24 maj 2015

Co by tutaj sprawić mamie ? :)



Jak Wam idzie wybieranie prezentu dla mamy ? Zdobyłyście już czy cały czas myślicie? Ja jeszcze nie mam gotowego, ale już wiem, że będzie to coś z biżuterii plus jakiś bukiecik ! Jutro czeka mnie wizyta w kilku sklepach, żeby znaleźć coś ładnego. Największy problem mam jednak z czasem... kompletnie nie wiem kiedy wręczę upominek, bo calutki czas się mijamy - jak ja śpię to ona wychodzi, a jak ja wracam to ona śpi, no cóż :(
Jak jeszcze nie macie pomysłu dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma propozycjami z sieciówek :) Tam też można znaleźć jakiś drobny upominek, a ja jestem właśnie za takim podczas tego święta :) 




Na samiutki początek klasyk czyli... biżuteria ! Ja właśnie ją planuje sprawić mojej mamie :) Nie miałam pojęcia, że w Auchan jest w ogóle taki dział, ale jak widać mamy ! Jak dla mnie te bransoletki są prześliczne ! Szczególnie ta na dole z koniczynką i przywieszką :) Sama chętnie bym taką nosiła. 


To wrzucę, bo jestem w szoku, że mamy takie rzeczy w biedronce ! :P Te spodnie są fenomenalne i ja sama je sobie kupię jak na nie trafię w swojej Biedronce. Do tego w gazetce jest cała masa różnych ubrań i co najważniejsze dodatków ! Ja sama nie raz kupowałam mamie jakąś torebkę czy szalik :) 

Kolejna Biedronkowa to ta z kosmetykami ! Tych chyba każdej kobiecie nigdy nie jest za dużo :P A do tego wiadomo, że na pewno się przydadzą i nie będą leżały rzucone w kącie :) Mamy i kolorówkę i pielęgnacje :) Ja praktycznie zawsze do prezentu dokupuje mamie jakiś kremik, więc już tym razem z niego zrezygnowałam :) 


Jeśli znacie rozmiar buta ( a na pewno znacie!) to myślę, że fajnym pomysłem są również jakieś ładne butki :) Ja sama zawsze się z nich bardzo cieszę ! A o torebkach już nie wspominając :D 

W Pepco również znajdzie się same wspaniałości :) Ja zawsze jak tam wchodzę to muszę coś kupić :P  Tutaj dosłownie znajdziemy wszystko i ubrania, i biżuterię, i kosmetyki, i coś do domu  :) Często jak nie mam pomysłu na prezent to chodzę sobie, żeby chociaż popatrzeć na półki i się czym zainspirować ;) 

O kosmetykach Chyba wspominać Wam nie trzeba :D Moja ucieszyłaby się chyba ze wszystkiego :D 
Tutaj macie Gazetki z 
Obie sieci mają teraz zniżki na cudowne wody toaletowe, więc na pewno wybierzecie dla mamy jakiś zapach o wiele taniej :) 


A Wy co kupujecie mamie ? :) 







15 komentarzy:

  1. hmm co by sprawić mamie ;D? zabieg w spa hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! Zabieg w SPA kupiliśmy na urodziny dwa tygodnie temu ! Mega się uceiszyłą :)

      Usuń
  2. Bardzo bym chciała sprezentować mamie jakąś dobrą odżywkę do rzęs i - nie śmiać się - dzbanek filtrujący, bo nie ma, a bardzo by chciała ;) Nie wiem tylko, czy znajdę dobrą odżywkę, jak nie - postawię na płytę z ulubioną muzyką mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście już mam prezent dla mamy :D. Mogę spać spokojnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo, coś dałoby się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swojej mamie w tym roku kupuję kolczyki. Od dłuższego czasu podoba jej się jeden model, ale zawsze mówi, że ma inne wydatki na głowie. Także podejrzewam, że będzie zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki i perfumy to jest to :) ja mojej kupuje zestaw kosmetykow do twarzy i do kąpieli z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama kocha maki, więc w tym roku dostanie pościel w maki z jyska. Do tego jakieś kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chciałam kupić bluzię dla mamy ale niestety nie znalazłam nic co by sie Jej mogło spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest tyle do wyboru ,że ojj :D. Pobyt w spa , odprężenie to jest to ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. też miałam z tym problem, ale w końcu kupiłam zestaw kosmetyków z Ziaji i duże czekoladki :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja kupiłam bombonierkę z ulubionymi słodkościami i cały dzień poświęciłam mamie. Wydaje mi się, że zamiast góry prezentów lepiejspędizć razem czas, szczególnie gdy w normalne dni nie potrafimy znaleźć dla siebie chwili:)


    Pozdrawiam ~ BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym roku kupiłam mamie ramkę-album w Home & you i kwiatka w doniczce, do tego lindorki - była bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń