19 sie 2015

Kolejna rzecz z paczuszki od Dresslink ! :)


Parę dni temu pokazywałam Wam pierwszą część mojej paczuszki od Dresslink i jak wiecie był to tank top, który zobaczyć możecie o TUTAJ ! Opinie oczywiście podzielone, ale większości z Was jednak się on podobał, co bardzo mnie cieszy ! Mam nadzieję, że ta rzecz urzecze Was jeszcze bardziej, tak przynajmniej było w moim przypadku :) Domyślacie się już co może być w tej malutkiej paczuszce? O tym już za momencik ! Widziałam, że wiele z Was przy swoim zamówieniu z Dresslink zdecydowało się na tą część garderoby co bardzo mnie cieszy ! Widać, że robią się one bardzo, bardzo modne, a do letnich stylizacji i na plażę są wręcz idealne,a mowa o...
NARZUTKACH ! 


Ja nad moją taką pierwszą narzutką zastanawiałam się już bardzo długo i marzyła mi się od początku lata. Raz nawet jedną prawie kupiłam w NewLooku, a potem w sumie żałowałam, że tego nie zrobiłam, ale bałam się, że nie będę w niej chodziła ;) Wiecie zapewne jak to jest, kupie, bo mi się podoba, a potem nie wiem czy oby na pewno powinnam to założyć ! Tą również wybierałam bardzo, bardzo długo ! Problem był oczywiście i ze wzorem, i z kolorami,, i z długością rękawów, i z tymi wiszącymi troczkami !  Koniec końców sięgnęłam po czarną, kwiecistą z dość długimi sznureczkami i rękawkami do łokci :) Wiele z tych, które mi się podobało, albo nie miało tych roczków, na których mi zależało, albo miało dłuższe rękawy, a ja chciałam coś z krótkim, bo bałam się, że te pierwsze będą na mnie za szeroki :) 
Ja sięgnęłam po rozmiar M - myślę, i tak, że jest on dość uniwersalny i teraz czekam na kolejną tym razem w rozmiarze L ;) 
Jak widzicie jest ona ślicznie wykończona takim atłasowym, czarnym materiałem, który ja UWAGA ! Przy szyi przecięłam jak otwierałam paczkę... Na całe szczęście jakoś się to trzyma i nic nie widać, a zaniosę do krawcowej to może delikatnie mi zaszyje :) Dziękuje sobie i tak, że nie przecięłam tej mgiełki, bo wtedy narzutka już by się do niczego nie nadawała :( 
Na sobie miałam ją dopiero raz i ciesze się, że pogoda jeszcze pozwala mi ją nosić, bo bałam się, że będzie czekała do następnego lata !  W stylizacji czarne spodnie i białą bluzka sprawuje się idealnie. Do tego już nie mogę się doczekać aż wezmę ją na plażę! Przy moim kostiumie z troczkami będzie przepięknie ! 
Czy polecam ? Zdecydowanie tak ! Mnie ona urzeka :) 
Wam jak się podoba? Myślicie, że sprawdzi się do długich spodni we wrześniu? Czy widzicie ją tylko do krótkich? 

Moje kimono możecie znaleźć o TUTAJ , jego cena obecnie to 7,15 $ 
Mam do Was prośbę o klikanie w powyższy Link ! :* 



27 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że frędzelki jakoś nie do końca do mnie przemawiają, ale ogólnie takie mgiełkowate narzutki, to musi być fajna sprawa :) Naprawdę sporo szczęścia, że nie przecięłaś gorzej tego materiału! Ja też mam różne zdolności i takiej nówki sztuki nieśmiganej najbardziej szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że frędzelki do wielu osób nie będą przemawiać i ja też tak długo miałam :) Po prostu trzeba się do nich przekonać :P
      Oj tak ! Nie wiem co bym zrobiła jak od wstępu bym ją rozwaliła :(

      Usuń
    2. Też skusiłam się na kimono z frędzelkami :)

      Usuń
  2. Śliczna ta Twoja narzutka :) Przyznam, że ja też się skusiłam na jedną, ale białą w kolorowe kwiaty, czekam jeszcze na paczkę i jak tylko do mnie dojdzie to pokażę na blogu :) Mam nadzieję, że jeszcze będę mogła w niej pochodzić tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja też zamówiłam jeszcze jedną, właśnie białą w takie jasnoróżowe i miętowe kwiaty :) Może to ta sama co Twoja ? Mam nadzieję, że paczka szybko do Ciebie dotrze i, że jeszcze będziesz mogła się nią nacieszyć ! :) Buziaki !

      Usuń
  3. Nie zgadłam :( haha :D
    Ale podoba mi się - lubię takie różne mgiełkowe ciuchy :) Może bez tych frędzelków bardziej by mi się podobała, ale ogólnie fajna :)
    I do czarnych spodni z białą bluzką właśnie super się pewnie prezentowała - sama chodziłabym :)
    I jaką Ty masz figurę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jedna rzecz została do odgadnięcia :P
      Właśnie tak jak już pisałam wyżej to myślę, że do frędzelków trzeba się przekonać, a sama kiedyś ich nie lubiłam :)
      Ciesze się, że się podoba i dziękuje ! :* :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna narzutka, idealna na lato :-). Jakoś w tym roku nie było mi do takich po drodze, ale może w następnym sezonie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, choć chyba nie do końca w moim stylu. Ale na lato, czemu nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa, ale nie w moim style;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna narzutka :) Bardzo lubię frędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi sie te kwiaty, idealnie pasują do frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Frędzle, kwiaty, to wszystko do mnie przemawia :D. Też myślałam o narzutce, ale wybrałam inne rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że kimona w tym roku królują ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna !!! Na plaży ze strojem mmmm podobają mi się takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, aż szkoda że lata już tak nie wiele, bo chętnie bym taką kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna! Sama uwielbiam narzutki, bo są idealnym rozwiązaniem na lato, kiedy chcemy coś na siebie zarzucić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejną rzecz, jaką wzięłam to koszula w usta:
    http://sentimentale1992.blogspot.com/2015/07/red-lips-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo lubię takie narzutki :)
    mozna je spokojnie nosić nie tylko po plaży ale właśnie jako taki przyjemny element do długich spodni, kolorystyczny akcent, coś co dodaje lekkości stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie narzutki, ale jakoś nie umiem w nich dobrze wyglądać :D Ta mi się też podoba, chociaż lepiej wyglądałaby troszkę dłuższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Aczkolwiek ja pewnie miałabym ten sam problem - czy oby na pewno będę to nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda bardzo fajnie ale chyba sama bym tego nie założyła ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda super.

    Ja po pewnym małym incydencie kiedy to pociełam sobie dokumenty, paczki otwieram nożem albo palcami.

    OdpowiedzUsuń