14 sie 2015

Białe hybrydy i kolejne zdobienie z Lady Queen ! :)

Kochane niebawem pokażę Wam co dostałam od Dresslink ! Mam nadzieję, że uda mi się to na początku przyszłego tygodnia, bo widzę, że się niecierpliwicie i w sumie to się nie dziwię :P Mam nadzieję, że paczucha Wam się spodoba :) Tymczasem przechodzę do dzisiejszego tematu czyli moich obecnych pazurków, które są łudząco podobne do tych ostatnich. Znów zdecydowałam się na biel, znów na cekinki i piórka. Tym razem jednak mam hybrydę, bo ostatni mani trzymał mi się naprawdę krótko, a tak mi się spodobał, że postanowiłam go powtórzyć w wersji bardziej trwałej ;) Ciekawe jak wyszło  ? Proszę ! 




Tym razem jak widzicie zdecydowałam się na pawie piórka i kwadratowe cekiny ! Całość mi podoba się bardzo i jest delikatna i subtelna :) Ja jak już mówiłam kocham biel na pazurkach, a szczególnie podczas lata i przy opalonej skórze ! Lakier hybrydowy, który użyłam pokazywałam Wam kilka postów temu :) Jest to mój zakup z Aliexpress i kosztował mnie zaledwie 2$ :)


Dla przypomnienia wrzucam Wam info i o naklejkach i o cekinkach :)
Naklejki za calutki przeogromny pliczek kosztują $4,23 ! Jak dla mnie nie jest to sporo, ponieważ jak same widzicie jest to jakby połączonych kilka mniejszych pliczków i starczy mi ich naprawdę na długo, długo ! Z hybrydką świetnie współgrają, nie marszczą się i bardzo łatwo nakładają :)
Kupić możecie je o TUTAJ

 Karuzelę za to możecie dostać o TUTAJ, a jej cena to $4,75. również myślę, że jak na tyle ozdób nie jest to wysoka cena :) Do tego daje nam ona tyle możliwości, że lepiej nie mówić ! Możemy zawsze coś szybciutko dorzucić do jakiegoś mani i od razu zmienia nam cały design !


Mam nadzieję, że całość przypadła Wam do gustu ! 
Dla Was strona przygotowała promocję, dzięki temu kodowi macie zniżkę 15%, więc za rzeczy zapłacicie jeszcze mniej  
Buziaki !

30 komentarzy:

  1. Pięknie z tymi piórkami :) Ja dopiero planuję rozpocząć przygodę z hybrydami. Mam pytanko czy ta naklejka wodna jest pod topem czy na wierzchu już po zakończonym utwardzaniu w lampie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się taka stylizacja :D chociaż sama nie wiem czy przekonałabym sie do białego mani :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądają dłonie w takim manicure: czysto, schludnie i delikatnie - taki efekt lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie! Kocham białe paznokcie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne mani! Ostatnio niesamowicie zakochałam się w białych pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie naklejki na pewno się opłacają jak ktoś własnie może sobie wtopić je w hybrydę. Tak jak i poprzednie te tez as dosłownie śliczne. Mogłabym w takich śmigać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyszło! Mam dokładnie te same piórka, ale z Dresslink! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię białe paznokcie, chociaż ostatnio wszystkie białe lakiery bąblują przez ten upał, radę dają tylko matowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek biały i te zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię białe paznokcie latem, a z tym piorkiem wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię białe paznokcie latem, a z tym piorkiem wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię białe paznokcie latem, a z tym piorkiem wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne :) kiedyś nie lubiłam białych paznokci, ale ostatnio zaczęłam się do nich przekonywać :) plus z takimi dodatkami wygląda to bardzo delikatnie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne paznokcie, zazdroszczę Ci takiego kształtu. ładne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne mani, minimalistyczne i urokliwe :) Uwielbiam Aliexpress, ceny są tam takie, że aż żal nie kupować xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajowe <3 idealne na lato, no i moje ukochane pawie oczko <3

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne piórka, takie delikatne. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne pazurki :) ładne są te pawie piórka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się prezentują, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne, u mnie teraz połączenie z szarości z bladym różem, piękne pawie piórko piękne ...

    OdpowiedzUsuń
  21. I love the combination. Very beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdobienie, bardzo mi się podoba :)
    Te piórka są takie delikatne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne są te naklejki, muszę spróbować. Czy przesyłka idzie z US? A jakiej hybrydy używałaś? Ja jestem wierna Semilacowi, więc jak jeszcze nie próbowałaś to mogę polecić. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka chyba idzie z Chin :) Akurat biała hybryda jest z Alixpress :) Więc nie pamiętam jaka to jest firma. Z Semilacem pracowałam tylko raz, ale teraz chce kupić ich top i bazę :)

      Usuń