15 kwi 2015

Malutka zapowiedź i propozycja ;)


Dziewuszki jestem i ja ! Dzisiaj na szybciutko, ostatnio mam strasznie napięty kalendarz i do komputera udaje mi się usiąść 2-3 razy w tygodniu,tak, więc nie ma mnie tutaj tak często jak zawsze. 
Dzisiaj przybywam do Was tak jak już pewnie zdążyłyście zauważyć z malutką propozycją i zapowiedzią, a o co chodzi dokładnie? O tym już za momencik...

Ostatnio dostałam milutkiego e-maila od Pani Anny z firmy Bandi z propozycją testów odżywki i serum do rzęs i brwi ! Od dawna planowałam kupić jakiś specyfik, bo nie raz zdarzało mi się podziwiać Wasze długaśne rzęsy po stosowaniu własnie jakiegoś specyfiku :) Teraz moze i ja za dwa 6 tygodni będę się mogła takimi pochwalić ! Już nie mogę się doczekać efektów i powolutku zaczynam ich wyczekiwać... Mam nadzieję, że nadejdą szybko :D Tak, więc za ponad miesiąc możecie spodziewać się recenzji tego kosmetyku. Mam nadzieję, że będzie jak najlepsza ! 


Firma Bandi przez miesiąc kwiecień prowadzi również pewną promocję z której może skorzystać każda z nas :) Mianowicie przy zakupie dowolnego produktu za 1 grosz otrzymamy Energetyzujący multiaktywny koktajl Female 15ml , którego cena normalnie wynosi 50 zł :) Myślę, że naprawdę warto skorzystać !  
Tutaj wklejam Wam spis sklepów Bandi : KLIK KLIK KLIK 
Zapraszam Was również na sklep online : KLIK KLIK KLIK 

14 komentarzy:

  1. Czekam na wyniki testowania i końcowe rezultaty :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do takich produktów podchodzę sceptycznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię testować tego typu rzeczy. Moje brwi znów mają kryzys więc daj znać jak sie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. udanych testów i czekam na recenzję :o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy to serum jest skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam je w posiadaniu, zaczęłam stosować kilka dni temu :) na razie pierwsze wrażenie to lekkie zaczerwienienie oczu po uzyciu - ale nie jest to nic złego, bo moje oczy są mega, mega, mega wrażliwe, więc przywykłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Owocnych testów!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń