30 sie 2015

Cudowny kalendarz z Biedronki ! :)

U mnie rok bez kalendarza się nie objedzie. I mimo tego, że czasami pisze w nim więcej, a czasami kompletnie o nim zapominam to i tak muszę go mieć ! Już drugi rok z rzędu swój kalendarz kupuje w Biedronce ! Za taką jakość przy takiej cenie jest to mega, mega malutko :) Zapłaciłam za niego niecałe 19 zł ! Musicie same przyznać, że cena jest bardzo atrakcyjna. Zapewne w empiku czy jakiejś księgarni zapłaciłybyśmy za niego minimum 30 zł. Jak dla mnie pozycja obowiązkowa, więc jak tylko dowiedziałam się, że pojawiła się seria na rok 2015/2016 to od razu pobiegłam do Biedronki ! 


 Jak widzicie kalendarz jest w urocze pastelowe trójkąciki ! Już sam napis na okładce "FABULOUS YEAR" mnie urzeka. Dodatkowo jest on zamykany na gumeczkę co zobaczycie na zdjęciu poniżej. Dzięki temu nie musimy się obawiać, że otworzy nam się w torebce i pogniotą się strony co u mnie niestety ma czasami miejsce z książkami... Okładka w dotyku jest jakby gumowana, przez co jest taka milutka i możliwe, że dzięki temu nadruk będzie trwalszy :) Niektóre trójkąciki i napis są błyszczące. W środku pierwsza i ostatnia strona ma taki sam nadruk jak okładka tylko w delikatniejszej barwie :)


Na pierwszej stronie tradycyjnie mamy miejsce na podpis,telefon i e-mail do nas jakbyśmy gdzieś to cudo przypadkowo zostawili ;) No jest jeszcze klasa, ale ja raczej nic tam nie wpisze ^^  


 W środku dodatkowo to co mnie urzekło, a czego w tamtym roku nie było to różne śmieszne nadruki, napisy i hasła ! Ja uwielbiam takie wstawki i zawsze obiecuje sobie, że mogę je przeczytać dopiero jak nadejdzie dany dzień ( głupie co nie ? ^^). Tutaj niestety zasadę musiałam złamać i już wiem, że 26 maja mamy napis " Nieważne, że coś tam nie wyszło, rób swoje! Uda się ! A w sierpniu " Zrób wszystko, żeby jutro było dużo lepsze niż dziś" Do tego mamy różne rysunki ! Jakieś serduszka, kotki, rowery itp ;)  Nie ma dnia, żebyśmy nie mieli czegoś motywującego na stronie :) Dla mnie CUDOWNA opcja i zawsze sama sobie w kalendarzu pisałam takie rzeczy jak ich nie było :) Przy gotowych jest jednak o wiele lepsza zabawa z czytaniem :) 



I jak widzicie na dole mamy miejsce na notatki, mamy skrótowy miesięczny kalendarz. Pod datą mamy napisane czyje są imieniny , nienawidzę kalendarzy, które tego nie maja! Na początku mamy jeszcze kalendarz roczny na 2015/2016 i 2016/2017 i miejsce na plan szkolny :) Na samym końcu producent dorzuca nam mapę polski i europy oraz notatnik i miejsce na numery i telefony alfabetycznie :)


Wiem, że niektóre osoby mówiły, że go nie kupią bo jest dość spory, ale ja właśnie takie kalendarze lubię najbardziej ! Wiem, że sporo ważą i nie zawsze chce mi się je ze sobą nosić, ale i tak chce je mieć ^^ 
A Wy jakie opcje wolicie? Malutki kieszonkowy, taki duży czy w ogóle bez ? 
Ja w tamtym roku miałam ten z biedronki w pepitkę :) Ten podoba mi się o wiele bardziej !


Do wyboru mamy kilka wzorów, ja wahałam się między tym i tym w azteckie wzory :) Wy który byście wzięły na moim miejscu? A może któryś już kupiłyście ? Jak nie to lećcie szybko, bo pewnie zaraz już ich nie będzie ! 
Wszystkie wzory macie o TUTAJ :)  DZISIAJ OSTATNI DZIEŃ ! :)

54 komentarze:

  1. Jest śliczny, ale ja wolę kalendarze na rok kalendarzowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapewne po studiach też będę sięgała po takie :)

      Usuń
    2. ja mimo tego, że jeszcze studentka te wole kalendarze na rok kalendarzowy :)

      Usuń
    3. Ja zawsze mam ochote je kupić w grudniu jak się pokazują :) A jak teraz mam drugi rok taki to jakbym nie kupiła to do stycznia byłabym bez niczego :( A że jest tak piękny to nie mogę go porzucić w styczniu dla jakiegoś innego :P

      Usuń
    4. ja też wolę kalendarze na rok kalendarzowy. ale ten ma uroczą okładkę.

      Usuń
  2. byłam po niego wczoraj, jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie same brzydkie ostały się :D I nie wiem czy rzeczywiście miałabym w sobie tyle 'dyscypliny', żeby go zapisywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No włąsnie mi też jej czasami brakuje ^^

      Usuń
  4. Widziałam ten kalendarz i bardzo podoba mi się okładka, natomiast rozplanowanie czy układ stron już nie tak bardzo, zdecydowanie wole swoj Happy planner. :) Jednak kalendarze czy organizery to super sprawa szczegolnie dla uczniow, studentów czy osob pracujacych, bo dzieki niemu jestesmy w stanie bardziej efektywnie wykorzystać nasz dzień i o niczym nie zapominamy :)
    http://cherryskyblogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Ja właśnie też się zastanawiałam nad takim plannerem i myślę, że podczas roku będę go drukować na jakieś tygodnie albo dni konkretne i mieć w domu :)

      Usuń
  5. Widziałam je na żywo i też mi się podobały :) Sama co roku kupuję w Biedronce kalendarz w okolicach grudnia na cały rok, więc nie chciałam dublować tych kilku miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja ostatnio ciagle mam takie szkolne :)

      Usuń
  6. Ja również preferuję mały kalendarzyk, takiej wielkości jak właśnie Ty masz. Rok temu miałam motywacyjny kalendarz Beaty Pawlikowskiej. 10 września będzie premiera, a okładka wygląda tak https://scontent.fwaw3-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11947536_1076079332410082_3654356622992256502_n.jpg?oh=855e5b08b9fcc23e764abb66e2765889&oe=566D4D4E a w środku wyglądał tak https://wstyluwellness.files.wordpress.com/2012/11/s6300756.jpg Też tak czasem mam, że jak tylko kupię kalendarz to nie mogę się z początku rozstać z nim totalnie <3 A po jakimś miesiacu zapominam że go mam :D Ale okładka i ogólny wygląd, sa dla mnie bardzo ważne, mimo że leży w domu, nie zabieram go ze sobą :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też miałam kupować Pawlikowskiej, ale jakoś tak wyszło, że miałam inny i nie chciałam dublować miesięcy z tym szkolnym :) Mam wrażenie, że okładka ostatniego roku była ładniejsza :P Średnio mi się podoba, że jest jej zdjęcie :P Ale cytaty ma świetne ! :)
      No to u mnie tak samo z tym pisaniem :D

      Usuń
  7. fajny ten kalendarz, taki lekki i wesoły :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki fajny kalendarz w biedronce?

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki fajny, muszę koniecznie go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko bo już ich nie będzie :)

      Usuń
  10. Gdybym wciąż chodziła do szkoły albo studiowała, to całkiem możliwe, że bym go nabyła. Obecnie wolę jednak kalendarze na cały rok począwszy od stycznia. Rok temu kupiłam kalendarz też w Biedro, ale mniejszego formatu, żeby nosić go w torebce. Suma sumarum, w torebce go nie nosiłam i niewiele w nim zapisałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to u mnie z kalendarzami też tak zazwyczaj się kończy :D że leżą sobie i się tylko prezentują :P

      Usuń
  11. piękny! mam nadzieję, że podobny będzie można kupić na rok kalendarzowy, bo właśnie takie kalendarze preferuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w tamtym roku kupiłam podobny kalendarz w Biedronce, ale niestety prawie w ogóle z niego nie korzystałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładniutki :) ja kiedyś kupowałam co rok kalendarz a teraz jakoś przeszło mi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo mega kalendarz, fajnie że dałaś cynka! W prawdzie do szkoły nie chodzę, ale kupie go sobie. Ciekawe czy jeszcze będzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiem jak żałuję, że nie wiedziałam wcześniej o tych kalendarzach, ten jest świetny! Też uważam, że tanioszka bo w empiku i księgarniach ceny zaczynają się właśnie od 30 zł, a ja bez kalendarza tez nie potrafię się obejść. Dla mnie potrzebny jest głównie w blogowaniu. :) choć nie tylko. :) No ślicznota z niego i świetne ma te teksty w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana może jeszcze go dostaniesz w jakiejś biedronce ! Ja zawsze kupowałam kalendarz PauloCoelho to płaciłam prawie 40 zł... Tutaj mam takie cudo za 19 :) Nic tylko brać :P

      Usuń
  16. Śliczny jest, ale nie używam kalendarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cholera, że u mnie w biedronce ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny kalendarz, aż się przejdę zobaczyć czy jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się dorwać jeszcze :D widziałam go wcześniej na insta, ale Twój post mnie dopiero skusił :P

      Usuń
    2. Ooooo nawet nie wiesz jak się ciesze, że udało mi się kogoś zainspirować ! Całe szczęście, że go jeszcze dorwałaś ! :) Na pewno nie będziesz żałować ! :))

      Usuń
  19. Chciałam go kupić, ale gdy dzisiaj poszłam do Biedronki to nie było po nich nawet śladu, ale liczę na to, że może w grudniu również będzie w sprzedaży coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś będzie ! U mnie przed wczoraj było ich jeszcze sporo, ale tego rodzaju chyba najmniej :)

      Usuń
  20. muszę go mieć! bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny jest :) Ja co roku kupuję taki zwykły kalendarz, ale zwykle nie używam :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest piękny :) chciałam go kupić, ale zapomniałam, że będą w Biedronce i dzień wcześniej kupiłam koci kalendarz w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest na prawdę śliczny!
    Ja też musze mieć kalendarz! Nieważne, że czasami z niego zupełnie nie korzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja muszę mieć tradycyjny kalendarz od stycznia a nie szkolny mimo iż mi się one podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny :) ja jednak kupuje tradycyjne. Od stycznia

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy myślicie, że mogłabym go gdzieś dostać? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że już ich niem a bo ja kupowałam pod koniec sierpnia :(

      Usuń
  27. Hej kochana :) miałabym do Ciebie straszna, ale to strasznie wielką prośbę... Nie zdarzyłam kupić tego cudeńka a bardzo zależy mi na tekstach tych motywacji- widzialam je, ale nie maialm przy sobie wystarczająco pieniędzy żeby kupić :D czy moglabys w wolnej chwili wypisac je wszystkie tutaj? Wiem, ze jest tego sporo, ale jeśli zechcialabys mi pomoc i miała chwilę czasu, to bylabym bardzo wdzięczna... :) pozdrawiam i w razie czego, to czekam :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) CHodzi CI o te wszystkie sentencje, które kalendarz ma w środku ? :)

      Usuń
  28. Hej! Czy na rok 2016 widziałaś już "coś" w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń