22 mar 2015

Akcja Paznokciowa ! ŻARÓWKA - Podsumowanie :)

jedyne co mogę powiedzieć to przeprosić Was za moją straszliwie długą nieobecność oraz nie opublikowanie w terminie podsumowania :(  Dziękuje za wszystkie wiadomość, które do mnie napisałyście podczas tego czasu i za to, że ktoś tutaj w ogóle zaglądał jak ja sama nie miałam czasu :(  Gdzie byłam jak mnie nie było? Uczelnia - siłownia - dom ... i tak sobie kursuje. Nie wiem jak to będzie dalej - ostatnio kompletnie nie mam czasu, żeby usiąść i napisać coś sensownego, czytać komentarze i odwiedzać Wasze blogi. Zobaczymy jak to wszystko jeszcze będzie z tą stroną :) 

Prac z tygodnia żarówkowego jest malutko, ja sama nie dałam rady nic zmalować. Moje paznokcie są ostatnio okropne ! Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, ale jeszcze nigdy nie były aż tak problematyczne :( Cały czas się łamią i rozdwajają, a ja nie wiem jak sobie z nimi radzić. Ciesze się jednak, że niektóre z Was coś tam zmalowały ! :)) 



1. Frambuesa

2. Paprykens

3. Moooni-que

Naszą galerię rozpoczyna wzór żaróweczek, które UWAGA UWAGA - naprawdę świecą w ciemności ! Świetny pomysł na cały mani ! :) 

Tutaj mamy na bialutkim tle calutką masę żaróweczek :) Do tego jeszcze ten napis, który mi chyba nigdy by nie wyszedł. Całość musicie same przyznać, że ślicznie się prezentuje :) 

Jaki piękny neonek !  Od razu uśmiech pojawia się na mojej twarzy jak widzę takie energetyczne mani :) Żaróweczka wygląda jak naklejana - jest po prostu idealna :) 

7. Adorianna

8. MMMaloka

9. Nailartbymargaret

10. Trii

11. Pazurkiumyszy

Spójrzcie tylko jak autorka musiała się napracować przy tym zdobieniu ! Mamy tutaj całe mnóstwo  szczegółów :)  Cudowny komiksowy mani :) 

13.Prettynailsbykasia

14.Goskaaa

I znów zagościły neonki ! Chyba już nadeszła na nie pora jak tak chętnie po nie sięgacie :D 

Cudo, cudo, cudo !! Tyle szczegółów i detali, że mi zmalowanie tego zajęło by lata :P Zarówka jest przeurocza ! Sama chętnie bym coś takiego u siebie ponosiła, ale mój talent, a raczej jego brak na to nie pozwala :P 

17.Matmajowe

Z tego względu, że prac mamy tylko 6 to głosowania nie będzie, bo każdej z Was się ono należy za to, że podjęłyście się tak trudnego wyzwania ! 

Tydzień poprzedni wygrywa praca...

Gosi

Sabi 

Obie dizewczyny miały tyle samo głosów :) GRATULUJE ! :*


A teraz został nam jeszcze tydzień trzeciego "tygodnia" i przed nami... Bajka ! 
Mam nadzieję, że uda mi się  zmalować :( 

32 komentarze:

  1. Sabi-nails i Madame-misa - po prostu wow :) Świetne pomysły i jeszcze lepsze wykonanie :)
    Tak, jak sama stwierdziłaś - wszystkim dziewczynom należy się podziw za podejście do tego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ituu - świetny pomysł na zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka pomysłów na prawdę świetnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ituu jak dla mnie najładniejsze żaróweczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne <3 każde mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolne dziewczyny :o) a świecące żaróweczki mnie rozbroiły :o) ale tak pozytywnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są :) Ja niestety nie dałam rady w tym tygodniu ale z bajką się postaram :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 5 i 16 przebiły wszystko! Pozazdrościć, bo dziewczyny mega zdolne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że coś na miarę bajki zmaluję... choć kto to wie czy wyjdzie :-) sabi śliczne pazurki zmalowała!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał, dziękuję dziewczyny, nie spodziewałam się :) Od razu humor lepszy :) Co by tu zmalować bajkowego hmmm :>

    OdpowiedzUsuń
  11. w końcu jesteś! ..
    mi też się nie udało..postaram się o bajkę :-)

    prace piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, mój temat pracy :D naprawdę rewelacyjnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne żaróweczki wyszły :) Temat dość ciężki ale jak widać można było :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Sabi-nails faktycznie wykazała się talentem :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powinnam trzymac strone Siostry i ja wychwalac (Kesha DIY) ale pazurki Sabi-nails sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  16. hej hej :) z żarówką się niestety nie wyrobiłam... mam za to już bajkowe zdobienie: http://prettynailsbykasia.blogspot.com/2015/03/akcja-paznokciowa-maszyna-losujaca_26.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tak samo jak Ty, dom, siłownia, uczelnia... :D Tylko ja pracuję w siłowni na recepcji :D.
    Też nie mam ostatnio czasu na bloga i bardzo mi z tym źle :(
    Prace świetne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty. :))
    Wrócisz, jak wszystko "ogarniesz" - u mnie takim miesiącem najczęściej est listopad/grudzień... Wtedy też kursuję szkoła-dom-angielski-dom-łóżko-spać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest już bajkowe zdobienie :)

    http://joannes-polishes.blogspot.com/2015/03/akcja-maszyna-losujaca-4-bajka-fairy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. hejo :) moja bajka już jest :
    http://sabi-nails.blogspot.com/2015/03/smerfy-kochas-zakochany-w-smerfetce.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja bajka na projekt :)
    http://madame-misa.blogspot.com/2015/03/paznokciowa-akcja-bajka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie masz czasu na blogowanie, ale rozumiem - tak czasem w życiu bywa. Mam nadzieję ze mimo wszystko wrócisz szybko... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Hejka!
    Zmalowałam zaległą żaróweczkę :) jest u mnie na blogu:
    http://matmajowe.blogspot.com/2015/04/nadganiam.html
    Z bajką też będzie poślizg, ale mam nadzieję, że mniejszy, wierzę, że mnie zrozumiesz.
    Spokojnych i nieśpiesznych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciężki motyw do zdobienia, ale efekty końcowe świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie podlinkowałam jeszcze mojego bajkowego zdobienia :D

    http://joannes-polishes.blogspot.com/2015/03/akcja-maszyna-losujaca-4-bajka-fairy.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Te wzory są rewelacyjne! :) Dołączam do Twojej witryny z przyjemnością.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te świecące w ciemności i te w komiksowym stylu :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń