14 lip 2015

Lidl na sportowo - BIEGANIE ! :)

Jak to u Was jest z jakąkolwiek aktywnością fizyczną? Wybieracie czynny czy bierny wypoczynek przed telewizorem lub komputerem ?  :) U mnie zdecydowanie jest różnie, ale to chyba jednak aktywność przynosi mi więcej szczęścia i satysfakcji :) Staram się przynajmniej 3-4 razy w tygodniu coś robić ! Zazwyczaj jest to bieganie, fitness, siłownia, rolki czy basen - czasami oczywiście trafi się leżenie cały dzień w basenie, albo czytanie książki. Jedyne co mnie obecnie najbardziej dołuje to... POGODA ! Na rolki nie ma opcji - ciągle pada, rower w takim razie też odpada :( Na basen jak jest zimno to też średnio chce mi się jeździć, więc jedyne co zostaje to bieganie, fitness i siłownia :) 

W tym tygodniu Lidl wrócił do nas ze swoją sportową serią i zaprasza nas do aktywności! Kupujecie jakieś produkty w takich hipermarketach? Mi już nie raz zdarzyło się coś kupić np. w Biedronce co zresztą pokazywałam Wam o TUTAJ 
Czy teraz szczególnie kusi mnie Lidl ? 
O tym już wam mówię ! 

Po pierwsze :
KRÓTKIE SPODENKI !
 Motyw mega mi się podoba, a krótkich spodenek nigdy za wiele :) 
Szkoda, że z akcesoriów do biegania mamy tylko uchwyty na bidon, bo ja cały czas poluję na taki do telefonu :( 

STANIKI SPORTOWE ! 
Zdecydowanie uważam, że każda z nas powinna mieć chociaż jeden w swojej szafie ! Niestety, ale zwykłe staniki kompletnie nie nadają się do aktywności fizycznej. Może czasami nie będziemy czuć dyskomfortu, ale nasze piersi podziękują nam za to za kilka lat jak odpowiednio o nie zadbamy ;) Uwierzcie ! Tym bardziej, że 20 zł to nie jest dużo ! A to co proponują nam teraz producenci to prawdziwe cuda ! :) 

PULSOMETR ! 
Myślę, że u początkujących się nie sprawdzi, ale zaawansowani biegacze już powinni po niego sięgnąć, żeby kontrolować lepiej tempo swojego biegu :) Do tego dzięki niemu wiem jak pracujemy, wiemy czy spalamy tłuszcz czy tylko niepotrzebnie męczymy nasz organizm :) Pamiętajcie, że przy bieganiu zdrowotnym tempo to powinno być około 55-65 % Vo2max, a nie leciutki truchcik na 20% bądź morderczy bieg na 90 % ;) 

A cała gazetka o TUTAJ :) 





6 komentarzy:

  1. Lidl ma zawsze fajne ubrania i gadżety sportowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zapolowac na stanik sportowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne staniczki! Ostatnio były też fajne w Biedronce, ale nie kupiłam - sama nie wiem dlaczego :D Chyba jestem na etapie oszczędzania pinionżków i nawet tych dwóch dyszek było mi szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te staniki sportowe, ja akurat niedawno kupiłam kilka, choć nie jest powiedziane....że nie dokupię kolejnego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę po staniki sportowe! :D

    Kochana, mogę prosić o wyklikanie i pomoc w nawiązaniu współpracy z Dresslink? Z góry Ci dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jakoś ostatnio sukienkę w stulu Maxi ^^ A jeśli chodzi o aktywność fizyczną to codziennie biegam, dopiero od lipca, ale walczę dzielnie xDDD

    OdpowiedzUsuń