30 lip 2015

Moja współpracowa paczuszka ze sklepu Lady Queen

Na początku czerwca dostałam wiadomość od Perlie odnośnie współpracy ze sklepem Lady Queen ! Ogromnie się ucieszyłam, bo wszelakie produkty pazurkowe jak wiecie oczywiście UWIELBIAM ! Mogłam co nieco sobie wybrać, a że sklep na moje nieszczęście ma przeogromny asortyment to troszeczkę mi się z tym zeszło ! Koniec końców wreszcie mi się udało, a co wpadło do mojego koszyczka o tym już za momencik ! 


Na początek naklejki na pazurki ! I to nie jeden malutki pliczek, a aż 11 jakby złączonych w jedno ( wiem, że da się je również kupić pojedyńczo) Niestety w transporcie mi się od trochę pogniótł, ale jako, że są to naklejki wodne to myślę, że nie będzie żadnego problemu z nimi. Kolory i wzory są fenomenalne! Aż sama nie wiem na które z tych piórek skuszę się na sam początek :D Wybór będzie ciężki, a ja już nie mogę się ich doczekać na moich paznokietkach ! 
Naklejki dostępne są o TUTAJ i kosztują 4,23 $ 

Kolejna rzecz jaką wybrałam to karuzela z malutkimi ćwiekami :) To co pozytywnie mnie tutaj zaskoczyło to ich rozmiar. Są naprawdę malutkie i przeurocze, szczególnie te kokardki, które pewnie jako pierwsze wylądują u mnie na pazurkach. Ślicznie się one mienią i myślę, że dobrze się będą trzymały pazurków .
Dostępne są o TUTAJ i kosztują 4,75 $ 

Ja niestety w poniedziałek zrobiłam sobie hybrydy, więc pewnie wypróbuje je dopiero za minimum tydzień, ale już nie mogę się doczekać aż to zrobię  :D Mam tydzień na wymyślenie jakiegoś super mani :P 

Oczywiście dla moich użytkowników sklep przewidział zniżkę ! :) Macie 15% taniej od swojego zamówienia dzięki oto temu kodowi : 
HHLC15

Jak Wam się podoba moje zamówienie? Co Wy byście dla siebie wybrały ? :) 


30 komentarzy:

  1. Bardzo fajne naklejki :) ciekawe jak się zaprezentują na paznokciach :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piórka są super :) akurat mam na ich temat manie, a z karuzeli rzeczywiście śliczniutkie sa kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne ozdóbki i naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dostałam wczoraj po 2 miesiącach swoją paczuszkę ::D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ozdoby, udanej zabawy z tymi dobrociami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze ozdoby :) ostatnio mam na nie fazę :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile dobroci :D. Ja co prawda nie używam takich rzeczy, alei tak mi się podobają:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze naklejki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na efekty na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja paczuszka z Lady Queen przyszła dzisiaj :) Perlie jest przemiła :)) jestem bardzo ciekawa tych naklejek ;) czekam niecierpliwie na mani z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piórka bardzo fajne, muszę wreszcie wypróbować naklejki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja czekam aż pokażesz pazurki z nimi! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo urocze ozdoby;)) miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń