17 maj 2015

Delikatny stempelek :)


Dzisiaj przychodzę do Was ze swoim obecnym zdobieniem :) Wyszło bardzo delikatnie, a przynajmniej stempelek tak własnie się prezentuje. Miało dziać się więcej, w połowie jednak stwierdziłam, że mam ochotę na samą mięte, a ostatecznie same widzicie jak wyszło. Mam problem ze stemplami, a dokładniej z lakierami do nich. Chciałam odbić tym pomarańczowym Manhatanem, ale niestety... nie dało się  :( Lakier kompletnie ze mną nie współgrał. Flormar działał trochę lepiej, ale również nie tak jak bym tego chciała . Wyszło jak wyszło, same zobaczcie ;)



Pomarańcz jest mega energetyczna i mocno pobudza całe zdobienie ! Maluje się nią bardzo wygodnie i świetnie wysycha i kryje :) Praktycznie jedna warstwa była wystarczająca. 
Po miętę od Lovely dawno nie sięgałam i teraz tego żałuje, bo również ma świetne krycie, co zresztą chyba widać na zdjęciach :) 


Do stempelków posłużyła mi płytką od BPS, którą możecie kupić o TUTAJ i kosztuje 2,99 $. 
Wzorki odbijają się bardzo dobrze, w moim przypadku trochę zawiódł lakier, ale mam nadzieję, że widać co chciałam osiągnąć ;) 


25 komentarzy:

  1. piękny ten miętowy odcień :) +zapraszam na szybki konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swoją płytkę z bornprettystore :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o kolory, to trochę za dużo się tu dzieje i nie do końca one pasują do siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się efekt, który uzyskałaś na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie delikatny, ale śliczny :) Uwielbiam takie błękiciki jak ten z lovely *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. i pomarańszka i mięta bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie dziś zamówiłam taką płyteczkę do stempelkowania :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło bardzo ładnie :) Stempel delikatny ale fajnie współgra z całością zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na moich paznokciach obecnie też gości flormar ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu to kupić, bo wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe :) kojarzy mi się z płytką scaloną ^^"

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham takie mixy! <3
    Ja już się poddałam jeśli chodzi o lakiery do stemplowania. Biorę Rich Color, albo mundo. Teraz zamówiłam kilka kolorów, jak przyjdą bd szał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki sam kolorek pomaraczowy na pazurkach, tyle ,że wibo ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię miętowe lakiery więc ten z Lovely mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płytka i zdonienie sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, z tą pomarańczą zdobienie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie każdy lakier się nadaje dlatego nie wychodzi. Spróbuj lakiery firmy konad które są specjalnie do stempli

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie każdy lakier się nadaje dlatego nie wychodzi. Spróbuj lakiery firmy konad które są specjalnie do stempli

    OdpowiedzUsuń