27 lip 2015

Moja Wishlista odzieżowa ! :)

Niestety, ale ostatnio cierpię na ciągły brak pieniędzy, które jak już się u mnie pojawią to ciągle wydaje :D Chodzenie po wszelkich internetowych sklepach jest tutaj moją szczególną udręką, na AllieExpress już sobie ban zrobiłam, a teraz okazuje się, że w łaski wchodzi Dresslink - no cóż taka chyba już dola kobiet zakupoholiczek ^^ 
Widziałam, że wiele z Was podjęło się współpracy ze sklepem Dresslink, także i ja się skusiłam i co nieco Wam tutaj pokażę co udało mi się znaleźć ciekawego ! Na stronie sklepu spędziłam dzisiaj cały poranek i nawet nie wiecie jak trudno było mi cokolwiek wybrać ! Spodobała mi się zdecydowanie większa część asortymentu ! Szkoda, że u nas stacjonarnie nie ma takich cudeniek ! 
Nie przedłużając i nie zanudzając pokazuję Wam co ja dla Was wybrałam ! :) 


1. PLECAK ! 
Przyznam się Wam szczerze, że nie wiem co mi się ostatnio stało, ale pokochałam plecaki ! I tak jak wcześniej ich nie lubiłam tak teraz obiecałam sobie, że muszę sobie jakiś sprawić ! Denerwuje mnie już ciągłe noszenie torby na jednym ramieniu, oczywiście zawsze tym samym i już widzę tego skutki na swojej postawie, a co dopiero będzie za kilka lat ? :( O wiele bezpiecznie nosić plecaczek i wygodniej ! Do tego teraz mamy taaaaaaki ich wybór :) 

2.NARZUTKA!
Takie sweterki kocham od zawsze, a ten wymarzyłam sobie już w tamtym roku, teraz moze jeszcze po niego nie będę sięgać, bo czekam na upalne lato, ale na wrzesień/październik na pewno się przyda ! 

3.NARZUTKA
Jestem w nich zakochana podczas tego lata ! Takie delikatne , wręcz idealne do krótkich szortów i jakiejś białej bluzeczki, już sobie obiecałam, że sobie taki sprawię !




4.KOSMETYCZKA ! 
Uwielbiam je do torebki , ta według mnie jest cudowna i bardzo tania  :) Mogłabym sobie sprawić wszystkie kolory :P 

5. ORGANIZER ! 
Myślę, że taki organizer do torebki przydałby się każdej z nas ! Ja na pewno po niego sięgnę, bo jest bardzo tani, a pozwoli mi chociaż pozornie utrzymać w torebce worku porządek :D Tak to wiecznie czegoś szuka i nie mogę nic znaleźć. Do tego jest mega duży wybór kolorów ! :) 

6. SWETEREK ! 
Wzór prawie taki sam jak ten poprzedni z tym, że ten ma dłuższe rękawy :) Całość mega mi się podoba, tylko mam wrażenie, że na mnie będzie on za obszerny.

7.BLUZECZKA
Podczas tego lata miłością darzę również takie delikatne, krótsze bluzeczki. Cały czas łudzę się, że będą u nas jeszcze mega upały !! TO cudo według mnie jest idealne ! Kocham wszelki koronki ! 


8. KORONKA ! 
Ach jak ja kocham takie rzeczy ! Delikatne, subtelne i kobiece :) Sam  sobie ostatnio sprawiłąm taką koronkową bluzkę, która mega się sprawdza podczas upałów, a pod spód tylko biustonosz, albo kostium i jest mega, mega , mega ! 


9. KOMBINEZON ! 
I moje kolejne odkrycie tego roku, czyli kombinezony ! Są mega wygodne i nie musimy się zastanawiać co założyć na górę a co na dół :D I krótsze niż sukienki co dla mnie jest dużym plusem podczas lata ! Ja ubóstwiam, a ten to wisienka na torcie ! Jak nie pokochać tak uroczego kombinezony w banany ?! :D GRZECH ! 

KOMBINEZON - KLIK, KLIK!

I jak Wam się podobają wybrane przeze mnie produkty? Sięgnęłybyście po coś czy kompletnie nie w Waszym stylu ?

Jeszcze raz zapraszam na stronę sklepu ! 
DRESSLINK !

19 komentarzy:

  1. Chcę kombinezon w banany! Jest mega mega! :D Bluzeczkę spod nr 8 widziałam wczoraj na koleżance i wygląda naprawdę ślicznie, choć stylizacja była raczej klubowa, ale bardzo pasowało :) Organizer by mi się przydał - miałam na wyjeździe teraz torbę-worek i miałam wrażenie, że ona nie ma dna... Byłam pewna, że zgubiłam milion rzeczy, a znalazły się one właśnie w torbie, i to wcale nie na dnie ^^"

    Ps. podeślij mi proszę zdjęcie na sobie tej sukienki w piórka z aliexpress, chyba ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj właśnie takie bluzeczki do to wszystkiego ! I do klubu i na lato do szortów na kostium ! Ach mega :P
      No ja też własnie regularnie noszę torbę worek a potem szukam:D
      Oki jak tylko zrobię jakieś to CI wyślę ! ( jeszcze ani razu nie miałam jej na sobie :P

      Usuń
  2. Większość rzeczy mi się podoba :) Szczególnie plecak - sama myślałam czy takiego nie kupić na studia sobie. Ale chyba najpierw kupię torebkę - listonoszkę, bo też od dawna chcę, a potem jak coś to plecak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie listonoszka już jest wiec teraz pora na plecak !
      Jejciu wieki mnie u CIebie nie było ! Jak widzę studia to czuję, że matura poszła dobrze ?! :D

      Usuń
  3. bluzeczka pod numerem 7 - idealna!!! :D masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo mi się rzeczy podoba, ale teraz nic nie kupuję bo się odchudzam;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronki i kombinezony kocham! Nawet mam koronkowy kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wszelkiego rodzaju organizery, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sklep ma świetne ubrania, torebki i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam też kombinezon w słoneczniki. Załączam link od razu. ;)
    http://www.aliexpress.com/item/2014-Sexy-Vintage-Women-Straps-Sunflower-Print-Jumpsuits-Hot-Pants-Playsuit-Shorts-Rompers-womens-jumpsuit/32320461134.html

    OdpowiedzUsuń
  9. super post, fajnie się przegląda i czyta
    będę wpadać częściej :)
    zapraszam do nas http://styledivision1.blogspot.com/ i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie plecaczki i też rozważam zakup :) Kombinezon mi się marzy ale jakoś nie znalazłam jeszcze takiego, który by dobrze na mnie leżał.

    OdpowiedzUsuń