23 maj 2015

Moje łupy z SH cz. 4 ! :)



 Dziewczyny ! 
Postu z tej kategorii nie było u mnie od dawien dawna, a w tym czasie moja "kolekcja" sporo się powiększyła ! Dzisiaj pokażę Wam tylko jakaś 1/4 moich "perełek" . Resztę będę dodawać regularnie, bo nie chciało mi się ich teraz wszystkich wywalać z szafy i robić fot. Same rozumiecie - za duży bałagan, by mi się zrobił, a dopiero co chociaż troszeczkę uporządkowałam moją szafę, w której już nich nie chce się mieścić ^^  Powoli zaczynam stwierdzać, że jestem... uzależniona ! :P No chyba, że nie lubicie postów z tej kategorii to zaprzestane ich pisania ;) ? 


1.SHORTY! 
To mój najnowszy łup, kupiony w poprzednią środę. Miałam tylko wejść i pooglądać, ale oczywiście mimo braku funduszy skończyło się jak zawsze :( Dobrze,że miałam przy sobie tylko 10 zł, bo własnie tyle kosztowały mnie te spodenki :) Są firmy Mumu Home - kompletnie nie mam pojęcia co to za firma, ale chyba jakaś chińska, bo tylko to wyskakuje mi jak wpisuję ich w Google. 
Spodenki jak widzicie z wysokim stanem, z boku mają suwak. Są w kolorze mięty- baby blue i maja delikatne kwiatuszki  :) Takie troszeczkę Vintage. Do tego mają takie "rozporki" co pokazałam na zdjęciu i dzięki temu tak śmiesznie wyglądają na nodze :P Sama nie wiem czy ich nie zlikwiduję :P Ogólnie nie jestem do nich jakoś 100% przekonana :P 




 2. KOSZULA ! 
Od dawien dawna podobały mi się takie pasiaki :) Ten kupiłam również jakoś ostatnio za około 5 zł. W dwóch miejscach jest delikatnie zaciągnięty, ale przy noszeniu praktycznie tego nie widać.  I co najważniejsze jest na wiek i to 15 lat ! :D Także jakimś cudem ledwo ledwo, ale się w nim mieszczę ! Jak dla mnie idealny na lato.  

3.BLUZA W KORONKĘ
Do tej bluzy nie byłam kompletnie przekonana dopóki jej nie przymierzyłam !  Na ciele według mnie wygląda wyśmienicie, do tego podczas ciepłego lata pod spód będę nosiła, albo tylko stanik, albo sam króciutki top co wygląda jeszcze bardziej zjawiskowo:) Cena to coś około 10 zł. Firmy TU - ja kompletnie jej nie znam .  Kolorek to taki delikatny krem

 4. CROPP TOP
Tą bluzkę kupiłam, bo była jakoś za 3 zł. ale sama nie wiem czy będę ją nosiła. Uwielbiam takie naszywki jakby z College, ale nie wiem czy przekonuje mnie jej wzór :) Nie mniej jednak coś tam mnie w niej urzekło, wiec się na nią skusiłam :) Firma to chyba Atmopshere. Jeszcze jej na sobie nie miałam, ale mam nadzieję, że w końcu się przyda ! 


 5 BLUZA KIMONO 
Piękno tej bluzy jest bardzo ciężko uchwycić na zdjęciu. jest to troszeczkę krótsza bluza, wręcz idealna do rozkloszowanych spódnic czy spodni z wysokim stanem. Ja miałam ją na sobie dopiero raz i było to podczas ostatniej Wigilii ( więc już troszeczkę czasu ją mam :)) Do niej własnie założyłam rozkloszowaną czarną spódnice i duży brzoskwiniowy naszyjnik - prezentowała się naprawdę przepięknie i musicie mi uwierzyć na słowo ! Jest tłoczona w taki delikatny kwiatowy wzór. Cena to 11 zł :) Marka Atmosphere .

6. BLUZKA AZTEC
Tą bluzeczkę również wzięłam ze względu na jej niską cenę. Coś około 4 zł. Do tego ja uwielbiam wzory aztec, wiec od razu mnie ona urzekła. Na sobie jej jeszcze nie miałam, bo na razie jest na nią za zimno. Bluzeczka jest praktycznie całkowicie przezroczysta dzięki tym tłoczeniom. Na lato do krótkiego neonowego topu, albo kostiumu będzie wręcz idealna ! Kolorek to taki bardzo, bardzo jaśniutki krem :) Marki niestety nie znam, bo nie posiada żadnej metki. 

7. T-SHIRT LOS ANGELES
I ostatnia bluzeczką, którą na dzisiaj dla Was przygotowała :) Bluzeczka jest marki BikBok i kosztowała mnie bodajże około 5 zł. Ja jak już Wam mówiłam jestem ZAKOCHANA w takich nadrukach :) Do tego bluzek z krótkim rękawem w mojej szafie praktycznie nie ma ! Jest taka luźniejsza i idealna wręcz do spodni z wyższym stanem i białych Conversów. Ja jestem w niej zakochana i z moich zbiorów chyba właśnie ją nosze najczęściej !  I dzisiaj własnie stwierdziłam, że też ją założę ! :P 


I jak Wam się podobają moje łupy? Kompletnie nie w Waszym stylu czy chętnie byście coś stąd założyły ! 
Piszcie i dzielcie się opiniami, chętnie z Wami porozmawiam :) 
Może same dodawałyście taki post, albo filmik na vloga? Chętnie poczytam i obejrzę ! 

33 komentarze:

  1. szorty i koronkowa bluzka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie masz taki fajny sh? Wszystko mi się podoba i wszystko bym nosiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że mamy podobny styl :)
    Spodenki w kwiatuszki bardzo mi się podobają - te rozporki faktycznie trochę śmieszne, ale ja bym je zaszyła i chętnie nosiła (nie czuje jak rymuję) :D
    Koronkowa bluzka też bardzo fajna, chociaż ja założyłabym pod nią bokserkę chyba :)
    Kochana, jeszcze mam pytanie - to Ty ostatnio komentowałaś u mnie wpis z anonima co się podpisałaś tak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak teraz też noszę do niej podkoszulkę ale na lato pozwolę sobie bez :D
      Spodenki własnie się zastanawiam czy zostawić, czy podszycz je tak jakby czy w ogóle zeszyć :P Na razie zostawię tak jak jest bo to ich znak rozpoznawczy :P

      Usuń
    2. A co do komentarza to nie pamiętam przyznam szczerze :( Ale jak się podpisałam to pewnie ja ! :P

      Usuń
  4. Super ciuszki ! :)
    Nosiłabym wszystko bo w moim guście :)

    A wiesz że jakiś czas temu wygrałaś rozdanie lakierowe i się nie zgłosiłaś na jakimś blogu? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coTy mówisz ?! Ojejciu kompletnie o tym nie wiedziałam i nie pamiętam o takich rzeczach :( Ostatnio mało mnie tutaj więc wszystko mnie omija :(

      Usuń
    2. no :( chciałam pisac, tak jak kiedyś, ale jakoś wyleciało mi z głowy a potem patrzę a tam ponowne losowanie się odbyło :(

      Usuń
  5. Mam ten sam cropp top :). Spodenki i koronkowa bluza moi faworyci

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd jesteś i gdzie masz taki fajny SH?;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze trzy rzeczy podobają się ogromnie ;-) sama bym je przytuliła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ciuszki :) Wszystko ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne bluzeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super łupy! :) Ja uwielbiam SH! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szorty i koszula w paski rewelacyjnie się prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne łupy. Ja mam fajną ciuchbudę tuż obok siłowni, więc co tydzień przynoszę do domu torby ubrań. W dniu dostawy każdą rzecz kosztuje 4zł, więc szaleję, ale zrobiłam się wybredna i staram się brać w większości ciuchy z metkami (inaczej nie zmieszczę tego wszystkiego w szafie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha w Warszawie niestety ale nie ma takich cen, ale ja też staram się robić coraz bardziej wybredna :P

      Usuń
  13. szorty i aztecka bluzka - CUDOWNE. Jakby Ci się znudziły to odkupuję! xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy, zwłaszcza ta koszula w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula w paski mi się baaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko bardzo mi się podoba, ubrania wyglądają jak nowe. świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow super ;) nie powiedziałabym, że są z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze,pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy, też się planuję wybrać na ciuchy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koronkowa bluza i bluza kimono są świetne! :) Koszulka w azteckie wzory też bardzo na czasie :) Uwielbiam SH, chociaż ostatnio się zaniedbałam i nie mam czasu na buszowanie po takich sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudeńka :) Koszula i szorty suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne łupy, większość dokładnie w moim stylu, szczególnie szorty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszulki/bluzy z takim college i ja uwielbiam ♥ No i ta aztecka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń