26 kwi 2015

Naklejki od BornPrettyStore po raz drugi !

Wczoraj za oknem mieliśmy ponad 20 stopni, a ja już śmigałam w króciakach, dzisiaj rano wstaje i co? Deszcz !! Nie pozostaje mi nic innego jak usiąść do napisania nowego postu i zrobić coś pożytecznego ;) Jak widzicie przybywam do Was z moimi obecnymi pazurkami, które przyozdobiłam naklejkami od BornPrettyStore :)



Najpierw pazurki pomalowałam brzoskwinką od Kobo :) Nie wiem czemu, ale aparat nie chciał mi uchwycić tego koloru i cały czas go prześwietlał. W rzeczywistości jest on o wiele ciemniejszy i taki bardziej pomarańczowy :) przyznam się Wam szczerze, że miałam sięgnąć po inne naklejki, ale lenistwo wzięło górę ! Tamte były wodne, te zwykłe więc wygrały w boju, bo nic dodatkowo nie musiałam do nich robić :P  
Jak widzicie na pazurach wylądowała tęcza i tak jak i ostatnio diamencik. Poprzednie moje zdobienie z ich użyciem zobaczycie o TUTAJ ! 
Jak się Wam podoba efekt ostateczny ? :) 


24 komentarze:

  1. fajnie to wygląda, uroczo z tymi naklejkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne naklejki :D ... a co do samych pazurkó wyglądają bardzo estetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba lakier bazowy. Naklejki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywnie :) kolor na pazurkach, mimo że, jak piszesz, prześwietlony bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie jasne kolorki , fajne naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszne są te naklejki :)
    Ten kolor to Mexico? Jeśli tak to mam go, okrutnie źle mi się nim maluje ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ten kolorek i mi nie sprawia on żadnych problemów przy malowaniu :)

      Usuń
  7. Takie naklejki to świetna sprawa, można w mig odmienić manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne naklejki takie na odstresowanie się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne naklejki. Przydałyby mi się takie z jednorożcami :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne te naklejki :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Są przeurocze, sama chciałabym takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne te naklejki, jeszcze ta z napisem "happy" mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń