24 lut 2015

Walentynkowe mani i Paese nr.107 :)


Dzisiaj wpadam do Was tak na chwileczkę pokazać mój mani Walentynkowy i nowy lakier od Paese :)  Dziś jeszcze przede mną wizja siłownie ( mam nadzieje, że się ruszę i pojadę :P) , więc nie mam za dużo czasu :( Przy okazji tylko wspomnę, że jak wiecie biorę udział w akcji Luty miesiącem zużywania próbek iiii..... kompletnie mi to nie idzie ! Patrze wczoraj a to już koniec miesiąca, a ja zużyłam ze dwie próbki?! Chyba nic nie jest mnie w stanie do tego zmotywować :( Dzisiaj też zmalowałam pazurki na moją akcję blogową, więc niebawem i one powinny się pokazać ( jak któraś z Was nie wie o co chodzi to niżej wkleję Wam link :) 



Krwista czerwień wpadła do mnie przy okazji spotkania bloggerskiego na którym byłam w styczniu :) Nie jest to mój pierwszy lakier od Paese, więc wiedziałam czego mogę się spodziewać ;) Wszystko na plus !  Konsystencja gęsta, świetnie się nim maluje i nigdzie nam nie ścieka. Po dwóch warstwach uzyskujemy satysfakcjonujące nas krycie, a wysycha mega szybciutko :) Co do trwałości to ja miałam go przykrytego topem, więc w tej kwestii wypowiadać się nie będę :) Kolor żywy i mnie urzekł od samego początku :) 
Całość jak widzicie "przyozdobiłam" ćwiekami, jak Wam się podoba? :) 



I tak jak obiecałam przypominam Wam o zapisach do mojej akcji paznokciowej ! Niżej macie banerek, który przeniesie Was do wpisu !  :)


28 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwonosci najbardziej lubie na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  3. ze zdobieniem wygląda prosto, ale ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna urozmaicona klasyka. Także posiadam ten lakier z Paese :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektów paznokciowej akcji, szczególnie tornada :))
    Walentynkowe mani bardzo ładne, ja w końcu doczekałam się swojego lakieru w kolorze RED :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor lakieru :)
    A ja przesyłam dziś linka z pierwszą kategorią paznokciowej akcji. Oto moja muzyka: http://madame-misa.blogspot.com/2015/02/paznokciowa-akcja-muzyka.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z ćwiekami, nadaje to pazurkom charakteru . Najs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny <3 jak ja dawno miałam czerwień na paznokciach....

    OdpowiedzUsuń
  9. prosto, klasycznie i elegancko - lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutki, ćwieki rzeczywiście do niego pasują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię lakiery od paese, mam śliczną miętkę od nich i już kilkanaście odżywek paese zużyłam i jeszcze się nigdy nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten odcien czerwieni jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja muzyka na Akcje Maszyny Losującej :D http://ituunails.blogspot.com/2015/02/muzyka-na-paznokciach.html

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolorek. uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń