27 lut 2015

Tydz. 1 MUZYKA :) Maszyna Losująca :)



Dzisiaj przychodzę ze swoją pracą na pierwszy motyw z mojej zabawy pazurkowej Maszyna Losująca :)  Jak wiecie wylosowane  hasło to MUZYKA ! 
Już widziałam kilka z Waszych prac i wszystkie czarują ! Są przepiękne i bardzo dopracowane- już nie mogę się doczekać podsumowania, a pojawi się ono najprawdopodobniej w poniedziałek :) Osóbki, które się zgłosiły do niedzieli mają czas, żeby mi podesłać swój projekt. A te co się nie zgłosił muszą to zrobić :P Cały czas na Was czekam ! Dołączyć można w każdym momencie, więc jeszcze nic straconego :) 
O calutkiej akcji poczytacie o TUTAJ ! 



Ja poszłam na łatwiznę.... na moich pazurkach zagościło delikatne ombre i dwie nutki :) Malutko, prawda? Całość jednak bardzo mi się podoba, ale po ostatnich jasnościach mam teraz ochotę na jakieś ciemne granatowe, albo czarne pazury :P  Oczywiście ombre na żywo wygląda jakoś lepiej , a aparat jak zawsze wszystko wyostrzył i wyolbrzymił :P 
Wy już zmalowałyście swój projekt ? :)) 


23 komentarze:

  1. świetne paznokcie, coś kolorowego i wesołego na przywołanie wiosny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana :D to jest gradient a nie ombre :D (muszę poprawiać, odkąd sama zostałam poprawiona :D ombre to jak każdy paznokieć jest w innym odcieniu)
    Czekam na podsumowanie a Twoje zdobienie śliczne :) i nutki jakie ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaha no tak już mnie kiedyś ktoś poprawiał :D No cóż nigdy się nie naucze :P

      Usuń
    2. Ja też nie ogarniam czego się tak wszyscy czepiają xD przecież ombre kojarzy mi się z włosami. I nie jest tak, że każdy włos jest innego koloru tylko wszystkie włosy mają przejście :)

      Usuń
    3. hehe, ja też tego nie ogarniam :D ale kilka razy mi ktoś zwrócił uwagę i teraz się nauczyłam :-) a robię to w delikatny sposób, więc nie uważam tego za jakieś czepianie :-)

      Usuń
    4. Też miałam właśnie pisać, że to gradient ;) Fajnie wyszło, delikatnie i dziewczęco. Czekam niecierpliwie na podsumowanie :)

      Usuń
  3. bardzo fajnie ci to wyszło, super odcienie dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, świetnie razem wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym pewnie namalowała nutki interpretując temat muzyka. Bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super i ten mój ulubiony fiolet

    OdpowiedzUsuń
  7. Za chwilę się biorę za swój projekt ^^ Miałam go gotowy chyba już we wtorek, jednak go zniszczyłam zanim zdążyłam sfotografować... -_-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też aparat zawsze wyostrza każdą bruzdkę na paznokciach, na żywo prezentują się zawsze ładniej :) Ładne nutki, taki mały akcent a fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne mani, takie delikatne, wiosenne :) Bardzo ładne nutki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne. Malo brakowało a nie zdążyłabym zmalowac pazurków. Wpadnij zobaczyć jak wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O proszę! Pierwsze gradienty za płoty! Wyszło bardzo wiosennie :D

    OdpowiedzUsuń