15 maj 2015

Moje Rossmanowskie łupy !

Oczywiście i ja musiałam się skusić na kilka cudaków w tej świetnej promocji Rossmana :) Chyba żadna z nas nie przeszła koło niej obojętnie ? A jeśli taka jest to proszę niech mi zdradzi jak udało się jej to zrobić ?! Ja odwiedziłam dwa tygodnie promocji,  pierwszy czyli twarz i oczywiście ostatni czyli usta i paznokcie ! Na niego wyczekiwałam najbardziej ! A co udało mi się kupić ? O tym już za momencik, może nie  jest tego dużo, ale co nieco wpadło do koszyczka ;) 
W większości wyborów pomogłyście mi Wy , swoimi postami polecającymi - szczególnie przy twarzy ! 

Na początek oczywiście pierwszy tydzień :) Szukałam jakiegoś dobrego podkładu na lato i taniego, matującego pudru. Jak widać padło na Rimmel :) Oba kosmetyki zakupiłam dzięki Waszym poleceniom i z obu jestem MEGA zadowolona ! Obawiałam się trochę tych drobinek w podkładzie, ale na twarzy prezentuje się bardzo ładnie :) Puder to numerek transparenty - jak dobrze, że coś takiego w ogóle wymyślili :P Ostatnio kupiłam za mocny, a ten jest po prostu idealny ! Na pewno na stałe zagości w mojej kosmetyczce :) Cen dokładnie nie pamiętam, ale puder chyba kosztował mnie koło 13 zł, a podkład 20 :) 

Do ust skusiłam się na jeden kosmetyk :) Jestem od dawna zakochana w fioletach i różach na ustach, więc musiałam coś takiego kupić :P Wahałam się między pomadką Kate a właśnie tą, ale ostatecznie zdecydowałam się na Astor :) Z tej serii mam już kolorek nude i wiem, że świetnie się sprawdza, więc wolałam kupić coś wypróbowanego :) I nie rozczarowałam się ! Mega długo się trzyma i nie wysusza ust, na pewno będę zbierać kolejne kolorki ;)   Cena to chyba coś koło 13 zł ? 

W pierwszej kolejności na pazurki potrzebowałam bieli ! Tą już miałam, więc bez obaw wzięłam kolejną buteleczkę, bo ma świetne krycie :) Dwa kolejne kolorki to nowości letni od Lovely - zapłaciłam za nie kolejno koło 3 i 4 zł ! Grosze, prawda ? :) 

A tak prezentuje się moja cała gromadka ! Nie jest tego dużo, ale jak  kolorowo ! 



Dziękuje wszystkim, którzy z mojego polecenia dołączyli do DressCloud ! Jeśli jeszcze któraś z Was chciałaby zbierać kryształki za zdjęcia i wymieniać je na super nagrody to zapraszam do logowania :* 
http://dresscloud.pl/share/2h682/



25 komentarzy:

  1. Ale piękne, letnie kolory tych lakierów.. Promocja w Rossmannie to najlepsza okazja na zakup produktów wibo i lovely w naprawdę niskich cenach.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ! Lakiery wychodzą za grosze :)

      Usuń
  2. Śliczne te lakiery, idealne na lato. Lubię Wibo i Lovely, również kupiłam kilka ich kosmetyków w Rossmannie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład mnie bardzo zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam neonki <3
    kurcze teraz żałuję że nie wzięłam białego lakieru..obecny mi się kończy, a jakoś nie wpadło mi to do głowy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biel to letni obowiązek :D Koooochana dawno Cię tutaj nie było !! :*

      Usuń
  5. A ja nie kupiłam nic, byłam w ostatnim tygodniu promocji ale wszystko było tak zmacane że się załamałam i wyszłam....

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że podeszłaś do promocji z rozsądkiem :) Ja trochę poszalałam, ale uznałam, że na pewne rzeczy mam ochotę od dawna, więc kiedy się na nie skusić, jak nie w promo? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo i ja sobie to tłumaczyłam :D "Przecież za miesiąć kupię to za 40 zł, więc muszę to zrobić dzisiaj ^^" :P

      Usuń
  7. Ja też trochę zaszalałam w Rossmannie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Te lakiery to i ja bym chciała ale puki co jestem na diecie kosmetycznej :D Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder Stay Matte - rewelka. Nie wyobrażam sobie życia bez niego ;)
    I owszem, nie kupiłam ani jednej rzeczy na rossmannowskiej wyprzedaży. Liczę na jakieś oklaski, czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj należą CI się owacje na stojąco ! :D Ja nie mogłam nie skorzystać :P

      Usuń
  10. na żółty neon też się skusiłam i 5 innych kolorów :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Oho moimi łupami również muszę się pochwalić. Zaszalałam z lakierami i pomadkami :D Kolory lakierów bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No gratulacje! Ja samych lakierów kupiłam więcej niż Ty wszystkiego. Jak Ci się to udało? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha sytuacja braku środków na koncie mnie do tego zmusiła ^^

      Usuń
  13. Świetne łupy :) Ja też polowałam na ten puder, ale w żadnym z Rossmannów, które miałam w pobliżu nie było już mojego odcienia :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą pomadkę z Astor, ale jasno-różową - fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na promocji nie kupiłam nic :)
    Nie było łatwo szczególnirle gdy przechodziłam koło roska, ale siè udało!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i bardzo lubię Rimmel Wake Me Up. Zużyłam w ciągu roku 1/3 opakowania ale nie używam go do każdego makijażu.
    Fajne neonowe lakiery

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja trochę bardziej poszalałam ale chociaż udało mi się wyjść bez żadnego lakieru kolorowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korci mnie ten podkład! Moja cera zdecydowanie potrzebuje rozjaśnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. puder mam i od czasu do czasu używam, ale podkład mi nie podszedł:)

    OdpowiedzUsuń