1 lut 2015

Framix= 6x6x6 ! Part 16 ! :)


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną cześcią Framixu ! :) Czyli przed nami 6 zdjęć, 6 linków i 6 malutkich moich "osiągnięć". Sesję uważam za zamkniętą ! Także w lutym mam nadzieję, że w blogosferze będę o wiele częściej niż ostatnio ! To co? Ruszamy ! :) 


6 zdjęć minionego czasu ! 
1.Moje urodzinowe różyczki ! :) Niestety już są w tragicznym stanie i już muszę się ich pozbyć . Szkoda, że tak szybciutko mi padły :(
2. WomensHealth - czyli ostatnia lektura, która skutecznie odciągała mnie od notatek do nauki :D Jeszcze do końca nie doczytałam, ale gazetę uwielbiam! Oczywiście kupiona na stoisku z tanimi gazetami, nienawidzę za nie przepłacać i kupować w kiosku :P 
3.A co Wam umila sesję? Bo ja przez ten czas pochłonęłam przeogromne ilości słodyczy :D W końcu to czekolada najlepiej wspomaga naukę i koncentrację :D 
4.Ostatnio ulubione tosty ! Czyli camembert, szynka parmeńska, oliwki i rukola ! Mówię Wam po prostu niebo dla podniebienia :D A co najlepsze nienawidziłam oliwek, a przez ostatni tydzień zjadłam calutki słoiczek , chyba dorastam ? :( :P 
5.Jeden z wielu wieczorków ;)
6.Ulubione śniadanie ? Razowy omlet z oliwkami suszonymi pomidorkami i rukolą !!! NIEZASTĄPIONY ! :D Mniam, mniam, mniam ! 


6 linków godnych polecenia ! 
1. Na samiutki początek przychodzę do Was z malutkim zdjęciowym  wyzwaniem,które właśnie dzisiaj rusza na blogu Klary i w którym postanowiłam wziąć udział :) Może i Wy dołączycie do lutego w zdjęciach ? :)
2.Drugi link pochodzi z bloga Aliny i mamy tutaj jej 10 malutkich wyzwań na zimę :) Mnie takie posty bardzo motywują i pozwalają sobie samej postawić jakieś wyzwania  :)  Do tego tak samo jak ona nienawidzę zimy i od dawna marzy mi się spróbowanie makaroników !
3.Tutaj mamy trochę na śmiesznie :D Czyli : 7 rzeczy, które świadczą o tym, że przytyłaś :)
4. I niby Subway jest taki zdrowy? Przeczytajcie ten artykuł i zobaczcie jak wypada na tle innych fastfoodów, oj nie tak kolorowo jak go malują :)
5. Oczywiście nie mogło zabraknąć corocznego podsumowania najlepszych blogerów urodowych według Lusterka :) Może znacie niektóre z nich ? Miło zobaczyć w zestawieniu znajome bloggerki :))
6. I na samiutki koniec ostatni blogroll, który mam przypięty w zakładkach, gdzie wyszukuje sobie jakieś fit nowości :) Czyli : FITBLOGROLL :)


6 ostatnich osiągnięć ! 
1. Na samiutki początek chyba najważniejsze czyli... ZDAŁAM SESJĘ ! :D 
2. Stworzyłam sobie fit motywacyjną tablicę i mam nadzieję, że spełni swoje zdanie :D 
3.Wzięłam się za reaktywacje szafy dzięki portalowi vinted  :P 
4.Podjęłam wyzwanie fotograficzne, którego link macie wyżej :) Obym tylko dala radę je wykonać :D 
5.Postawiłam sobie cel na luty : ĆWICZYĆ, ĆWICZYĆ, ĆWICZYĆ ! 
6. Wczoraj udało mi się wygrać rozdanie u BlondowłosejChemiczki ! Takie cuda, że lepiej nie mówić :D Kilka rzeczy jest z mojej wishlisty :) Już nie mogę się doczekać paczuchy ! :) 

Niestety ostatnie dwa tygodnie to sesja, więc osiągnięć praktycznie nie ma :( Siedziałam z książkami ! 


21 komentarzy:

  1. Ależ zazdroszczę sesji :D ja poniedzialek zaliczenie, wtorek i czwartek - egzaminy :) i jak wszystko pójdzie gładko to od piątku hajla bajla :D
    omlet razowy? a jak się go robi :>>>
    ja z oliwkami póki co też nie przepadam, ale jak gdzieś tam się trafią to zjem :D

    cwicz, cwicz :D tyłek musi byc :D *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i dzięki za fitt blogroll, będe się inspirowac :D

      Usuń
    2. To trzymam kciuki za Ciebie ! :) Tak, żeby wszystko było do przodu i z głowy :P :)
      U mnie dwa jajka, czubata łyżka mąki żytniej, przyprawy, mieszam wszystko łyżką i dorzucam oliwki i pomidorki :) Więc wersja bardzo szybka :)
      Oj musi musi, najważniejszy ! :D ^^

      Usuń
    3. Dzięki :D
      O widzisz, zapamiętam :-) może kiedyś wypróbuje w podobnej wersji :)
      hehe, taaaak :D

      Usuń
    4. Wypróbuj bo jest mega ! :))

      Usuń
  2. Gratuluję zdanej sesji :D Wiedziałam, że się uda. Ja w tym miesiącu też mam zamiar codziennie ćwiczyć, ale i tak najbardziej nie mogę doczekać się roweru. Mi wystarczy żeby tylko śnieg stopniał i jadę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :)
      A ja właśnie roweru nie lubię :D

      Usuń
  3. Ooo uwielbiam tosty ! Zrobiłaś mi smaka, muszę sobie zrobić je dzisiaj na kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o milka oreo mniam :) a tosty z masłem orzechowym jem co rano:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdanej sesji! Uwielbiam czekoladę Milka z Oreo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz też po sesji :D na szczęście! I moje lutowe postanowienia - luty BEZ slodyczy i ĆWICZYĆ, ĆWICZYĆ, ĆWICZYĆ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze, że mamy to już za sobą :D
      Hehe u mnie bez słodyczy nie przejdzie ^^ :P

      Usuń
  7. Mnie czeka jeszcze jeden egzamin :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzis zamknelam semestr i jestem przeszczesliwa ;)
    Ciekawi mnie ta fit tablica!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rukola, mniam. Daj przepis na omlet!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej w rozdaniu! Subwaya lubię, ale takich rzeczy to o nim nie wiedziałam :O Aczkolwiek muszę przyznać, że nie lubię tam chodzić, mimo, że mi smakuje, bo kurczę podpytają o dodatki i zachęcona smakiem, znaczy ich widokiem później słono płacę za taką kanapkę. Muszę koniecznie wypróbować Twoje tosty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam tą bułkę ich ! żeby je się dało gdzieś kupić :P
      Oj próbuj, próbuj Kochana, są mega ! :*

      Usuń