30 kwi 2015

Pistacja na pazurka i płytka od BornPrettyStore ! :)


ufff po raz pierwszy udało mi się jako tako odbić wzór całopaznokciowy na pazurkach ! Nawet nie wiecie jaka jestem z siebie dumna :P Nie raz już próbowałam, ale to widocznie mój stempel zawsze zwodził, dopiero tym od BornPrettyStore powolutku dochodzę do perfekcji :) Jak zobaczyłam w galerii sklepu pazurki z tymi stempelkami to wiedziałam, że i ja muszę je jak najszybciej odbić, bo całość strasznie mi się spodobała :) Wyszło jeszcze nie zbyt dokładnie, ale co pazurek to wychodził mi lepiej, więc jest dobrze  :) Ciekawe jak się całość prezentuj? Zapraszam !  



Zdradzę Wam jeszcze tylko, że pistacja od Maybelline ma numerek 81C  i uwielbiam lakiery z tej serii :) Colour Alike to numerek 533 i jeszcze nie malowałam nim całych pazurków, zauważyłam tylko, że chyba dość słabo kryje, ale przy stemplach ta zieleń sprawdziła mi się wyśmienicie ! :) Jak by miał mocniejsze krycie to wyszło by wyraźniej, ale i tak efekt końcowy bardzo mi się podoba :) 


Jak widzicie do zdobienia użyłam płytki numer 41 ( pokazywałam Wam ostatnio moje wszystkie łupy  TUTAJ :)) 
Jej nazwa to Ethic Style Dream Catcher i obecnie kosztuje 2,99 $ :) 
Zakupić ją możecie o TUTAJ 
Mi wzory z niej bardzo się podobają ! Chyba obecnie jest moim numerem jeden, bo następnym razem na pazurki poleci łapacz snów i listki, albo lew i łoś :P No ogólnie całość muszę wykorzystać :D 

Zdobienie wiem, że nie idealne, jest jeszcze wiele niedociągnięć, a top troszeczkę całość mi gdzieniegdzie rozmazał, ale i tak jestem z siebie dumna, że po raz pierwszy ozdobiłam WSZYSTKIE pazury ! :) 
A Wam jak się podoba ? :) 


16 komentarzy:

  1. Wyszło pięknie, co narzekasz? :P
    Świetny wzór, wgl ta płytka jest extra.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne mani, ja też rzadko mam stempelki na wszystkich pazurkach, zawsze się boję, że mi nie wyjdą i daje zwykle na dwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki, rośnie nam kolejna stemplomaniaczka :) Zobaczysz, teraz będzie już coraz lepiej szło. Już wiesz, że możesz i potrafisz, a jak poćwiszysz, to hoho!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kolory! cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pistacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny efekt, i do tego ta soczysta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam lakiery Manhattan (bo chyba o nich mowa) :)

    Płytkę też tą mam i jestem zauroczona jednorożcem o łapaczem snów!!

    A zdobienie wyszło Ci super!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło bardzo wiosennie i dziewczęco! Piękna zieleń ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. No no, wyszło Ci świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło naprawdę ciekawie,takie zdobienia są fajne szczególnie na lato. Nigdy nie używałam stempelków tego typu ale chyba czas sie w nie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery Manhattan bardzo szybko schną i za to najbardziej je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie razem to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń