24 kwi 2015

Dzisiaj trochę posmpamuje ! DressCloud :)



Ostatnio sporo czasu spędzam na tym portalu,a zbieranie kryształków po prostu wciągnęło mnie w 100% ! Sama nie wierze, że tak przepadłam, więc pomyślałam sobie, że i Wam spodoba się ta zabawa :) 
Portal polega na tym, że każda z nas ma swój profil , wrzuca na niego zdjęcia, a za lajki zbiera się kryształki, które potem zastanawiamy i wymieniamy na super nagrody :) 
Poza tym dostaniemy je np. za wzięcie udziału w kole fortuny, albo gdy nasz post zostanie polecony przez DressCloud :) Portal działa już od dawna i jestem w szoku, że dopiero teraz się o nim dowiedziałam :P Obawiałam, się, że kryształki będzie się bardzo długo zbierało, ale po tygodniu mam już prawie 3 tysiące, więc chyba nie jest tak źle :D Ogólnie to stronę mam teraz cały czas aktywną, sprawdzam czy dostałam jakieś powiadomienia ,albo coś , no po prostu masakra jakaś :D Cholernie uzależnia :P Dziewczyny wrzucają naprawdę świetne foty i wypatrzyłam tam już sporo ciekawych rzeczy , u mnie oczywiście głównie te blogowe ;) 

Jeżeli tak jak ja chcecie zacząć zbierać kryształki za wrzucanie zdjęć i wymieniać je na nagrody to zapraszam :) 
Tutaj podam swój link polecający za który ja dostanę dodatkowych 10 kryształków, jeśli nie chcecie zalogować się przeze mnie to po prostu wpiszcie sobie dresscloud  :) A jak już się zalogujecie to dawajcie swoje linki, bo chce Was wszystkie mieć w obserwowanych :P 


12 komentarzy:

  1. coś o tym słysząłem ... ale jakoś mnie to nei ciągneie nie wiem dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oo nie słyszałam o niej . może być ciekawa i wciągająca ;) powodzenia dalej w zbieraniu kryształków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem czy będę coś publikować, ale masz 10 kryształków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam trochę ponad 1700 :) a gdzie tu jeszcze nam żeby zgarnąć swopa, a już nie mogę się doczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam ale brzmi...wciągająco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://dresscloud.pl/profile.php?user=SylaSyla

    Właśnie się zalogowałam, a wieczorem zaczynam wrzuty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Już obserwuje i czekam na posty ! :*

      Usuń
  7. NIe słyszałam o tej stronce :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń