20 lut 2015

Projekt NAILART - tydz. 2 - ANIMA PRINT ! :)


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym zdobieniem w ramach akcji na blogu Sabi :) I przyznam się Wam szczerze, że jestem tak z siebie dumna, że cokolwiek zmalowałam :P Byłam przekonana, że tradycyjnie moje lenistwo weźmie górę i zabawa skończy się już po pierwszym tygodniu,a tutaj proszę bardzo :D 
Kolejna sprawa to taka, że ten tydzień mi do gustu przypadł najmniej, ponieważ nie przepadam za zwierzęcymi motywami. Na ubraniach kompletnie ich nie mam, a przy zdobieniach i pazurkach owszem podobają mi się, ale nie u mnie :) Stwierdziłam, że paradować z zebrą, albo tygryskiem nie chce, więc co wymyśliłam? O tym już zaraz ! 



Przeglądając na pinterest zwierzęce motywy stwierdziłam, że zmaluje .... żyrafę ! Jeszcze nigdy jej nie miałam ,a wydaje mi się, że głównie będą własnie królowały zebry i tygryski, ewentualnie gepardy :P Jestem ciekawa czy ktoś jeszcze zmaluje coś na żółciutko ! Dodatkowo mega zainspirowało mnie słońce, które od dzisiaj nieustannie świeci, a ja miałam iść pobiegać, ale niestety siedzę i choruje w domu :(  Neonkowy Holiday i Żółty od Lovely miały poczekać do lata, ale, że pogoda jest tak piękna musiałam ich dzisiaj użyć ! :))
Mam nadzieję, że żyrafę to przypomina i, że wiadomo o co chodzi :D Ja nie lubię wzorzystych wszystkich pazurków, ale motyw tak mi się spodobał, że teraz żałuje,że nie zmalowałam tak wszystkich paznokci :P 



23 komentarze:

  1. U mnie też żółto... chociaż pastelowo.. i oczywiście pantera :) mega energetyczne te Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale letnio sie zrobiło - super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    www.amelieatelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe moja Siostra tez miala zrobic zyrafffe ale zrobila zebre (wg Niej tygrys ;))
    Kolorystyka jest cudowna! Uwielbiam takie zywe, krzyczace zdobienia!
    Sliczne!

    Tesknie za takimi kolorkami i chyba oleje fakt krotkich pazurkow i wroce do zywych, a nie nudnych kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  5. no fajnie to wygląda Ci poooowiem :D podoba mi się!
    i fajny żółtek :D szkoda, że nie bananek hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna Twoja żyrafa :) Pazurki wyszły świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuć lato, a raczej upalna Afrykę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl na zyrafe Kochana :) Zycze duzo zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny pomysł, na żyrafę pewnie za dużo osób by nie wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślałam, że wszędzie będzie królować panterka a okazuje się, że wiele dziewczyn postawiło właśnie na żyrafkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że zmalowałaś 2 tydzień ! :) PS. Jakbyś mogła to proszę o wrzucanie linków do zdobień do zakładki "projekt NAILART" bo o mały włos i bym przegapiła dzisiaj Twoją pracę :P

    OdpowiedzUsuń