1 lut 2015

Podaj dalej ! :) Wysyłamy listy :)


Żródło
Kochane! Przychodzę do Was z malutką propozycją i inicjatywą, którą dzisiaj podpatrzyłam na blogu Aswertyny :) Przed nami malutkie wyzwanie i mam nadzieję, że wśród Was znajdzie się 5 chętnych osób, które malutkimi przyjemnościami będą się chciały podzielić z inną bloggerką :) 


Całą zabawa polega na tym, że 5 pierwszych osób które się zgłosi pod tym postem, a w wiadomości prywatnej wyśle mi swój adres dostanie ode mnie COŚ :) Czym to coś będzie i kiedy do Was dotrze to nawet ja sama nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie :) Na wysyłkę mam rok czasu, a w środku może być cokolwiek ! List, pocztówka, jakaś super paczka, czy chociażby muszelka z wakacyjnego spaceru nad morzem :)  Data jest zagadką , zawartość paczuchy jeszcze większą! :) 
To co, są zainteresowane ? :) 

Tutaj malutki opis całej akcji : 
"Biorę udział w inicjatywie "Podaj dalej": pierwsze pięć osób, które skomentuje mój status zwrotem "wchodzę w to" i w wiadomości prywatnej poda mi swój dokładny adres, otrzyma ode mnie niespodziankę w którymś momencie 2015 roku - może książkę, bilet, coś wyhodowanego lub przygotowanego przeze mnie, może pocztówkę albo długi list, będzie to niespodzianka! Nie będzie ostrzeżenia i stanie się to, gdy będę mieć nastrój albo znajdę coś dla Ciebie i przyjdzie pora Cię uszczęśliwić. Te pięć osób musi podjąć taką samą inicjatywę, wkleić tekst takiej samej treści w status na Facebooku. Róbmy dla siebie więcej miłych rzeczy!"

Jeśli są chętne do zabawy to czekam na Wasze wiadomości :)
Pamiętajcie, że po zgłoszeniu Wy również musicie uszczęśliwić kolejne 5 osób :) 
Ja już nie mogę się doczekać ! Tym bardziej, że nie mam pojęcia kiedy mogę się spodziewać paczuchy i co tam znajdę :D Może to będzie za tydzień, a może dopiero w grudniu ! :) 

25 komentarzy:

  1. ja już się zgłosiłam u desire;) a w tym tygodniu zapraszam do mnie na taką akcję:) pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja, i ja wchodzę w to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że mejla mogę wysłać później za jakieś 2 godziny? Muszę doczołgać się do komputera :D

      Usuń
    2. Hehe okiii ! Notuje sobie Ciebie jako drugą :*

      Usuń
  3. Hahahaha ja nie ogarniam o co chodzi :* z 5 razy czytałam i nie wiem, zdecydowanie za długi był ten dzień xD
    Mam nadzieję, że inne dziewczyny będą chętne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :* U mnie też długi dzień :D I też u Aswertyny czytałąm z trzy razy post zanim załapałam :P

      Usuń
  4. Super, że akcja spotyka się z takim ciepłym powitaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa akcja - muszę pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja,ale fajnie :D. Ja się jeszcze zastanowię, bo teraz mam straszliwie mało czasu :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana rok masz na wysyłkę ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe no i jak ja mam Ci teraz pake wyslac skoro wystartowalas z falstartem ;) czeka Cie kolejna zabawa, bo moje paczuszki juz niedlugo tez wyrusza w swiat - nie zapomnialam, tylko czekalam na idpowiednia chwile ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że tylko ja jakaś opóźniona a propo tej akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. obawiam się, że zapomniałabym o tym hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zaparzacz do herbaty od razu skradł mi serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gęba mi się cieszy, jak wszędzie natrafiam na tą akcję :D

    OdpowiedzUsuń