4 lut 2015

Dziś się chwalę ! Moja cudowna wygrana ! :))


No to przychodzą takie dni, że nie pozostaje mi nic innego jak tylko się pochwalić ! Jestem tak przeszczęśliwa z tej paczuszki, że muszę się z Wami jak najszybciej podzielić zawartością tego skarbu ! Do tego dziś listonosz mnie zaskoczył podwójnie :) Cudownie zaczęłam ten dzień ! Już przed 11 zawitał do mnie z dwoma ogromnymi pakunkami kryjącymi same wspaniałości :) Jeden za momencik Wam pokażę, a drugi to moja bloggerska paczka z akcji na blogu Dimipedia, ale o niej w następnym poście ! Co za dużo to nie zdrowo :P Ciekawe co dostałam? Już pokazuje !



Tak, więc w sobotę udało mi się wygrać rozdanie na blogu BlondeChemist ! O wszystkim, żeby było weselej poinformowała mnie Moooni-que w komentarzu u mnie na blogu gratulując mi wygranej ! :D Nie wiecie w jakim byłam szoku jak dodarło do mnie, że wygrałam takie cuda ! A najlepsze jest to, że do rozdania miałam się nie zgłaszać, ale było w nim kilka rzeczy z mojej chciejlisty, to mówię sobie no cóż... spróbuję ! Może i do mnie w końcu uśmiechnie się szczęście :) Do tego akurat 31 stycznia jak wiecie mój blogasek obchodził swoje drugie urodziny i taki cudowny dostał prezencik ! 


Na początek zobaczyłam cudowny list ! :* Zawartości Wam oczywiście zdradzać nie będę, ale uwielbiam takie malutkie gesty od autorki :):* 
Jak wreszcie dokopałam się przez te śmieszne styropianowe kuleczki udało mi się dostrzec tą cudowną zawartość ! 
To co przechodzimy do oglądania ?! 


Na początek święta trójca od Babuszki ! Ja kosmetyki rosyjskie kocham, kocham, kocham! Do tego ta nowa seria chodziła za mną od dawna, a dopiero miałam przyjemność testować jedną odżywkę do włosów  :) Teraz wpadły do mnie aż trzy cuda i jest to (od lewej) :
Maseczka do  twarzy - Daurska "kojąca" - idealna na zimę ! 
Specjalny balsam - aktywator wzrostu włosów - o tak, tak, tak !!!! 
Specjalny szampon do włosów- aktywator wzrostu - oj będę miała dłuuuugaśne kłaczki ! 


I zaczynamy od lewej ! 
Rimmel - złota kredka do oczu :) uwielbiam takie gadżety, a że nie używam cieni to kredki sprawdzają się u mnie świetnie ! 
Make up revolution w kolorze niezawodnej czerwieni ! Mam już od nich jedną pomadkę i jest na prawdę dobra ! :) 
Colour Alike - od dawna marzyłam o lakierze od tej firmy ! Dostałam śliczną zieleń z malutkimi drobinkami, które pokażę Wam na innym zdjęciu :) 
I cudo nad cudami coś o czym marzyłam od dawna, a nigdzie nie mogłam dostać to... 
Sylveco- pomadka z pilingiem !!! 


Tutaj jak widzicie mamy coś dla ciała :) 
Czyli serum antycellulitowe ( akurat moje już denkuje ! ) 
Balsam o zapachu granatu ! 
I serum do biustu ujędrniające :) 


Tutaj w pięknej paczuszce była seria od Yves Rocher ! 
Ta o której oczywiście marzyłam i pokazywałam Wam w wishliście ! 
Otrzymałam :
*płyn do ciała o zapachu czerwonych owoców 
 *kremik do rąk - czarne owoce
*żel do mycia rąk pomarańcza&czekolada ! 
*pomadkę czerwone owoce, która już poszła w ruch ! Coś czuje, że jej recenzja szybciutko się pojawi, bo od początku bardzo mi przypadła do gustu :) 

Calutka gromadka prezentuje się tak: 

A tutaj jeszcze kilka rzutów na poszczególne kosmetyki :))






I jeszcze raz przeogromne DZIĘKUJE ! 
Biorę się do testów !! :) 

66 komentarzy:

  1. gratuluję, świetna nagroda :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wygrana :) Też mam tą złotą kredkę do oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się bardzo, że paczuszka Ci się spodobała :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oje gratuluje szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam Aktywator wzrostu bardzo lubię, ale niestety nie wystarczył na długo. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Piękna zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie bardzo ciekawi pomadka z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I moje zazdrosne oczy wpatrzone w te cudowności :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wygrana! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje!:) uwielbiam tą pomadkę z peelingiem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo tego Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana,,paczka cudowna!!! *.*
    Cieszę się, że byłam pierwsza z tą cudowną nowiną i że o mnie wspomniałaś hehe :D
    Zazdraszczam, bo to naprawdę wymarzone kosmetyki :D a tę pomadkę MR mam :D cudowna czerwień :D o ile mamy identyczne kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże mogłabym nie wspomnieć :*
      moja chyba ma w nazwie coś na D :D ale nie pamiętam dokładnie :P

      Usuń
    2. hehe :D
      a moja kurcze nawet nie pamiętam :D ale pojawi się recenzja to zobaczymy :D

      Usuń
  13. prawdziwe smakołyki :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mydło karmelizowana gruszka pachnie cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranej ;) Nagroda świetna.

    OdpowiedzUsuń
  16. paczuszka świetna!same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna paka! Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna paczucha!!!! gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje super nagrody :) Daj znac jak sie spisuja u Ciebie te kosmetyki AA Slim Line :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pomadka z peelingiem <3

    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ci zazdroszczę takiej wygranej:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna zawartość paczuszki , miłego testowania ;)).

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, gratuluję, ekstra wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowności, kocham kosmetyki Banii Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości, udanych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna paczucha, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję. Też w nim brałam udział:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie cudowności, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniałości same! :) I CA *.*
    Szampon aktywator wzrostu akurat jako jedyny z gromadki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała paczucha, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie gratulacje!!! Ja narazie odpuściłam wszelakie rozdania, choć strasznie kuszą kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bogata nagroda, gratuluję i życze miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Super paczucha! :) Ale jak czytałam ten post to aż sama się uśmiechałam do komputera, bo napisałaś to tak że aż czułam Twoje przejęcie i radość :-))

    OdpowiedzUsuń
  35. super, gratuluje, ale duża paka kosmetyków :) tylko testować :)
    www.loveblondhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję :D ile kosmetykow do testowania masz :O buźka !

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne nagrody, gratuluje :)! Udanych testow Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje, jest co testować :D Strasznie mnie ciekawią kosmetyki Agafii, no i te cudne zapachy z YR :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna nagroda,mi też ostatnio się udało nie co wygrać :) Pokazuj lakier!

    OdpowiedzUsuń
  40. Na prawdę świetna paczuszka:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń