18 maj 2015

Moje sportowe zakupy i dziwne ceny w Biedronce ? + Gazetka Biegowa !


Sportowe ubrania z Biedronki i Lidla kusiły mnie już od dawna ! Na wielu blogach już się sporo o nich naczytałam. Wiele z Was pisało o tym, że rozchodzą się jak świeże bułeczki i po godzinie nie ma już co szukać małych rozmiarów. Jak było u mnie ? Wręcz przeciwnie ! Cała sytuacja miała miejsce w Biedronce ( której nie zdradzę! ) i według mnie jest trochę absurdalna .... chcecie wiedzieć więcej? Zapraszam ! 



Tak, więc wszystko wydarzyło się w minioną sobotę. Moja mama raniutko wybrała się do Biedronki i wróciła ( dla siebie) z tymi oto spodniami. Byłyśmy trochę zdziwione, że już pokazały się na półce podczas gdy gazetka reklamowa twierdzi, że powinny być dopiero od dzisiaj... Do tego moja mama była przekonana, że kupiła jest za 24,99,  czyli o wiele taniej niż rzekomo miały być w sklepie.... Stwierdziłyśmy jednak, że może ona się pomyliła i zastanawiałyśmy się czemu wyłożyli towar poniedziałkowy już w sobotę ? Jako, że spodnie mi się spodobały,  to mama wybrała się i po parę dla mnie i co... ? 


Okazało się, że towar u nas w Biedronce jest na ... PROMOCJI ! Spodnie rzeczywiście były za 24,99, a nie za 34,99, a koszulka zamiast ceny 24,99 kosztowała 17,99.... A na dodatek były wszystkie rozmiary, więc sprawiłam sobie oto taki komplecik ;) 


Myślałyśmy, że może to jakaś stara kolekcja, albo coś, ale jak nic jest to identyczny zestaw jaki widnieje w obecnej gazetce. Wiecie może skąd taka sytuacja ma miejsce ? Myślicie, że dzisiaj te rzeczy z promocji przenieśli na produkty po normalnej cenie ? Nie wiem czy były one już kiedyś dostępne i po prostu chcieli się ich pozbyć z magazynu, ale jaki w tym sens jak już dzisiaj są one o wiele droższe ? Ja oczywiście ciesze się, że udało mi się je kupić i do tego dostać rozmiary :) Jednak cały czas straszliwie mnie to zastanawia :P 


Spodnie jak już wspomniałam kosztowały mnie 24,99. Rozmiar jaki wzięłam to S, ale i tak są one dość spore i luźne. Więc jeśli będziecie chciały je kupić to uważajcie z tym ! Jak widzicie z tyłu posiadają one małą kieszonką np. na kluczyk i odblaski ( co według mnie jest bardzo istotne) sięgają tak troszeczkę za kolana i do letniego biegania będą idealne :) 


Bluzeczki jeszcze nie przymierzałam :P Jak widzicie z boku ma ona ściągacze ( w sumie to może Wy wiecie po co one ?!) I tak samo jak spodnie ma odblaskowe naklejki :) I z przody ( te kropeczki) i z tyłu między barkami.  Materiał jest bardzo milutki i myślę, że świetnie się będzie w niej ćwiczyło :) 
Cała kolorystyka zestawu bardzo mi się podoba, ale obu rzeczy nie będę ze sobą łączyła, bo mam wrażenie, że będę wtedy wyglądać jak w jakimś kombinezonie :P 
A skąd tak dziwne ceny ? Tego chyba nie wie nikt ;) 




W gazetce mamy jeszcze kola ciekawych produktów ! Mnie jeszcze strasznie kusi ten pulsometr, ale jak na razie nie mam na niego funduszy :( A do obejrzenia zapraszam Was o TUTAJ !!! 



26 komentarzy:

  1. Ja mam z Tesco spodnie bardzo podobne, także myślałam że to nawet Tesco jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny komplet, chciałabym :))
    Rzeczywiście niezły numer z tymi cenami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super okazja i bardzo fajny komplecik :) nie wiem skąd taka rozbieżność w cenie, ale sama bym się skusiła (kiedyś pamiętam mieli pomyłkę i pyszny ser z gazetki włoskiej wchodził na kasie za 1,99 zamiast 10,99 a zanim przekonałam się, że jest pyszny to już naprawili swój błąd ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to nieźle !! Aż o tyle sie pomylić :D

      Usuń
  4. Ale Wam się super udało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. na spodnie bym się zdecydowała, gdyby były normalnej długości! dlaczego do cholery takich nie zrobią? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam normalnej długości z decathlonu i są super ! :)

      Usuń
  6. Jeśli to pomyłka to jest to bardzo przyjemna pomyłka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd się przeprowadziłam do Bedronki mam daleko i ubolewam strasznie na tym :(. A komplecik jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami w Biedronce mają źle wbite chyba ceny promocyjne ale dobrze, że u Ciebie okazało się to korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami są takie cuda z cenami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci lepiej! Soczewki do zdjęć nakładane na telefon czy ipada i inne tego typu urządzenia w wielkich miastach kosztowały 30 zł a w mniejszych miastach ok 23. Oficjalnie była cena "miastowa" i "poza miastowa" O.o ja nie wiem co ta Biedra ostatnio tworzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa ! Niezła akcja ! Jak by się ludzie o tym dowiedizeli na większą skalę to niezła draka by była :D

      Usuń
  11. Ale świetne strój do ćwiczeń :))!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie dziwna sprawa z tymi cenami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No to miałaś szczęście! Mi się raz udało upolować stanik z Lidla, większe zakupy poczyniłam na sprzęcie fitness, bo w tym ludzie już tak nie przebierali - no i rozmiar nie miał znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio kupiłam i kilka akcesorii :)

      Usuń
  14. Bardzo fajny zestaw! ja byłam dzisiaj, ale nie oglądałam cen ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny strój, fajny blog ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, szczególnie koszula mi się podoba:)
    W Biedronce, a raczej w Biedronkach, w moim mieście często zdarz się, że towar pojawia się wcześniej, raz zdarzyło mi się kupić go nawet takiej przed promocją niż w jej trakcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie dziwna sprawa z tymi cenami, ale się opłacało :D Spodnie super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemny komplet, cena również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w takim razie udała Ci się promocja ;)
    ja obkupiłam się w Lidlu jakiś czas temu, widziałam też w nowej gazetce że planują kolejną promocję...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory świetne,powodzenia w ćwiczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo taki pulsometr chętnie bym przygarnęła. Znalazłam wprawdzie w Decathlonie pulsometr, który można przypiąc bezpośrednie do stanika sportowego - brak zabawy z pasem, ale i pulsometr i stanik kosztują po 79 zl..

    OdpowiedzUsuń