15 lip 2015

Pora na.... HYBRYDY ! :)

Kilka dni temu pokazywałam Wam moje zakupy z Allieexpress i między innymi był tam ten cudak :) Za lakier hybrydowy, który widzicie zapłaciłam tylko 1,99 $ , więc nie pokładałam w nim wielkich nadziei i bałam się, że będę musiała malować z 4 warstwy, żeby ładnie wyglądał i, żeby nie było żadnych smug. Czy rzeczywiście jest z nim aż tak źle ? O tym już za chwilkę ;) 



Zacznę może od tego, że moje hybrydy cały czas nie są idealne i daleko im do tego :( Sprzęt mam od jakiegoś pół roku, ale cały czas się szkolę i robię je tylko sobie :) Jest coraz to lepiej, ale do ideału i tak mega daleko, dlatego też na blogu widzicie je po raz pierwszy. 
Lakier, który ja kupiłam o TUTAJ to numerek 108 - czyli śnieżna biel ! 
Mamy całą masę kolorów, więc ciężko mi się było zdecydować, a że właśnie marzyły mi się piękne białe pazurki na lato to sięgnęłam po ten numerek ! 

I od razu na wstępie mogę Wam powiedzieć, że jak na lakier za 10 zł to jestem nim ... ZACHWYCONA ! Na moich pazurkach zobaczycie tylko dwie cienkie warstwy, które całą płytkę przykryły po prostu idealnie.  Nie ma żadnych smug, zacieków czy przebarwień i według mnie całość wyszła pięknie i chyba są to jak na razie najlepsze hybrydy jakie mi wyszły ! Lakier jest dość gęsty dzięki czemu nie spływa nam i świetnie kryje całość. Gdzieniegdzie mi się leciutko pofałdował ale widać to tylko, gdy dobrze się przyjrzymy. Pędzelek jest akurat, nie sprawia żadnych problemów podczas malowania, a buteleczka fikuśna i śliczna :) Jestem ciekawa na ile razy mi go wystarczy i na pewno dam Wam znać. Nie mniej jednak ja za taką cenę skuszę się na kolejne kolorki. Teraz mam jednak większy problem z wyborem kolorów :P Jest ich aż 240 więc same rozumiecie, że nie wiadomo jak przy takim wyborze wybrać jakieś dwa :D 

Ja zdecydowanie POLECAM ! Może nawet jakiś przeznaczę dla Was jeśli nie potraficie zamawiać z Allieexpress i nie macie dostępu do tych hybryd :) 

Na jakie kolorki Wy byście się zdecydowały? Ja chyba sięgnę po baby blue i może jakiś jasny pomarańcz? 



Czy któraś z Was miała białe hybrydy i powie mi czy szybko się brudzą ? :P 


14 komentarzy:

  1. Wow, jakie cudo! Hybrydy za 2$... Też chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też skusiałam się na hybrydki ostatnio :) ja używam semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe paznokcie są super na lato.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :D nie mogę się doczekać jak sama zacznę sobie robić hybrydki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentuje a za taką cenę to jestem wręcz zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biel na pazurkach wygląda pięknie- zwłaszcza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bialaych hybryd solo nie mialam tylko jako baze ppd inny.
    Żele mi nie żółkną ale nie mam pojęcia jak z hybrydami.

    Daj znać jak ich ściąganie bo jestem bardzo ciekawa. I jaka ma ponemność, bo chyba nie doczytalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze pisze soak off to powinny schodzic tak jak te moje. Czekam na relacje ze ściagania

      Usuń
    2. Dam znać :) A pojemność to 8 ml :)

      Usuń
  9. ładne, jestem zakochana w hybrydach.

    OdpowiedzUsuń
  10. A jeszcze nie próbowałaś ich zdejmować ? Ciekawa jestem czy normalnie odmaczają się w acetonie czy to bardziej lakiero- żele

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, 240 kolorów do wyboru. :D Nie umiem sobie tego wyobrazić. :D

    OdpowiedzUsuń