3 mar 2015

Kulturalne podsumowanie LUTEGO :)

Pora na kolejne podsumowanie miesiąca ! W lutym tak średnio ze wszystkim pojawi się i kilka filmów i trochę książek. W całości pochłonęłam tez jeden serial w którym po prostu się zakochałam, ale o nim raczej więcej napisze w CZASOZABIERACZACH :) Dla osóbek, które lubią posty zakupowe mam smutne info. Jako, że w Lutym zrobiłam sobie BAN na jakiekolwiek zakupy, paczki itp to praktycznie nie miałabym cos Wam pokazać, więc post się nie pojawi :( Ewentualnie będzie on połączony z podsumowaniem zakupowym Marca, więc zobaczymy co nieco dopiero za miesiąc . Nie przedłużając przejdźmy do konkretów :) 

OBEJRZANE ! 
Mnie film urzekł ! Jest naprawdę świetny. Wczoraj nawet zgarnął kolejne filmowe nagrody :) Zapewne każda z Was wie dokładnie o co w nim chodzi i uważam, że każdy z nas powinien go obejrzeć i zobaczyć jak to miało się w Polsce.  Pozycja OBOWIĄZKOWA, więc jeśli jeszcze go nie widziałaś to już wiesz co Cię czeka ;) Na pewno nie będzie to zmarnowany czas ! 

Kolejne ostatnie dzieło polskiego kina po które naprawdę warto sięgnąć ! Teraz nawet powstał serial, więc nie tylko na filmie się zakończy ;)  Opisywać nie będę, bo tak samo jak w poprzedniej pozycji zapewne każda z Was wie mniej więcej o co chodzi. Cieszy mnie to, że ostatnio mamy co "rodowitego" oglądać ;)

I tutaj wreszcie nadeszła pora na romans, którego w moim zestawieniu już tak długo nie było. Jest to kolejny film na podstawie książki Nicholasa Spraksa i jeszcze żaden mnie nie zawiódł ! Jak jeszcze go nie widziałyście to musicie po niego sięgnąć ! Cudowna opowieść o pierwszej miłości, która wraca do nas po wielu latach !  

PRZECZYTANE ! 
Cóż w tym zestawieniu zdecydowanie przeważa wszystko co polskie :D A co najlepsze kolejna książka również taka będzie ;) I o tej pozycji zapewne słyszałyście już nie raz. Krótko mówiąc wywiad ze świadkiem koronnym. Czy warto ? Ja pochłonęłam tą książkę w kilka dni, więc myślę, że tak :D Momentami jest okropna i przerażająca...

Szukałam książki która zmotywuje mnie do biegania i tak oto całkiem przypadkowo trafiłam u siebie  biblio na tą pozycje. Udało się ? Zdecydowanie TAK ! Biegać mi się zdarza raz na ruski rok jak to mówią. Czasami dopada mnie dziwna ochota i wtedy idę sobie pobiegać :D  W połowie tej książki poszłam biegać - niestety o dziwo po 4 km byłam tak panięta jak nie jestem nawet po 6 - słabszy dzień :P I od tamtego momentu mam ochotę iść dalej, ale katar i wiatr z deszczem skutecznie mi to uniemożliwiają :( 
Są tu osóbki, którym ciągle brak motywacji? Jak tak to sięgnijcie po tą książkę ! Mi ona pomogła :) 

ĆWICZENIA ! 
I tak oto w Lutym obiecałam sobie, że wreszcie się za to wezmę i co ? 
UDAŁO SIĘ ! 
Jako, że nie miałam zajęć na uczelni to wzięłam się za siebie i wolny czas jako tako starałam się spędzać na siłowni, albo ćwicząc w domu, 
W ciągu 28 dni ćwiczyłam w ciągu około 14 dni i....
Trzy razy poszłam biegać :D 
15 razy byłam na zajęciach zorganizowanych 
Raz zrobiłam sobie domowy trn brzucha i raz przeszłam przez ćwiczenia z płyty z Shape Cardio :) 
Raz byłam na basenie :D 
Oby w marcu było lepiej, ale znów złapał mnie leń i na kartce już 3, a ja kompletnie nic nie zrobiłam :( 

ULUBIENIEC MIESIĄCA ! 
Kurcze czy może tutaj nie być rzeczy ? :D Stałam się chyba nołlifem i zdecydowanie wygrywa portal vinted.pl i to przez niego zaniedbałam Wasze blogi :(  Siedzę tam praktycznie cały czas - uwielbiam oglądać ubranka i się wymieniać :P  Jeśli któraś z Was chciałaby link do mojego profilu to podawajcie swoje, a na pewno Was zaobserwuje :* 


PODSUMOWANIE BLOGOWE 
Jest Was ze mną aż 680 czyli o 12 osóbek więcej niż przed miesiącem :* 
Aktualnie na blogu trwa Akcja Pazurkowa MASZYNA LOSUJĄCA :) 
I co najważniejsze w Lutym napisałam aż 17 postów czyli o 4 więcej niż w styczniu ! :)) 



21 komentarzy:

  1. Bogowie to rewelacyjny film, byłam na nim w kinie i wyszłam z seansu zachwycona :) Cieszę się, że jednak polska kinematografia czasem ma jeszcze coś ciekawego do zaoferowania poza idiotycznymi komedyjkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mam czasu isc do kina:(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie wszystko - bardzo mi się podobał, a Bogowie niestety mnie nie zachwycił ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko chodzę do kina, chyba że mąż mnie zmusi :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie obejrzeć "dla Ciebie wszystko" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla Ciebie wszystko jako wielbicielka Sparksa i tego gatunku widziałam - świetny film ^^ Bogów mam zamiar lada chwila obejrzeć. Czekałam na brata ale chyba się nie doczekam i oglądam sama w piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pamiętam kiedy ostatnio widziałam jakiś film, ale jakoś strasznie nad tym nie ubolewam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w lutym obejrzałam kilka fajnych filmów, ale w marcu pewnie nic nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w lutym byłam w kinie na kilku filmach a książki przeczytałam dwie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam aż mi się taka motywacja do sportu udzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie ;) Oglądałam "Dla Ciebie wszystko" i bardzo mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Służby specjalne oglądąłam ale Bogowie czekają na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. filmów nie znam :( szczególnie 3-ci mam zamiar obejrzec niedługo :-) ale teraz mam mało czasu, bo uczelnia i prawko robię :D póki co teoria, ale tyle wieeeedzy :-( ...
    co do cwiczen, to cwiczę regularnie przysiady :-) póki co 50 dziennie (prawie :D), z jednym dniem przerwy (chłopak po awf, rozkazał mi :D) w tygodniu, a na koniec miesiąca sumuję wszystkie i dzielę na dni, w lutym wyszło mi nieco ponad 20 przysiadów dziennie, teraz ponad 30. mój cel - 100! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawko co to było ! Ciesze się, że mam za sobą i powodzenia życzę ! :*
      Oj tak tak trzeba dać czas mięśniom na zregenerowanie :D Mi to dopiero się teraz zacznie ćwiczeń, a ćwiczeń obowiązkowo z uczelni muszę minimum 3 razy w tyg po 60 minut :( :P

      Usuń
  14. Niestety w ogóle nie mam ostatnio czasu na oglądanie filmów, mam nadzieję, że uda mi się to wkrótce nadrobić :) I muszę się porządnie wziąć za bieganie, bo tak jak ty biegam od wielkiego dzwonu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam Bogów i rzeczywiście niezły film, dużo w tym doskonałej gry Tomasza Kota, mnie totalnie rozczuliło to zdjęcie na końcu które zmienia się w prawdziwego Religę. Służby też oglądałam, ale nie podobały mi się, zakończenie strasznie słabe, ale to tylko według mnie :)
    Kochana a dużo masz za sobą zakupów na vinted? Zdarzają się oszustwa typu, że rzeczy są w gorszym stanie niż na fotkach? Czy raczej nie spotkałaś się z niczym przykrym? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak on jest świetny !! Teraz w Disco polo gra i jak czytałam recenzje to niektórzy uważają, że tylko jego rola w tym filmie jest dobra :D
      Zdjęcie jest mega ! Ja już od początku wiedziałam, że będzie na końcu filmu i tylko na nie czekałam :P
      Wiesz co powiem Ci szczerze, że ja sama się z tym nie spotkałam, ale z tego co dziewczyny piszą i wrzucają zdjęcia to niestety, ale się zdarzają :( Sama częściej sprzedaje, wymieniłam się trzy razy i wszystko było zgodne z opisem, raz nawet umawiałam się osobiście wiec oszczedziłam na wysyłce , a wymieniłam nieużywane lakiery na cudowny sweterek z h&m :) Więc warto :P
      Jak założysz to daj znać ! :*

      Usuń
  16. Muszę obejrzeć wreszcie "Dla Ciebie wszystko" bo nie mogę się zabrać. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię filmy na podstawie książek Sparks'a więc ten też będzie trzeba obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książkę Beaty Sadowskiej przeglądałam w księgarni i jestem jej naprawdę ciekawa :) Może za jakiś czas sobie sprawię.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń