5 lut 2015

Luty miesiące zużywania próbek ! :))


Jako, że ciągle składuje próbki i po prostu nigdy, ale to nigdy ich nie zużywam postanowiłam dołączyć do akcji na blogu Asi :) O całości poczytacie sobie o TUTAJ :) Mam nadzieję, że troszeczkę mnie to zmotywuje i co nieco uda mi się uszczuplić moje zapasy. 
Na samiutki początek wszystkie z całego domu pozbierałam, przejrzałam, te co były już dawno przeterminowane wyrzuciłam, a resztę poukładałam w pudełeczku :) Stoi sobie dumnie na mojej szafce, oczywiście jak najbardziej na widoku tak, żebym o nim nie zapomniała ! 

Doliczyłam się u siebie 98 próbek ! 
Całości nie segregowałam, bo zajęło by mi to wieki i pewnie w połowie bym się pogubiła, więc leżę sobie tak luzem w pudełku, :) 
Moje oczekiwania? 
Byłabym przeszczęśliwa jakby udało mi się zużyć ich chociaż 30 ! 
Na początku marca spodziewajcie się malutkiego podsumowania na temat moich wykończeń ! :)

Któraś z Was też chce podjąć wyzwanie samej sobie i wziąć się za zużywanie próbek :) Jak tak to zapraszam Was na bloga autorki! 



P.S. Mam już pomysł na akcje pazurkową, spodziewajcie się jej .. oby w niedzielę ! :) 

29 komentarzy:

  1. no to ja czekam z niecierpliwością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie ciekawa akcja. ja próbek mam niedużo bo chyba 5 szt, ale są to minitubki po 15 ml z nuxe. chyba jednak zostawię je sobie np na jakiś wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna akcja wezme chyba udzial, tez mam probeczki,ale korzystam z nich głownie gdy wyjezdzam ,zajmuja malo miejsca i nie sa ciezkie saszetki z kremem ,ale wyjazd juz pod koniec lutego :) Milego" probkowania sie " :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć taki próbkowy asortyment :)
    Miłego zużywania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja staram się zużywać próbki na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości w wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się zabrałam za zużywanie próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj zużyłam próbkę podkładu Estee Lauder Double Wear :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nawet jakoś ostatnio nie zalegają :), ale zwykle też mam problem ze zużywaniem :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Właściwie to mam nie wiele próbek. Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam o tej akcji, a zaczęłam zużywać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko sprawdzaj daty ważności bo ja się już tak przejechałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łał, to naprawdę Ci się nazbierało... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Także czasem sięgamy po próbki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. czekam na akcję pazurkową :D może tym razem! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę bardzo dużo tych próbek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to masz trochę do zużycia :) Powodzenia :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba powinnam dołączyć, choć bladego pojęcia nie mam, ile ich się u mnie składuje. Choć raz zrobiłam dobry uczynek i po kilka oddałam koleżankom, które chciały poznać np zapach kosmetyku ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w zużywaniu :)
    Ciekawa jestem co za akcje pazurkową planujesz. Zawsze podziwiam Wasze prace, bo ja mam do zdobień dwie lewe ręce, chociaż chciałabym się kiedyś nauczyć :).

    OdpowiedzUsuń
  21. To pozostaje mi tylko życzyć powodzenia! :)) U mnie jest ich pewnie mniej, bo niedawno robiłam wielki przegląd próbek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym do Ciebie dołączyła:) W weekend zrobiłam porządek w kosmetykach i mam próbek a próbek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też mam niesamowicie dużo próbek. Również wzięłam się za ich zużywanie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, chyba też powinnam przyłączyć się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię próbki. Otworzysz i zaraz zużyjesz , wiesz że się nic nie marnuje ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja myślałam, że mam sporo próbek ale chyba do 100 jeszcze nie dochodzę :) Ale też mam problem z ich zużywaniem, wkładam do pudełka i tylko leżą.

    OdpowiedzUsuń