6 lut 2015

Golden Rose nr.19 i naklejki różyczki :)


Ten lakier pokazywałam Wam w ostatnich nowościach zakupowych :)  Jak wiecie nabyłam go na wyprzedaży u Aalimki. Od dawna marzyłam o takim ciemniejszym brudnym różu i jak tylko go zobaczyłam to wiedziałam, że musi być mój :) Do tego jak przyszła do mnie paczuszka z BPS z tymi malutkimi naklejkami to od razu zobaczyłam ich razem. Słusznie? Zaraz się o tym przekonacie :) 


Lakier sprawuje się rewelacyjnie :) Zarówno jego krycie, czas wysychania, trwałość spisały się u mnie na medal. Nie sprawił mi żadnych problemów - nic tylko nim malować :) Na pazurkach macie jego dwie warstwy. Pędzelek jest dość spory, bardzo wygodnie się nim maluje, a lakier dzięki dobrej konsystencji nigdzie nam nie spływa :) 


Jak już widzicie nałożyłam na niego naklejki wodne, które ostatnio dostałam od BPS. Wiem, że wielu z Was się one podobały, tak, więc jako pierwsze wylądowały na moich pazurkach :) Całość bardzo mi się podoba, jest delikatna i subtelna mając zarazem w sobie to "coś".
Nie miałam problemu z ich nakładaniem. Wybrany wzór wycinamy, zdejmujemy folię ochronną, maczamy w wodzie i odbijamy jak tatuaż na pazurku :) Całość oczywiście należy pokryć jakimś topem, tak, żeby naklejki się nie ścierały :) 
U mnie całe mani spokojnie wytrzymało około 5 dni 
Jak Wam się podoba? 



23 komentarze:

  1. Fajny kolorek, różyczki też super wyglądają - u mnie podobne jednak nie naklejki :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kolor lakieru a naklejki dopełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, klasyczny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek i super wygląda z tymi różyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny lakier <3 Idealnie do niego pasuję te naklejki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem jest prześliczny, a biały wzorek bardzo do niego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor taki oryginalny - ładny :) a naklejki pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, fajnie wygląda z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne pazurki :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pewna, że moja mama byłaby zachwycona takim kolorem. Ona uwielbia wszelkie korale i takie właśnie brudne róże :)
    Mi też się nawet podoba, choć to nie jest jakiś mój ulubiony odcień. Ale naklejki bardzo tam pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O proszę, nie znałam tej serii lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten kolor, właśnie wypatrzyłam go kiedyś na stoisku GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eee bardzo ładny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Golden Rose, dla mnie jakoś do ceny jest wprost IDEALNA ! z tej serii mam różowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny mani :) A kolor lakieru jest naprawdę śliczny :) Uwielbiam lakiery GR, są tanie, mają ładne kolorki, są trwałe i wgl fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować wreszcie naklejki wodne bo wydaje się to prosty sposób na urozmaicenie pazurków :)

    OdpowiedzUsuń