20 sie 2015

Cudowna paczka od BlinkShop zdobyta dzięki Wam ! :*


Dzisiaj post miał wyglądać kompletnie inaczej, ale dzięki listonoszowi, który zawitał do moich drzwi jej treść troszeczkę się zmieniła ! Już w tytule możecie zobaczyć, że biżuteria z tej paczuszki to w większości Wasza zasługa ! Dzięki Waszym logowaniom z mojej notki z bloga na stronie DressCloud i zdobyciu punktów za Waszą aktywność udało mi się otrzymać kupon upoważniający mnie  na zakupy w sklepie BlinkShop o kwocie aż 50 zł ! DZIĘKUJE ! :* Nawet nie wiecie jaką radość mi tym sprawiłyście i jakie cuda mogłam dzięki Wam zamówić :) Jesteście ciekawe co kryło się w tym cudownym różowym zawiniątku?  Już przechodzimy do setna rzeczy ! 
Na początek jeszcze tylko muszę wspomnieć, że niesamowicie urzeka mnie pakowanie ! Uwielbiam gdy sklep przykłada wagę to rzekomo tak nieważnego elementu :) Wiem, że wiele z Was również zachwyca się takimi drobiazgami, które tak wiele mogą zmienić, prawda ? :) 
Dobra,dobra.... ZACZYNAMY ! 



Na początek może nie wszystkim Wam znane TwisBand :) Ja od dawna chciałam mieć swoje własne, a dokładniej od wtedy gdy obserwuje sklep TwistBand na instagramie. Od zawsze urzekały mnie te delikatne i dziewczęce gumki, które jednocześnie świetnie się sprawdzają jako bransoletki. Postanowiłam skusić się na komplecik, który możecie zobaczyć o TUTAJ i kosztuje on 7 zł oraz jedną pojedynczą, kolorową gumeczkę, którą macie TUTAJ, a jej cena to zaledwie 2 zł :)
Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą, jeśli Wy również jesteście to oczywiście napisze Wam o nich jak tylko je przetestuje ! Jak na razie jeszcze ich nie próbowałam :) 

Kolejna grupa to przedmioty, które otrzymałam w GRATISIE ! Nawet nie wiecie jak byłam zszokowana jak zobaczyłam je w mojej paczuszce. (mimo tego, że na stronie jest o nich wspomniane;)) W końcu nie często dostajemy coś od tego typu sklepów, a tutaj tak miły akcent :) Według mnie dzięki temu klienci ( a na pewno ja!) ponownie wracają do sklepu :)  Tak, więc w tym miejscu dziękuje właścicielce Pani Joannie za tak miły akcent i dodatkowy uśmiech na mojej buzi :)  Gumeczki TwistBand na pewno mi się przydadzą, a do tego są w moich ulubionych kolorach (zresztą część tego zamówienia jest miętowa;)) ,a do tego znana w całej blogosferze gumeczka `ala Invisible. Ja ostatnio sprawiłam sobie jedną, ale jest taka zwykła czarna i już troszeczkę się zużyła, więc tak jest strzałem w 10 ! 


Kolejna rzecz, którą postanowiłam sobie sprawdzić to gromadka bransoletek :) Jak widzicie postawiłam na czerń i złoto. Głównie zamówiłam je przez te cudowne troczki, które posiadają i które ostatnio są bardzo modne :) Jak dal mnie są prześliczne ! 
Znaleźć na stronie możecie je o TUTAJ, a ich cena to 15,99 zł


Noi nadeszła pora na naszyjniki ! To oto cudo na stronie sklepu znajdziemy w trzech kolorach. Ja jak widzicie zdecydowałam się na miętę. Będzie on idealny nawet do zwykłych gładkich bluzek jak i do wieczorowych sukienek :) Jak dla mnie jakość jest bardzo dobra, ale niestety ( co możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej) jeden z kryształków odpadł prawdopodobnie podczas transportu :( Na całe szczęście nie jest on złamany i spokojnie będę mogła go przytwierdzić na jego pierwotne miejsce :) łańcuch jest gruby z króciutka regulacją. Mam wrażenie, że będzie prezentował się FENOMENALNIE ! :)
Na stronie niestety obecnie go nie ma, więc nie mogę Wam podać linku, ale kosztował mnie on 20,40 zł, więc myślę, że był bardzo tani :) 


Tutaj mój zdecydowany faworyt tej paczki czyli naszyjnik w stylu BOHO ! Musicie przyznać, że są one niesamowicie modne podczas tego lata, a mnie w sobie rozkochały :) Mimo tego, że lato ma się juz ku końcowi to mam nadzieję, że jeszcze trochę mi on posłuży :) Zdjęcia ani trochę nie oddają jego uroku ! Jest taki delikatny i subtelny. Musicie mi uwierzyć na słowo ! Z białą zwiewną sukienką i opalenizną zgrywa się wręcz idealnie. Dobrze, że przede mną jeszcze wyjazd nad morze to skorzystam z jego uroków ;)  Szkoda, że nie możecie zobaczyć go na żywo, bo na pewno zakochałybyście się w nim tak samo jak ja ! 
\Na stronie jest o TUTAJ i kosztuje 14,90 zł  :)


 Mam nadzieję, że zdjęcie chociaż trochę oddaje jego urok !

A moje calutkie zamówienie prezentuje się tak ! 
W jego skład weszło 9 produktów, a za całość zapłaciłam 60, 29 zł :)
Jako, że jak wiecie dzięki stronie Dresscloud miałam zniżkę 50 zł to musiałam dopłacić tylko 10 :) 
Jak by nie Wy to by mi się nie udało za co jeszcze raz DZIĘKUJE ! 
Myślę, że jeszcze warto dodać, że w sklepie już od 50 zł mamy darmową wysyłkę oraz urocze gratisy, więc ja jak najbardziej polecam tam zakupy i na pewno jeszcze wrócę do tego sklepu ! :)


Jeśli też chciałybyście zdobyć taki kuponik na zakupy w sklepie to zachęcam Was do logowania się na stronie DressCloud ! :)  Ja o całej polityce stronki pisałam Wam o TUTAJ :) Jeszcze raz dziękuje wszystkim, który zalogowali się z mojego linka i dzięki, którym zdobyłam te cuda :) Pomagajmy sobie nawzajem ! :* 

Co Wam najbardziej się spodobało?
Macie swoje konto na DressCloud? 

33 komentarze:

  1. Naszyjnik miętowy jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czarna bransoletka jest prześliczna, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności, a naszyjniki ahhh.... moja słabość więc zazdroszczę :D.
    Ja czekam na paczkę z biżu od Bornprettystore, i teraz mam na to większego smaka :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do całej biżuterii mam słabość ... niestety :P

      Usuń
  4. Przyjemnie się prezentują te drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę coś takiego jak TwistBand :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria nie w moim typie, ale jeśli chodzi o ładne pakowanie to mam to samo - też bardzo lubię kiedy to nie jest zwykłe brzydkie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne naszyjniki! Mi się zawsze podobają w sklepie i u kogoś, a jak sama kupie to leżą zapomniane...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że otrzymałaś ten kupon, ładna i oryginalna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne rzeczy :D Uwielbiam wszelkie świecidełka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne rzeczy, najbardziej podoba mi się ten delikatny naszyjnik. I jakie urocze opakowanie! ;) Lubię, kiedy sklepy internetowe wkładają trochę wysiłku w pakowanie paczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda ta czarna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała paczuszka, naszyjniki świetne, bardzo mi się podobają. A Twistbandy ostatnio kupiłam sobie w Sinsayu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy :) Sama byłabym zachwycona z takiej paczki :D
    Obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne błyskoteczki, szczególnie czarno-złote bransoletki przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne błyskoteczki, szczególnie czarno-złote bransoletki przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Naszyjnik w kwiatami jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnika obydwa są świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne naszyjniki - szczególnie ten z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe zakupy, choć nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  20. te gumki mialam ale przerzucilam sie na booble;)

    OdpowiedzUsuń