28 kwi 2015

Chwalę się ! Paczucha płytkowa od BPS :)



Kiedyś tam dawno dawno temu jak dobrze wiecie współpracowałam sobie z BornPrettyStore - ostatnio było jednak dość.. problematycznie. Najpierw paczka z tamtego (już?!) roku nie dotarła do mnie nigdy. Wtedy był ten wielki bum na brak paczek od nich, wiele bloggerek pisało, że czeka i czeka i czeka i ...nic ! Ja zamawiałam w maju, pod koniec wakacji zaczęłam już szczerze wątpić, ze kiedykolwiek do mnie dotrze. Następnie wspólnie stwierdziliśmy, że musiała gdzieś zaginąć i wyślą mi kolejną paczuszkę. Tym razem już pamiętam na co czekałam, bo zamawiane było chyba coś około grudnia. Miały to być dwa wielkie pliki naklejek na pazurki i co ? I znów nic ! Dla świętego spokoju napisałam już do nich, że znów nic nie dostałam i szczerze, Wam powiem, że zwątpiłam, że kiedykolwiek coś jeszcze stamtąd do mnie dotrze...  Alice jednak dała mi nową propozycje, wybrałam chyba w 5 minut, bo chciałam mieć to z głowy, o wiadomości zupełnie zapomniałam, bo przecież już prawie rok czekałam na poprzednie paczki, więc z tą pewnie będzie tak samo. I tutaj ( na całe szczęście! myliłam się ! Jakieś półtora tygodnia temu zapukał do mnie listonosz, bo pakunek nie chciał się zmieścić w skrzynce ! Ufff.... no sama nie wierze, że coś do mnie przyszło !
Post będzie dłuuugi, więc bierzcie kawke !  



Sama zamówiłam jedną płytkę ( tą którą zobaczycie jako pierwszą) i stempel ( w następnym poście) dodatkowo Alice dorzuciła mi pakunek 10 płytek. Wtedy były one jako 10 pack , teraz wyszukam dla Was pojedyńcze sztuki. Zaraz dokładnie Wam je wszystkie przedstawię, ale musicie mi uwierzyć, że jak je otwierałam to  byłam najszczęśliwsza osobą na świecie :P Sama nie wiedziałam od której w ogóle mam zacząć ! Jest ich cała masa, i teraz mam tylko problemy na co się zdecydować ! :P
Płytki dodatkowo są zabezpieczone niebieską folią. Te których jeszcze nie używałam cały czas ją mają, co będzie widać na zdjęciach :) 

Qgirl-020
To jest własnie ta jedyna płytka, którą wybrałam sama i która wciąć wisi na stronie :) Uwielbiam takie słodkie, dziewczęce akcenty i od razu jak zobaczyłam te serduszka i ciacha to wiedziałam, że muszę ją wziąć ! No czyż nie jest urocza? Już odbijałam napisy i wyszły przepięknie ! 
Płytkę możecie nabyć o TUTAJ  i jej obecna cena to 2,99$ 

I tutaj zaczynamy z moim 10packiem płytek, których na stronie chyba już nie ma  :( 

Już sama nazwa płytki wskazuje nam jej temat przewodni, a, że ja wszystko co Amerykańskie kocham to ta płytka jest jednym z moich ulubieńców :) Pierwsze co to chyba wylądują u mnie te piłeczki i gwiazda :) Wam, który akcent podoba się najbardziej? 

Ja od razu zakochałam się w tym napisie po lewo ! Miał już u mnie wylądować w poprzedni piątek, ale w końcu zdecydowałam się na coś innego :) Do tego na stronie sklepu są świetne zdobienia z tymi czachami na górze ! I ja niby za nimi nie przepadam, ale naprawdę bardzo fajnie to wygląda :) 

Mieliśmy Amerykańską, teraz mamy Brytyjską ! Zakochana jestem w serduszku po lewej stronie i tym śmiesznym wąstym panie, który jest logiem Anglii :) Środkowy wzór wydaje mi się być przeogromny i nie wiem czy kiedykolwiek wyląduje na moich pazurkach. Na stronie jednak widziała przecudowne zdobienie z nim  ! Jest przeniesiony na 4 pazurki i razem tworzą całość :) Mi jednak nigdy nie uda się czegoś takiego stworzyć :P 

No to było USA, była Anglia nadeszła pora na ...Francję ! 
Od razu urzekł mnie ten gołąbek i croissant ( aż mam ochotę takiego schrupać ! ) Na stronie sklepu dodatkowo widzę przepiękne zdobienia wykonane przy jej użyciu, więc już jestem pewna, że niebawem pójdzie w ruch ! 


Ta płytka na swoją premierę troszeczkę sobie poczeka ! Dopiero co wyszło słońce i próbuje łapać jak najwięcej jego promieni, więc nie chcę nosić na pazurkach pingwinów i eskimosów :D Myślę, że w użyciu zobaczycie ją dopiero za rok ! 

 
Tutaj mamy taki malutki mixik. Oczywiście dolny prawy wzór również trochę poczeka, bo dostrzegam tam świąteczne akcenty ;)  Myślę, że kwiatuszki wylądują na moich pazurkach jako pierwsze ! 

BP-40 
Tej płytki niestety, ale na stronie już nie znalazłam :) Już nie mogę się doczekać jak na moich pazurkach wyląduje ta róża ! Jest przepiękna i zapewne dumnie się będzie prezentowała :) Kolejnym akcentem, który mnie kusi to ...suwak ! Nie raz widziałam na Waszych blogach zdobienia z nim w roli głównej i były świetne ! 

Tutaj kolejny malutki mixik :) Folia zdjęcia, bo na pazurki już przenosiłam ten wzór z łapkami  :) Wyszło całkiem, całkiem, ale nie aż tak dobrze, żebym mogła Wam pokazać :P Następnym razem skuszę się, albo na geometrie, albo na kwiatki ! W końcu wiosna przed nami ! 

Jestem miłośniczką łapaczy snów, więc to właśnie ta płytka poszła w ruch jako pierwsza ! :P Niestety nie podołałam zadaniu, więc rezultatu nie zobaczycie :( Nie mniej jednak w niej jestem najbardziej zakochana i następnym razem na moje pazurki lecą i liście i łoś ! Ach już nie mogę się doczekać, chyba użyje jej już jutro rano :D 


I tutaj jedyna płytka, którą już mogłyście zobaczyć na moim blogu :) Pokazywałam Wam różowe pazurki z tą dolną koronką :) Byłam nimi OCZAROWANA ! Nie raz na pewno użyje jeszcze tego wzoru :) Wy w komentarzach pisaliście o tych różyczkach, więc i je niebawem ujrzycie :) 



Uffff ! Udało nam się dobrnąć do końca :) Mam nadzieję, że ktoś z Was jeszcze wytrwał ? Wspomnę jeszcze tylko, że do płytki na stronie przeniesie Was jej nazwa :) 
Piszcie, która podoba się Wam najbardziej i które zdobienie chciałybyście zobaczyć na moim blogu ?  :) 


12 komentarzy:

  1. Star Tree - BP 43 ta mi się podoba ! Jestem ciekawa jak te wzorki by wyglądały na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Paryska" płytka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe! :D liczę na wieeeeeeeele zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pìękny zestawik!!

    Mam ta z pingwinem i z jednorożcem :)
    Teraz czekam na kolejną płytkę od BPS.

    No i właśnie z powodu tych zawieowań boję się zamawiać z zagranicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam problemy z BPS, do tej pory nie dotarła moja przesyłka ze stycznia... Za to wysłali mi wszystkie produkty jeszcze raz wraz z nowym zamówieniem przesyłką rejestrowana, która na Szczęście dotarła ;)
    Płytki dostałaś świetne, najbardziej podobają mi się te z mixami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ostatnio sporo osób na nich narzekało :( Dobrze, że Twoje wreszcie dotarły całe i zdorwe :)

      Usuń
  6. Ale będziesz teraz miała wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to teraz czekamy na dużo stemplowych zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo to teraz będą fajne wzorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się pierwsza płytka,czekam na jakiś ciasteczkowy mani :)

    OdpowiedzUsuń