3 sie 2015

Nowy, sierpniowy SKARB :)


Wakacyjny czas leci nieubłaganie ! Na kalendarzu mamy już 3 sierpnia... ja sama cały czas w to nie wierze, tym bardziej, że wszystkie weekendy do końca wakacji mam już zajęte, zleci niesamowicie szybko ! Pozostało nam w 100% korzystać z POGODY , u mnie dzisiaj wreszcie słoneczny dzień, a jeszcze czeka mnie jednodniowy trip do Wrocławia ! :)  
Nie przedłużając, tak jak tytuł mówi przybywam do Was dzisiaj z sierpniowym Skarbem, czyli gazetką od Rossman :) 
( klikając w stronę zostaniecie przeniesione do gazetki )


Na początek mamy promocję dezodorantów. Ja często próbuje jakiś nowych tak, więc zazwyczaj sięgam akurat po te na promocji. Ostatnio jestem fanką różowego Adidasa, ale teraz skuszę się na tą kulkę od Rexony.  Jako, ze czeka mnie podróż samolotem, a na pokład nie można wnosić nic w sprayu to skusze się na coś w płynie ;) 

Jestem oczarowana, że wreszcie wymyślono coś na skurcze od zewnątrz ! Ja przez to, że sporo ćwiczę i piję mnóstwo kawy to mam z tym mega problem. Moja woda zawsze jest różowa przez tabletki z magnezem i zawsze każdy się mnie pyta od czego to i czy nosze wodę pod kolor ubrań ^^ Na pewno będę musiała kupić ten kremik :) W pracy czasami stoję po 12 h więc wtedy kładąc się spać już wiem, że obudzę się z bólem :( Do tego ostatnio zauważyłam, że po basenie mam straszne skurcze w stopach , magnez mało mi chyba pomaga...

Z tej serii ja już miałam odżywkę do spłukiwania i sprawdziła się bardzo fajnie, a teraz testuje spray :) Kosmetyki są tanie, a u mnie wypadają bardzo dobrze !

To jak dla mnie PEREŁKA tej gazetki i całego Rossmana !! Przy zakupie maszynek Venus dostaniecie książkę Ani Lewandowskiej ! Ja dostałam ją jakiś czas temu od mamy i naprawdę gorąco polecam. Jak dla mnie akcja świetna, nic tylko korzystać ! 

W tym miesiącu znajdziemy również na promocji takie zapachy :) Ja z tej gromadki miałam dwa pierwsze i były naprawdę prześliczne. Ten żółciutki jest idealny na lato :)

I przyszłą pora na NOWOŚCI !  Ja na pewno sięgnę po lakier do brwi, który macie na górze w prawym rogu ! Od dawna muszę coś z nimi zrobić i cały czas mam problem co dokładnie :P

Lakiery i do tego tak kolorowe i energetyczne to oczywiście kolejny produkt, który kusi już samym wyglądem  ! 


A w gazetce na stronie jeszcze milion wspaniałości i reportaży. Ja Wam dałam malutki zadatek, a więcej znajdziecie o TUTAJ ! 




10 komentarzy:

  1. Ta książka jako gratis jest ekstra pomysłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą ksiażką, może nawet się skuszę... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowości, ale i tak najbardziej jaram się stroną z fioletowymi lakierami :D Widziałam ten Skarb w sklepie i jak ostatnia pierdoła go nie zabrałam, bo myślałam, że to poprzedni numer xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te maszynki chyba trzeba się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokąd lecisz samolotem?
    Z Adidasa też lubię różowego, ale w kulce z napisem Get ready. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. napiszę zaraz Ci mailem odpowiedz an Twoje pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga jest ta maszynka z gilette?

    OdpowiedzUsuń