10 lut 2015

Akcja blogowa Podaruj Paczuchę ! Co dostałam ? :)


Bodajże w grudniu zgłosiłam się do akcji Podaruj Paczuchę na blogu Dimipedia :) Całość miała wyglądać podobnie jak blogowe Mikołajki, które organizowałam, z tą różnicą, że paczuszki miały nie być świąteczne tylko wysłane dopiero w lutym:) Jako, że Mikołajki bardzo mi się spodobały, jedyne co zabrakło to ta odrobinka niewiedzy, któż mnie wylosował, bo w końcu to ja byłam "Świętym Mikołajem" i dokładnie wiedziałam któż kogo ma, tak, więc jak tylko zobaczyłam akcję musiałam się zgłosić ! :) Wspólnie ustaliłyśmy, że paczuszki mają być za 50 zł, a w środku mają się znajdować przynajmniej 3 pełnowartościowe produkty :) Wypełniłam dłuuuugaśną ankietę i czekałam na moją paczuchę ! 



Paczuszka dotarła do mnie tydzień temu w poniedziałek. Nawet nie wiecie z jakim zniecierpliwieniem ją otwierałam! Nie miałam pojęcia cóż tam może być i kto w ogóle tworzył dla mnie paczuszkę ? Na samiutkim początku zobaczyłam to piękne opakowanie ! Nigdy nie przyszło do mnie coś tak pięknie zapakowanego. Nie mogłam się doczekać aż ją otworzę ! 


Na samiutkim początku ujrzałam liścik, który zdradzał kto jest moją zagadką...a jest nią...
Patrycja z bloga http://patkatuitam.blogspot.com/  Oczywiście liściku zdradzać Wam nie będę , przejdziemy od razu do tych cudów, które znajdowały się w środku ! 


Na samiutki początek rzut na calutką paczuszkę ! 
A teraz po kolei....


Jantar ! 
Od dawna chciałam go wypróbować, a nigdy nie było mi po drodze z zakupem :) teraz już mi się nie wywinie. Jeszcze stoi zamknięty i cały czas planuję po niego sięgnąć. Może któraż z Was go używa i powie mi kiedy dokładnie to robi ? Przed myciem włosów czy bez obaw stosujecie na suche i nie obciąża Wam ich ? 


Kolejny kosmetyk, którego zakup planowałam i planowałam.... Kiedyś nawet po nią sięgnęłam, aż wreszcie jej nie kupiłam, a potem żałowałam. Patrycja wiedziała co mi się przyda :) Pasta już jest w użyciu i sprawdza się wyśmienicie ! Niebawem co nieco Wam o niej napiszę :)


Maska do włosów ! 
Ich nigdy u mnie za wiele, a tej jeszcze nie używałam, więc jak tylko wykończę Baleę to od razu po nią sięgnę ! :) 


Kolejnym paczuszkowym cudem jest ta piękna pomadka !!! Ostatnio zainwestowałam w same mocniejsze kolory, więc potrzebowałam czegoś delikatniejszego takiego bardziej na codzień. Ta sprawdza się świetnie ! Jak na razie użyłam jej tylko raz, ale wypadła bardzo dobrze i na pewno często będę po nią sięgała :) Dziękuje ! 



I na koniec kuracja na włosy od firmy Marion :) Moje włosy są w niebie ! Coraz lepiej idzie mi schodzenie z porowatości i od jakiś dwóch tygodni po prostu ich nie poznaje :D Oby tak dalej, a ta maska na pewno się do tego przyczyni :) Sięgnę po nią w weekend i mam nadzieję, że się sprawdzi ! :)


W paczce oczywiście nie mogło zabraknąć słodyczy! Żelki zjadłam już przy oglądaniu zawartości ! :D 

A calutka paczuszka prezentuje się tak ! 



Ja jestem mega szczęśliwa, a Patrycja w 10000% trafiła w mój gust i potrzeby :) Mam nadzieję, że nie byłam dużym problemem przy tworzeniu paczuszki :P  Nawet teraz pisząc tego posta na mojej buzi jest PRZEOGROMNY uśmiech ! :))))) 
Osoby, które jeszcze nigdy nie brały udziału w takiej akcji... WARTO ! Tyle radości, że lepiej nie mówić ! :D 


Ja za to tworzyłam paczkę dla.... ZakupowejFabrycznej ! Nawet nie wiecie w jakim szoku i jak szczęśliwa byłam, że trafiłam na osóbkę, której blog znam od tak dawna :* Moją paczuszkę już na blogu pokazywała i możecie zobaczyć ją o TUTAJ ! 

50 komentarzy:

  1. Fajna paczka :) Jantara używałam dawno temu, używałam go po myciu włosów i nigdy nie miałam problemów z jakimś przetłuszczeniem, przyklapem czy czymkolwiek, po prostu zawsze wieczorem wcierałam na umyte czy też nie.
    Pastę z ziaji sama mam ochotę wypróbować, chyba muszę się po nią wybrać, bo wszyscy ją zachwalają.

    A ogólnie akcja fajna, ale ja jak na razie nie biorę w takich udziału, bo wiele razy widziałam afery typu ktoś się zgłosił i dostał prezent, ale paczki nie wysłał, organizatorka musiała potem się tłumaczyć i ogólnie robił się szum i niesmak. Niespodzianka generalnie świetna, ale już wolę chyba sama sobie prezent zrobić, niż potem się denerwować w razie czego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie też tak wypróbuję jantara ! :) Mam nadzieję, że się u mnie spisze, a nie miałaś żadnych problemów z jego aplikacją ? Bo torchę ciężko go chyba wcierać w skórę głowy ?
      Pastę na prawdę warto nabyć tym bardziej, że nie jest droga :)

      Oj tak i ja nie raz słyszałam o takich akcjach, ale już drugi raz zaryzykowałam i nie miałam żadnych nieprzyjemności :) U mnie przy Mikołajkach również wszystkie dziewczyny wywiązały się świetnie z zadania co mnie bardzo cieszy :)

      Usuń
  2. suuuuuper rzeczy :) choc Jantar miałam i szybko się pozbyłam :) ale pewnie jeszcze będe chciała mu dac drugą szansę :D
    żelki też bym od razu zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super paczka :-D same wspaniałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jantarka mam:) pachnie tak dość specyficznie, ale ogólnie bardzo fajna wcierka:) no i wydaje mi się, że działa:D;)
    Szminka ma piękny kolor:) to ta English Rose?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najważniejsze, że działą :D
      Taaaak ! :) Jest śliczna :)

      Usuń
  5. Fajne są takie akcje, można poznać produkty, na które samemu nie zwróciłoby się uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna akcja i przyjemna paczuszka. Brawa za piękne zapakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super akcja, paczucha świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała paczuszka! I jak cudnie zapakowana! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. eh szkoda, że nie wiedziałam o tej akcji, bo sama wzięłabym w niej udział :/

    OdpowiedzUsuń
  10. POmadka z Kobo - piękna <3 mam dwie z tej serii i obydowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że trafiono w Twój gust! :) Też używam pasty od Ziaji, ale jest dla mnie taka przeciętna. Daj znać jak sprawdziła się maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz tutaj Ci napiszę, że bardzo się cieszę że paczka się spodobała :) Stresik był oczywiście ale widać niepotrzebny. Przy opakowaniu się trochę nagimnastykowałam ale z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna paczucha -podoba mi się ta pomadka z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja używałam Jantaru po myciu, ale niestety u mnie nie przynosił rezultatów :)
    Pastę z Ziaja koocham :)
    Zabieg z Mariona się u mnie świetnie sprawdził, włosy były miękkie i wygładzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak się sprawdził to juz nie mogę się doczkeać aż go użyje ! :)

      Usuń
  15. to czekam teraz na recenzję produktów

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej jakie wspaniałości :D
    ja miałam zamiar zakupić Jantara ale naczytałam się, że obciąża włosy, przez co szybko się przetłuszczając więc wstrzymałam się z zakupem :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super akcja i super zawartość- zazdroszczę :)
    Zapraszam do mnie na przyłączenie się do akcji DENKOWANIA produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna paczka, a pomadka jaki ma numer? Bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki numerku nie pamiętam, ale nazywa się english rose :)

      Usuń
    2. 104 :) obudzona w środku nocy bym to pamiętała :)

      Usuń
  19. Bardzo fajna paczuszka, śliczny odcień pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, nie ma to jak dostawać paczki niespodzianki! :D Dostałaś bardzo fajne rzeczy i nie dziwię się, że sprawiły Ci radość, a dodatkowo całość była tak pięknie zapakowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda,że nie wiedziałam o tej akcji - na pewno bym się zgłosiła - dostałaś śliczną pomadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietna paczucha :)! Jantar u mnie nie obciazal, ale aplikator ma kiepski, wiec warto go przelac ;) Twoj podarunek dla Fabrycznej tez juz widzialam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak pięknie zapakowana paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczka :) Fajnie, że trafiła w Twoje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stwierdzam, że ankieta chyba zrobiła swoje, bo co widzę paczkę to każda cudowna. Twoją Frambi też widziałam i była świetna. Żałuję, że nie wzięłam udziału. Naprawdę super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki fajny uśmieszek na kartce ^^ :D
    Moje ulubione żelki, czasami kupuje takie duże paczki chyba 0,5 kg i tam jest duuużo tych malutkich paczuszek w środku. ^^ :D
    Śliczna pomadka. :)
    I znowu byłyśmy dziwnie powiązane jak u Ciebie w czasie mikołajek. :D Ja robiłam paczkę Pati, ty robiłaś mi,a Pati Tobie. :D SPISEK.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super paczusia, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, świetna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czemu ale coś mi się popsuło i nie mogę odpisać na resztę komentarzy ! :((

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna paczuszka Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No no, fajna paczka :D Pastę mam i bardzo ją polubiłam. Jantar dostałam od Fabrycznej na blogowe Mikołajki :*, ale jeszcze nie używałam. Dokupiłam szampon i mgiełkę by stworzyć całą kurację, a teraz wykańczam inny szampon i się wezmę za ten zestaw :]

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajna zawartość, pastę z Ziaji też kupuję od długiego czasu i kupić nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie lubię paczek niespodzianek. Jestem strasznie wybredna i pewnie ciężko było by komuś trafić w moje gusta.
    Z odżywkami Marion moje włosy się bardzo polubiły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne są te akcje paczkowe :)

    OdpowiedzUsuń