29 kwi 2015

Paczka Ambasadorska - Le Petit Marseillais :)



Dzisiaj z rana zadzwonił do mnie kurier z moją pierwszą paczuszką ambasadorską ! Jestem przeszczęśliwa, że się zakwalifikowałam. Pamiętam pierwszą akcję, gdzie dziewczyny pokazywały na blogach te cudowne pakunki aż wreszcie i ja mogę się Wam pochwalić :) Nie mogłam się doczekać aż dorwę się do środka i zobaczę co skrywa jej wnętrze ! Ciekawe? Na pewno nie tak bardzo jak ja :)



Od razu po otwarciu ukazała mi się ta piękna grafika przedstawiająca nam Prowansję, a dokładniej pola lawendy ! Aż czuć ten zapach, prawda ? :) 


A w środeczku dwa pełnowymiarowe kosmetyki, opaska na oczy i mnóóóóstwo próbek dla.. przyjaciółek ! (  na pewno się ucieszą ;)) 

Miłym zaskoczeniem są te papierowe opaski na kosmetykach, które nie od razu zdradzają nam zapach :) 
Ja Wam jednak powiem co się pod nimi kryje :) 

Żel pod prysznic to zapach Werbeny i Cytryny, a żel 2 w 1 to Pomarańcza i Grapefruit ! Ja jestem zachwycona, że mamy takie nowe zapachy, bo podobno cytrusy są najlepsze do kąpieli po wysiłku fizycznym, a tego ostatnio u mnie sporo :) Muszą się sprawdzić wyśmienicie, bo najlepiej pobudzają  :) 

Opaską na oczy również jestem zachwycona, bo ostatnio budzę się ze wschodem słońca,a dzięki niej może uda mi się tego uniknąć :) Od dawna planowałam zakup takiej, ale jak zwykle ciągle to odkładałam i odkładałam :) 


W środku dodatkowo był jeszcze liścik Ambasadorski i malutki przewodnik po marce, który prezentuje się na zdjęciu poniżej :) 


Ja jestem oczarowana zawartością i w tym tygodniu funduje sobie dłuuuugą cytrusową kąpiel :) Przyda mi się po ostatniej gonitwie taka chwila wytchnienia :) 


Jako próbki dla przyjaciółek dostałam żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy i mleczko nawilżające do bardzo suchej skóry :) Może jedna z Was chciałabym je przetestować ? :) Jeśli tak to zostawcie wiadomość pod tym postem :) Jeśli będzie więcej niż jedna osoba chętna to zrobię malutkie losowanie :)  

22 komentarze:

  1. Cudowna paczka :) Mnie się nie udało, za późno zauważyłam tę akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć Kochana :)
    Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję że nie spróbowałam się zgłosić, paczka świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super paczuszka, miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa zawartość, przyjemnego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze czekam na swoją :) Jestem ciekawa zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachy zapowiadają się bardzo aromatycznie - pewnie skuszę się na któryś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna zawartość, polubiłam ostatnio tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się dostałam, ale paczkę zmacam dopiero w piątek :D Fajnie, że chociaż u Ciebie mogę pooglądać, co na mnie czeka :) Gratuluję i oby się przyjemnie testowało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paczka na prawdę ma śliczną oprawę, taka dbałość o szczegóły już na starcie pozytywnie nastraja. No to miłego testowania życzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna paczucha ;)a zapachy zwłaszcza ten z grejpfrutem są piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna paczuszka ! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację :o) też taką samą otrzymałam paczuchę :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna paka!!!!
    Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zostałam Ambasadorką i jestem oczarowana zawartością paczuszki <3

    OdpowiedzUsuń