2 mar 2015

Tydz.1 - MUZYKA - Podsumowanie :)


Noi nadeszła pora na to na co wiele z Was czekało czyli podsumowanie pierwszego dwutygodniowego tygodnia naszej zabawy :P Osóbki, które coś ominęło i za bardzo nie wiedzą o co chodzi odsyłam do TEGO postu :)  Jeśli jeszcze któraś z Was chciałaby do nas dołączyć to zapraszam :*  Nie przedłużając przejdźmy do naszych prac ! 


1. Frambuesa
U mnie prosto :) Na pazurkach ( tak, tak już zapamiętam, że to nie ombre :P ) gradient i malutkie nutki :)

Przed nami pierwsze pazurki muzyczne bez nutek ;) Cudowna interpretacja ! Całe mani strasznie mi się podoba, bo sama chciałam stworzyć coś podobnego, ale niestety nie mam wciąż w swoich zbiorach matu mimo tego, że mam go kupić od jakiegoś roku... na blogu autorki dowiecie się jaka piosenka była jej inspiracją :) A może bez tego znacie ten tytuł ? 

Monika jako pierwsza wysłała mi swoją pracę i od razu strasznie mi się ona spodobała ! Mani delikatne i subtelne, oczywiście z motywem nutek :) Mi chyba nigdy nie udałoby się zmalować klucza wiolinowego :P 

4. Ke$ha
Przepraszam, Przepraszam i jeszcze raz Przepraszam, że Twoja praca nie pojawiła się w pierwotnym podsumowaniu :(
Mamy dwa piękne mani ! Jedno mocne i zdecydowane, a drugie stonowane i spokojne :)


Gitara od razu mnie strasznie oczarowała  :) Jest CUDOWNA !  Całe mani bardzo delikatne - czyli tak jak ja lubię najbardziej :) 

Jest i pięciolinia ! Sama się zastanawiałam nad jej zmalowaniem, ale chyba bym nie podołała aż takiemu wyzwaniu :P 


7. Adorianna

8. MMMaloka

Autorka chciała nam pokazać jak bardzo kocha muzykę i zdecydowanie od razu to widać po tym zdobieniu ! Jest śliczne i takie romantyczne :) Mnie od razu ono urzekło ! 

U autorki również inspiracją  była pewna piosenka, jaka dokładnie to poczytacie u niej na blogu :) Do tego całe mani wykonane metodą... chusteczkową ! Ja spotykam się z nią po raz pierwszy i sama nie wiem czy miałabym aż tyle cierpliwości :D

11. Pazurkiumyszy

I tutaj autorka postawiła na metodę serwetkową !  Tak jak już pisałam, ja chyba nie miałabym cierpliwości do drukowania i wycinania wzorków :P Całe mani śliczne i delikatne :) 


13.Prettynailsbykasia
Od razu widać, że Kasia uwielbia Rock ! Całe mani bardzo magnetyczne a gitara jest fenomenalna !


Przed nami pełnia kolorów ! Od razu jak widzę tak energetyzujące mani to uśmiech pojawia mi się na buzi :) Jest prześlicznie ! Wiosennie, żywo i przekolorowo ! 

Przed nami pierwsze i zapewne ostatnie w tym tygodniu pianino ! Sama zastanawiałam się nad jego zmalowaniem :) Do tego tradycyjne nurki, gitara i klucz wiolinowy, a wszystko w czerni i bieli :) 

Chyba od razu po tym mani widzicie jaka jest ulubiona muzyka autorki  :)  Każdy pazurek inny, a wszystkie tak cudownie ze sobą współgrają :) Sama chętnie bym u siebie coś takiego zmalowała, a pepitka to już w ogóle marzy mi się od dawien dawna !  ! 

17.Matmajowe


A teraz chyba najtrudniejszy tydzień przed nami, a przynajmniej takie doszły mnie słuchy od Was :D Przyznam się szczerze, że próbowałam znaleźć jakieś inspiracje, ale mani z ŻARÓWKA jako motywem przewodnim jest naprawdę maaaaalutko, dokładniej widziałam aż trzy ! :D Tak, więc przed nami trudne wyzwanie, ale oczywiście bez problemów mu podołamy :* Wzbogacimy internet w żarówkowe inspiracje :D
To co?
DO DZIEŁA !
Na Wasze prace czekam do 15 marca !
Wrzucę Wam jeszcze malutkie inspiracje, które mi udało się znaleźć :)
https://www.pinterest.com/pin/341499584213955057/
https://www.pinterest.com/pin/413275703281200798/
https://www.pinterest.com/pin/431219733044071363/

Chętne zapraszam do głosowania na najładniejszą pracę :*
Chciałabym, żeby i czytelniczki były aktywne w projekcie ! :) 

28 komentarzy:

  1. Żarówki obawiam się chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne ale ja stawiam na 16 :) Ciekawe jak będzie z tą żarówką :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie 14 jest najlepsza :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace :) Najbardziej 14 mi się podoba i te żywe kolory :) Świetne połączenie :)
    A ja bardziej niż żarówki obawiam się tornada :P

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wam powychodziły te nutki i klucze!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie ma mnie w zestawieniu? Tutaj jest mój projekt, wysłałam Ci na maila ;p

    http://i-like-the-night.blogspot.com/2015/02/music-on-world-off.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu wchdoziłam do Ciebie wczoraj na bloga chyba z trzy razy i nie mam pojęcia czemu Cie nie ma ! :( Już dodaje i przepraszam :*

      Usuń
  7. Wszystkie prace są świetne :) Dziewczyny włożyły mnóstwo pracy by wyczarować takie cuda na paznokciach :) Ja nawet 1/3 nie potrafiłabym odtworzyć. Najbardziej spodobała mi się praca nr 16 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej hej :) Niestety nie wyrobiłam się kompletnie z wcześniejszą publikacją postu:( Dopiero teraz udało mi się napisać kilka zdań... Moje spóźnione zdobienie na 1 tydzień: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/03/akcja-paznokciowa-maszyna-losujaca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie czekałam na Twoja prace, ale się nie doczekałam :P Już dodaję :*

      Usuń
    2. dziękuję i przepraszam za obsuwę ;) niemal tradycyjnie biorę udział w kilku projektach na raz i o tyle, o ile zdobienia udaje mi się zrobić, to z czasem na pisanie postów jest już gorzej ;)

      Usuń
  9. piękne pazurki głos swój oddalam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre naprawdę cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny zdolne to i mani wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 jest cudowna xD dobrze, że nie zdecydowałam się na nutki, tylko wybrałam coś bardziej oryginalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie prace są fajne, zagłosowałam, ale nie zdradzę na kogo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyrobiłam się, przepraszam! Ale to wszystko przez chorobę, która w ostatnim tygodniu zwaliła mnie z nóg. Do końca tygodnia prześlę swoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace naprawdę śliczne :) przyznam, że sama najbardziej bałam się żarówki, ale mam już na nią pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wyrobiłam się wcześniej, ale jest, JEST! Zrobiłam, bo lepiej późno niż wcale, prawda? Jeśli można, to dorzuć mnie jeszcze :D, jeśli nie, to trudno.
    http://matmajowe.blogspot.com/2015/03/muzyka.html
    A pokazane zdobienia są super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Który paluszek najlepszy? :) Bo normalnie to ja z pędzlem jestem na bakier, ale kupiłam nowy, chyba lepszy, więc stempel tylko na jednym paznokciu, a reszta to malowanki :D

      Usuń
    2. Wszystkie są piękne i każdy ma coś w sobie ! :* Nutke ślicznie Ci wyszła, te malutkie to już w ogóle ! A kreseczki piękne i równiutkie :) Jak dla mnie pędzel opanowany ! :D

      Usuń
  17. Hej :) zapodaję linkiem do żarówki :P http://sabi-nails.blogspot.com/2015/03/mam-pomys.html#more

    OdpowiedzUsuń