15 lut 2015

Paznokciowa Akcja- Maszyna Losująca ! :) Banner

Za banerek od razu przepraszam, ale nie miałam nic innego :( Dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do Was z losami do Paznokciowej Akcji - co wylosowała dla nas maszyna? O tym już za chwilkę :) 
Maszyna zdecydowanie miała z czego wybierać !   Aż 36 osóbek złożyło swoje propozycje i łączenie było aż 165 losy do wybrania ! Mam nadzieję, że rezultat Wam się spodoba, a łatwo nie będzie ;) 
Na samiutki początek wrzucę listę osób, które już zgłosiły się do zabawy ! Mam nadzieję, że jeszcze się ona powiększy - możecie spokojnie zgłaszać się pod tym postem, będę na bieżąco dopisywać Wasze blogi, albo w trakcie trwających tygodni :) Nie ma znaczenia kiedy do nas dołączycie i zaczniecie malować ! :)

4. Ke$ha
5. Ituu


Na razie jest nas 14, uda nam się dobić do 20 ? :) 

Malutka rozpiska tygodniowa- terminy
1 Tydzień 15.02-1.03
2 Tydzień 2.03-15.03
3 Tydzień 16.03-29.03
4 Tydzień 30.03-12.04 
Czyli przed nami 2 miesiące zabawy ! :) 

Przypominam, że malujemy co dwa tygodnie, podsyłamy mi post na maila, albo wklejamy w jakąś notkę, a w niedziele kończąca dany projekt będą się u mnie na blogu pojawiały podsumowania  :) 
Dobra, dobra nie przedłużam, bo pewnie jesteście ciekawe cóż ta maszyna losująca nam dała, wybór miała ciężki,  a padł na : 

WERBLE!!!!!!
I....


1 Tydzień !

2 Tydzień !

3 Tydzień !

4 Tydzień ! 

Oczywiście wszystko zależy od Waszej wyobraźni ! Liczę na pazurki pełne pomysłów i inspiracji, a wiem, że mnie nie rozczarujecie :) Każda na swój sposób ma zinterpretować dane hasło na tydzień zabawy :) Nie ma ustalonych żadnych reguł ! :)) Ruszajcie do malowania ! :* 

Wklejam jeszcze banerek, będzie mi bardzo miło jeśli rozpromujecie akcje, tak, żeby było nas jak najwięcej  :)


A teraz piszcie co myślicie o poszczególnych tygodniach i jak Wam się podobają ? Może któraś z Was rozpoznaje tutaj swoje hasło ? :) 
Którego najbardziej się obawiacie, a którego nie możecie się doczekać ? :) 
Ja boje się trochę żarówki i tornada :D To chyba będzie najtrudniejsze, ale ze wszystkim jakoś trzeba sobie radzić, prawda ? :)  Hasła na pewno rozbudzą naszą wyobraźnię i o to własnie w tym chodzi ! 


Jeśli chcecie dołączyć to czekam na adresy :* 


38 komentarzy:

  1. O kurczę, to dopiero będzie wyzwanie, ale pokombinujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam że dłużej będę mogła poukrzypszać Wam zabawę, bo myślałam że te 4 słowa to jeden tydzień :D Ale i tak nic mojego nie ma :D w 2 i 4 tygodniu szczególnie życzę Wam powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne hasełka wyszły, będzie co malować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kompletny brak wyobraźni i talentu pod tym względem, ale ... chętnie będę Wam kibicować i obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuuu Ciekawie ;) Ta żarówka mnie nieco przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie właśnie intryguje żarówka, ogólnie podobają mi się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha :)) no hasła wyszły rewelacyjne :D dobrze że na każde mamy 2 tygodnie to coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej ciekawi mnie "tornado" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ahaha, może być zabawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łoooo matko :D hasła mnie zaskoczyły :D i mojego nic nie wylosowano, ale damy radę :D już zaczynam myślec :D
    ja banerek mam ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez się zglaszalam a nie ma mnie na liście...
    Wpisałam do maszyny muzykę, nie wiem czy ktoś jeszcze nie wpisał. Jeśli nie to jest moja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam moze coś mi się źle zapisało, bo pamiętam, że Cię dodawąłam :(
      To akurat się trafiło :D Kilka haseł się powtarzało, ale muzyka chyba nie :P

      Usuń
    2. Jesteś na liście pod numerkiem 11 :)

      Usuń
    3. chyba powtarzała bo w 1 tygodniu jest dwa razy widoczna w maszynie :D

      Usuń
  12. To jeszcze ja się zgłaszam jeśli można :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedno jest moje które wrzuciłam :P Wyszło totalne szaleństo i dużo różnych mani można stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tematy ciekawe i bardzo intrygujące :) już myślę co by tu zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha w zawrotnym tempie, bo przed chwilą dodałam swoje propozycje do losowania odkryłam właśnie, że już wylosoałaś :D No ale grunt, że jeden z pomysłów, które wrzuciłam 'po terminie' się znalazł ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. ale wyszły zakręcone tematy ;)) zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba jestem pierwsza! Podsyłam linka do mojego 1. wyzwania :)

    http://joannes-polishes.blogspot.com/2015/02/projekt-maszyna-losujaca-1-muzyka-music.html

    OdpowiedzUsuń
  18. a to ci dopiero wyzwanie ;-D żarówki i tornada chyba na żadnych paznokciach jeszcze nie widziałam ;-D Powodzenia uczestniczkom życzę! Pomysłów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też spróbuję! :) Mani muzycznę już zmalowałam, bardziej obawiam się następnych tygodni :P ale możesz mnie dopidsać- będzie wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach, kurcze, najwyżej się nie wyrobię, dopisz mnie też!

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje zdobienie na pierwszy tydzień projektu :)
    http://nailartbymargaret.blogspot.com/2015/02/i-love-music.html

    OdpowiedzUsuń
  22. A gdzie mamy wrzucać swoje linki? Może być tutaj ? :> Moje muzyczne paznokcie gotowe <3
    http://sabi-nails.blogspot.com/2015/02/reggae-music-nails-odrobina-motywacji.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bałam się, że się nie wyrobię, ale udało się! :D
    Jest i moje muzyczne mani ;)
    http://paprykens.blogspot.com/2015/02/muzyczne-mani-czyli-akcja-maszyna.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna akcja! Fajnie, że dałaś tyle czasu na przygotowanie każdego zdobienia, może uda mi się z czymś wyrobić :D Chociaż na razie się nie zgłasza, bo i tak mam zaległości dosłownie we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej hej :)) chciałam tylko dać Ci znać, że moje zdobienie na pierwszy tydzień opublikuję u siebie dopiero jutro - postaram się to zrobić do południa!
    pozdrawia cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje i czekam na Twoje cuda ! :*

      Usuń
  26. 2 wyzwanie :)
    http://joannes-polishes.blogspot.com/2015/03/projekt-maszyna-losujaca-2-zarowka.html

    OdpowiedzUsuń