11 lip 2015

I część zakupów na Aliexpress :) !


Nie było mnie tutaj wieki, ale wszystkiemu winna jest obrona, specjalizacja praca noi oczywiście.... WAKACJE ! :) Na całe szczęście u mnie właśnie ( prawie się one zaczęły :)) - nie licząc pracy !  Ważne , że uczelnia już za mną, a przynajmniej pierwsza połowa ! Tak , więc po meeeega długim czasie JESTEM ! Mam nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomniałyście :) Zaległości u Was również postaram się nadrobić, a pewnie zajmie mi to całe wieki, ale co tam :D 
Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą częścią moich zakupów na Aliexpress - na nieszczęście mojego portfela, po wielu trudach nauczyłam się tam robić zakupy i ... przepadłam ! Musiałam aż specjalnie założyć konto walutowe w banku, ale co tam :D Było Warto !  A co kupiłam o tym dokładnie dowiecie się już za momencik :) 

Kolczyki Kwiatuszki
Je pokazuje Wam jako pierwsze, ponieważ kupowałam je jeszcze na Ebay. Nie pamiętam już niestety ile kosztowały, a nie mam jak tego sprawdzić ale zapewne około 0,5 - 0,7 $, więc jak same widzicie był warto ! Kwiatuszki są szklane, z białym tłem, malutką cyrkonią na środku i brokatem :) Urocze ! 

KOSTIUM !
 Na ten kostium przyznam się Wam szczerze, że czaiłam się bardzo, bardzo długo. Na początku miałam go zamówić, w końcu wzięłam inny, który pokaże Wam w kolejnej odsłonie :P I wreszcie w połowie czerwca zdecydowałam się zamówić właśnie ten :) Widziałam o nim wiele pozytywów na internecie, więc postanowiłam go wreszcie kupić i.... nie rozczarowałam się ! Kostium ma świetną górę i powiem Wam szczerze, że po raz pierwszy mam tak świetnie trzymający stanik :) Nic mi się nie zsuwa, jest mega sztywny i świetnie podtrzymuje biust - ramiączek nie używam :) Majtki leżą nieużywane i nie wiem czy kiedyś po nie sięgnę, bo mam swoje ulubione czarne :P Kostium ten dostępny jest chyba jeszcze w dwóch kolorach - brzoskwini i niebieskim, ale ja chciałam taki co podkreśli opaleniznę :) 
Zapłaciłam za niego 8,80 $ czyli jakoś koło 33 zł :) Tanio prawda ? :) 

Czapka !
 Czapka typu beanie, czy jak to się tam mówi :P Z cieniutkiej bawełny , dla mnie idealna na chłodniejsze wieczory, nawet te letnie ( w szczególności ostatnie!) 
Zapłaciłam za nią 1,69 $ :)

Lakier hybrydowy ! 
 Lakier hybrydowy, którego sama jeszcze nie miałam okazji używać, ale bł polecany na kilku stronach, więc bez wahania i ja po niego sięgnęłam :) Jako, że akurat potrzebowałam koloru białego to właśnie taki sobie zamówiłam. Będę go używać jakoś niebawem, więc od razu dam Wam znać czy daje radę czy jednak nie warto go zamawiać :) Pojemność to 8 ml, a kosztował mnie tylko 1,99 $ - jak się sprawdzi to na pewno zamówię i inne kolory, bo jest ich trochę, a przyszedł do mnie mega szybko ! :)

Błyszczyk!
Tutaj moje cudo ! Błyszczyk o smaku...  GUMY BALONOWEJ ! Ja jestem w nim od dawien dawna zakochana, więc same wiecie, że nie było opcji, żebym go nie zamówiła :D Zapłaciłam za niego niecałego dolara, a dokładniej 0,89$, więc same rozumiecie czemu po niego sięgnęłam :D W smaku jest cudowny, w działaniu w sumie też myślę, że daje radę! Mogło może być lepiej, ale nawilża i nie wysusza, a to najważniejsze ! :)  Do tego to cudowne opakowanie - był jeszcze w kolorze chyba niebieskim.

Calviny ! 
 Tutaj mój kolejny CUD ! Jestem w nich totalnie zakochana i na pewno podczas przypływu gotówki zamówię następne ! Oryginalnych oczywiście nigdy nie miałam, ale te mają świetną jakoś i sporo jakiś chyba dobrych metek, więc możliwe, że coś tam do oryginału mają ;) DO tego zawrotna cena... 1,62 $ ! No nic tylko brać i brać :D

Sukienka!
 I na samiutki koniec zostawiłam sukienkę, której prawdę mówiąc jeszcze nie nosiłam i sama nie wiem czy kiedykolwiek ją włożę :P Jakoś tak nie czuje się w niej dobrze, to chyba dlatego, że nie przywykłam do aż tak wzorzystych kreacji, a tutaj jednak sporo się dzieje :D Neonowe piórka na białym tle. Materiał dość sztuczny, ale i tak nie jest tak źle i nie prześwituje :)  Zapłaciłam za nią 3,85 $ więc myślę, że i tak nie mam co za dużo oczekiwać, a nie jest najgorzej :P 


I jak Wam się podobają moje zakupy? Chcecie kolejną część ? :) Dodam jeszcze tylko na koniec, że przesyłka ZAWSZE jest darmowa, a czas oczekiwania jest naprawdę bardzo różny od około 1,5 tygodnia do 4 tyg :)

36 komentarzy:

  1. chcę kolejnej części zakupów ;p piękny lakierek i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sukienka:) Ja niestety nie mam paypala i nie znam się na tym, więc nie korzystam z zagranicznych zamówień, ale jak najbardziej mogę pooglądać dalsze posty:) Gratuluję obrony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No halo, nareszcie! Już miałam pytać mejlowo, kiedy wrócisz :)
    W aliexpress i ja wsiąkłam, w sumie to cały czas coś zamawiam i ciągle czekam na paczki ;D Kostium bardzo mi się podoba, ale nie dla mnie te kroje i kolory :< A sukienkę mam w wishliście i cały czas nad nią dumam, ale boję się, że materiał będzie naprawdę sztuczny i niemiły... :(
    Aaa i niestety wysyłka nie zawsze jest darmowa, trzeba czytać dokładnie opisy, bo można się naciąć!
    Czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heeeej ! No jestem, jestem cała i zdrowa ! :*
      Nom materiał jest mega sztuczny, ale ogólnie chyba nie wypada ona aż tak źle :) Tylko, że jest też mocno zabudowana i w sumie nie wiem cyz nie wzięłam za dużego rozmiaru :P Jak coś to mogę Ci podesłać na maila jak w niej wyglądam :)
      Na pewno się pojawi ! :))

      Usuń
  4. Świetne zakupy :D Najbardziej spodobała mi się sukienka i lakier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Sukienka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. konto walutowe to konieczność? szkoda, że nie powklejałaś linków, bo spodobało mi się kilka rzeczy np. czapka :) reszta też spoko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konieczne konto walutowe bądź karta kredytowa :) W razie czego o linki pisz do mnie :) Dużo już niestety wygasło bo zamówienia są z około 4 miesięcy :)

      Usuń
    2. Od jakoś tygodnia można już płacić za pomocą Przelewy24, wystarczy zwykłe konto w PLN ;)
      Dziś tak wydałam całkiem ładną sumkę.

      Usuń
    3. o nie! ;) aż boję się zaglądać w takim razie :)

      Usuń
  7. Jaka cudowna sukienka! Widziałam w tym wzorze tylko bluzki...
    Jeśli nie jest szyfonowa i namyslisz się, że jednak nie jest dla Ciebie to zgłaszam się na ochotnika do przygarniecia xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nie mogę się do niej przekonać :P Chyba muszę gdzieś w niej pójść, żeby się przekonać :P Według mnie to 100% poliester bo jest mega sztuczna :P

      Usuń
  8. A ja bym mogła poprosić o linki?? wiem ze len alee... sprawdzony sprzedawca i w ogole ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że tak :) A do czegoś konkretnego ? :)

      Usuń
  9. Sukienka jest prześliczna ;) ciekawa jestem jak się sprawdzi ten lakier hybrydowy , kolorek ma bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka mi się spodobała :) Ja zaczęłam dopiero niedawno robić zakupy na eBay, tej strony o której piszesz jeszcze nie znam ale pójdę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka, kostium i kolczyki bardzo mi się podobają!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny kostium kąpielowy!

    http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest super!!!
    Ja jeszcze nic nie kipowalam z tej strony.

    Dotarla paczuszka?

    OdpowiedzUsuń
  14. Za strojem kąpielowym to i ja w najbliższym czasie będę musiała się rozejrzeć ;) .

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier koniecznie szybko pokaż na pazurkach ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Kostium jest fajny :D Sama szukam teraz kostiumu, ta w środku lata się obudziłam haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kostium i majty Calvina fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jest super, może warto się przekonać? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki cudowny strój!!! chcę chcę chcę :D zamów mi, bo nie umiem :(((((

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zakupy, chętne przygarnęłabym taki kostium kąpielowy :)).

    OdpowiedzUsuń
  22. Link do stroju poproszę, koniecznie, albo chociaż do sprzedawcy :) boski jest! Hybrydy też zamierzam zamowić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.aliexpress.com/snapshot/6713315529.html?orderId=67686410320407 bardzo proszę ! :)

      Usuń
  23. Łał, kostium i sukienka są genialne, totalnie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń