8 lut 2015

Paznokciowa Akcja ! - Maszyna losująca ! :))


Wiele z Was pytało kiedy ruszę z kolejną akcją paznokciową. Sama nie wiedziałam kiedy to nastąpi aż ostatnio wpadłam na pewien pomysł ;) 
Za momencik wszystko Wam dokładnie wytłumaczę i mam nadzieję, że znajdą się chętne i co najważniejsze... POMYSŁY ! 



Cała zabawa ma polegać na tym, że to własnie z Waszych pomysłów maszyna losująca wybierze 4 słowa i to one będą motywami przewodnimi poszczególnych tygodni akcji! 
Po kolej jak to ma wyglądać : 
1. W poniższym formularzu wpisujecie dosłownie jakiekolwiek słowa ! Co tylko przyjdzie Wam na myśl i co mogłoby być motywem przewodnim jakiegoś tygodnia zabawy. Mogą to być również nazwy zdobień, miasta, państwa no dosłownie WSZYSTKO ! Przykłady : dom, czajnik, Azja, małpa, one stroke........ Wpisywać może każdy- nie tylko osoby biorące udział w zabawie :) 
2.W przyszłą niedzielę z Waszych słów-wyrażeń maszyna losująca wybierze 4 i to własnie one będą motywem przewodnim ! 
3.Za tydzień pojawi się post z banerem dotyczącym akcji i listą blogów, które biorą udział w zabawie :)
4.Na wykonanie każdego ze zdobień macie 2 TYGODNIE !  Kilka osób mnie prosiło o więcej czasu, więc już teraz się nie wywiniecie ;) 
5.W ciągu tych dwóch tygodniu publikujecie post u siebie na blogu, a mi podsyłacie link do niego. 
6. W niedziele kończąca dany tydzień będę tak jak zawsze to było robiła post podumowujący :) 


To co są chętne ? :) 

Niżej macie formularz do wpisywania Waszych pomysłów. Jest miejsce na 5, ale każda osoba może go wypełnić kilka razy :) 
Formularz wypełniają WSZYSCY ! Nawet osóbki, które udziału w akcji nie wezmą :) 

Zgłaszajcie również w komentarzach swoje blogi :) Mam nadzieję, że będą chętne ! 
LISTA BLOGÓW 
6. Joannes



P.S Jak byście mogły to wklejcie u siebie na bloga banner, albo polećcie w jakiś sposób akcje tak, żeby jak najwięcej osób podało swoje pomysły i zgłosiło się do zabawy :* 

41 komentarzy:

  1. Zapowiada się świetna zabawa! :D
    Piszę się na to! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ZGŁASZAM SIĘ! :D dodam banerek, a przy okazji posta dopiszę że u Ciebie zapisy! :D
    nie mogę się doczekac :D i choc mega wyszła z wprawy bo od dobrych kilku miesięcy paznokcie są tylko jednokolorowe..to chcę się pobawic! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejciu jejciu dalej nie dowierzam, że zgłosiłaś się do mnie do pazurkowej akcji ! :D :* Suuuuuuuuuuper ! Już dopisuję Twojego bloga ! :*

      Usuń
    2. Hehe, tylko aż mi wstyd już za te moje zdobienia, bo naprawdę wyszłam z wprawy :D ale będe się starac! :D :*
      nie mogę się doczekac haseł :-)

      Usuń
    3. Oj tam oj tam podstawą jest dobra zabawa :D Oj mam już kilka haseł i jestem pozytywnie zaskoczona :D Kilka szczególnie przypadło mi do gustu i mam nadzieję, że maszyna losująca będzie łaskawa ^^

      Usuń
    4. no ja swoje wysłałam :D liczę że coś się wylosuje :p chociaż tak na szybko napisałam :D

      Usuń
  3. Ale świetny pomysł. Wrzuciłam swoje pomysły do maszyny losującej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisać Cię do listy uczestniczek ? :*

      Usuń
    2. Jasne, mam nadzieję, że znajdę czas :D

      Usuń
  4. Świetny pomysł:) szkoda,że nie najlepiej mi wychodzi malowanie paznokci:/

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę jak dziewczyny się bawią :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłałam pomysły do maszyny losującej. :D Nie dopisuj mnie do listy uczestniczek, ja tylko lubię utrudniać innym życie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysły już dodane, ciekawe czy któryś mój się trafi :) Super pomysł na projekt, zgłaszam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja pasuję tym razem, jakoś nie mam ochoty na robienie paznokci ostatnio, nawet jeśli akcja jest co 2 tyg, za bardzo się rozleniwiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. też chętnie wezmę udział :)

    a tak w ogóle super pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie może wyjść bardzo ciekawie i śmiesznie :) PISZĘ SIĘ NA TO :) co 2 tygodnie to nie 1 więc dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dodałam swoje propozycje hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdobić paznokci nie umiem, więc się nie zgłaszam, ale pomysły do maszyny losującej wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżeli są aż 2 tygodnie na zrobienie, to myślę, że dam radę ;) Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale trzeba będzie odwołać się do wszystkich haseł na dane 2 tygodnie, czy można tylko do jednego z kilku wylosowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdy z dwóch tygodni będzie wylosowane tylko jedno hasło, które będzie motywem przewodnim :)

      Usuń
    2. Aaaa, źle zrozumiałam :) Nie wiem czy się dołączać, bo ostatnio nie udało się mi wytrwać zbyt długo w akcji :)

      Usuń
  15. chciałabym się zapisać do projektu.

    Słówka inną stroną

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, podałam swoje propozycje, może akurat zostaną wylosowane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się :) Też z chęcią wemę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojojoj to ja też się dopisuję :))))) uwielbiam Twoje projekty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysły na losy dorzuciłam, ale nie wiem czy wezmę udział - moje pazurki są w opłakanym stanie :(

    OdpowiedzUsuń