5 sie 2015

Moje hybrydki ! :) - a.t.a professional, znacie?

Dzisiaj przychodzę do Was z marką hybryd a.t.a professional, których ja używam do tworzenia swoich mani :) Wydaje mi się, że nie są one bardzo znane, ja sięgam po nie, ponieważ mam okazje kupować je stacjonarnie. Ich hurtownia Fantoma nails&beauty, znajduję się w Warszawie. Ja wolę obejrzeć na żywo dany kolor zanim go kupię, albo chociaż u kogoś, bo niestety zdjęcia bardzo często słabo go oddają, tutaj chociażby mamy świetny przykład ! W poście pokażę Wam jak kolorek wygląda u mnie, a jak według strony internetowej sklepu. 
Ja lakier kupiłam jakieś dwa miesiące temu, jak tylko zaczynało się lato i na pazurkach miałam go już dwukrotnie. Teraz niestety po ponad dwóch tygodniach noszenia nadeszła pora, żeby go zdjąć :) 

Zawsze podczas słońca i takiej pogody sięgam po coś mocnego, żywego i energetycznego :) Ciężko mi określić jakoś lakieru, obecnie mam  4 kolorki tej firmy i tylko jeden innej, więc moje porównanie do innych marek jest bardzo słabe. Na pazurkach mam dwie warstwy i krycie zdecydowanie jest zadowalające. Topu i bazy używam również od tej marki, aczkolwiek myślę, że przez mój brak doświadczenia pazurki 3 tygodni mi nie wytrzymują i zazwyczaj zaczynają odchodzić mi przy skórkach. Może Wy wiecie co jest tego problemem i co robię nie tak ?  
Kolorek oczywiście jak dla mnie na plus ! Jest to mocno różowy neon, może delikatnie wpada w czerwień i ja na pewno podczas tego lata jeszcze po niego sięgnę. 
Ja markę mimo wszystko polecam, prowadzą również swój sklep internetowy. Lakiery to zazwyczaj koszt 25 zł, a mają aż 15 ml pojemności :) 
Ja zakupię od nich jeszcze nie raz jakieś cudo ! 

I tak jak mówiłam pokażę Wam jak prezentuje się kolor na stronie sklepu i według mnie jest on kompletnie inny i ja osobiście bym po niego nie sięgnęła :)  W rzeczywistości jest on mocniej neonowy :)
A tutaj macie link do tego lakieru na stronie producenta :) 

36 komentarzy:

  1. kolor bardzo ładny - mam podobny z CZ i cena również jest podobna :) Semilaci niech czują powiew konkurencyjnego oddechu na karku ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie tak ! :D Muszę wypróbować w takim razie i te Twoje ! Widziałam, że mają czasami promocje na kolorki więc muszę jakieś kupić :)

      Usuń
    2. Ja też kupuję te z Cosmetic Zone i dla mnie są super ;)

      Usuń
    3. Ja teraz planuje zakup po wypłącie, bo mają 5 kolorków w cenie 4 :) A top i bezę również macie od nich i ile trzyma ? :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolorek, zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie różni się on aż tak bardzo :)świetny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jak najbardziej mi się podoba, mimo że ja bardziej pastele niż neony lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest śliczny, ale firmy tych lakierów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor! typowy na lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy Blog :) Będę częściej zaglądać ;)

    W wolnej chwili zapraszam do Siebie :)

    blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz czytam o tych hybrydach, wszędzie tylko Semilac, dobrze, że jest konkurencja :) A kolor bardzo mi się podoba na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a jak ze zdejmowaniem>? łatwo odchodzą pod wpływem, acetony czy trzeba je spiłować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie o to samo mialam zapytać, bo poki co nie poznalam dobrego slowa o tych hybrydach. A moze to wina tego ze blogosfera zawladnwly swmilaki i kazdw inne hybrydy sa beeee?!

      Usuń
    2. Schodzą idealnie ! Ja jeszcze nigdy żadnych nie piłowałam :) Teraz właśnie zabieram się za ich zdejmowanie . Wystarczy jakieś 10 minutek i pięknie się łuszczą i odchodzą :)

      Usuń
  12. Piękny kolor i pazurki :) Firmy niestety nie znam, ale nie siedzę w tematach paznokciowych kompletnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam prawie identyczny odcień z semilac- pink rose. Możliwe, że monitor przekłamuje kolory ale gdy przyłożyłam swoje paznokcie do Twoich efekt jest taki sam. 15 ml to wielka pojemność. Ja też jestem zakochana w hybrydach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na semilacach raz robiłam jak pożyczyłam jeden kolorek od koleżanki :) Akurat dobrze zgrały się z moją bazą i topem :) Oj tak 15 ml to naprawdę dużo i własnie za to kocham te lakiery ! :)

      Usuń
  14. Przepiękny kolorek :) Na lato idealny. Tej firmy lakierów jednak nie znam, miałam stycznośc tylko z Semilac :) http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób sięga tylko po semilaci :)

      Usuń
  15. Może malujesz za blisko skórek? Może baza nie pokrywa się z kolorem idealnie i powstaje luka powietrza? Nie powiem Ci do końca co jest przyczyną bo mnie też czasem Semilac odchodził od skórek. Ale jak doszłam do wprawy to było okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to to z tymi skórkami :( Ale mam wrażenie, że i tak maluje za daleko i, ze nie jest idealnie. Muszę chyba pooglądać filmiki na youtubie i systemem prób i błędów dojść do perfekcji :) Bardzo dziękuję Ci za komentarz i radę :) Mam nadzieję, że i mi się wreszcie uda idealnie !

      Usuń
  16. Mi się kolorek na stronie sklepu bardzo podoba, w sumie tak samo jak ten na twoich pazurkach, ale rzeczywiście się różnią. W sklepie w ogóle nie ma nic z neonu ten odcień.
    Ślicznie wygląda na pazurkach, typowy must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na stronie sklepy też się podoba, ale nie uwierzyłabym im, że jest to neon :P
      Oj tak ! U mnie lato obowiązkowo neonowe !

      Usuń
  17. Ładny kolor :)

    Też wolę kupować lakiery stacjonarnie i dokładnie je sobie obejrzeć, ale niestety nie zawsze tak można :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny letni kolorek i faktycznie na stronie wygląda całkiem inaczej, jest taki przygaszony. Na żywo prezentuje się o wiele lepiej, aż się chce założyć coś zwiewnego i ruszać na plażę albo na kolorowego drinka! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek, świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tej firmy :) ale wiem, że hybryda uzależnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolor na lato. Sama chciałabym wypróbować hybrydy ale mój brak zdolności do malowania paznokci na razie mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam ata od 8 miesięcy jestem z nich zadowolona, ale jednak 2 tyg to max ich 'życia'. Zresztą wtedy i tak już odrost jest duży. Jedyne zastrzeżenie to różnica kolorów na stronie a w rzeczywistości. moje koleżanki potwierdzają.koniecznie trzeba wybierać w sklepie! Moje pytanie czy ktoś sprswdzal baze i top z kolorami semilaca czy ze soba wspolpracuja??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda ja widzę jak używam innych że trzymają dłużej niż ata, nawet jak tylko kolor jest innej firmy. Łączyłam z Semilacem i wszystko ok :) Jedynie nie współgrały mi z jednym jakimś rodzajem co zamawiałam na Alie, tak to wszystko hula ! :)

      Usuń