9 sty 2015

Yankee Candle- Midnight Oasis !

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego drugiego zapachu YC :) Pierwszy jak pamiętacie był to Baby Powder, który bardzo przypadł mi do gustu. Jak było z tym? O tym już za chwilkę :) 



Na samiutki początek wstawię Wam notkę od producenta: 
Zapach tropikalnych owoców cytrusowych rozpływający się w ciepłym aromacie drzewa sandałowego, niesiony podmuchem nocnej bryzy – łagodnie pieści złociste piaski cichej plaży. Rozgrzany wosk Yankee Candle Midnight Oasis wypełnia dom delikatną wonią tajemnicy, budząc wspomnienia romantycznych spacerów nad brzegiem morza. Midnight Oasis przypomina czasem powszechnie uwielbianą kompozycję Midsummer's Night, choć w znacznie subtelniejszym wydaniu. Ten intrygujący zapach wypełnia nawet najbardziej niedostępne zakamarki domu, przypominając o sobie na długo po wygaszeniu podgrzewacza i zastygnięciu wosku.

Bajeczny prawda? :) 
Która z Was nie marzy teraz o spacerze nad brzegiem morza, gdy za oknem jest taka pogoda? 

Zapach jak widzicie zdecydowanie należy do tych męskich. Po opisie może wydawać się dość mocny, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że wcale taki nie jest ;) Chociaż widziałam różne opinie na jego temat. Mi przypadł on do gustu, Może nie został moim ulubieńcem, ale w pomieszczeniu ani trochę mnie nie drażni i nie przeszkadza. Na pewno pokochają go Wasi faceci. Jeśli głównie raczycie ich damskimi, kwiatowymi zapachami to będą Wam wdzięczni jak czasami poczują w domu coś trochę cięższego :) 
Po pomieszczeniu roznosi się bardzo szybko i jest delikatnie wyczuwalny. Mam takie zapachy i woski, które po dosłownie 15 minutach muszę zgasić, bo są tak aromatyczne, że zaczynają mnie drażnić, przy zapaleniu Midnight Oasis nie muszę się o to obawiać :) 
Zapach pochodzi z kolekcji wiosna 2014, ja jednak myślę, że o wiele lepiej sprawdza się przy obecnej pogodzie :)
Polecam go szczególnie zwolenniczkom męskich zapachów ! :) 
Myślę, że ten zapach albo się pokocha, albo znienawidzi przez to, że jest dość charakterystyczny. Ja zaliczam się do tej pierwszej grupy :) 


Miałyście go może? 
Które zapachy szczególnie polecacie ?  :)
A gdzie mozemy go dostać ?
Oczywiście na stronie GOODIES.PL 
A dokładniej o TUTAJ, a jego cena to 8 zł :) 


22 komentarze:

  1. CIEKAWE CZY MI PRZYPADŁBY DO GUSTU, osobiście nie lubie takich zapachów

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, myślę że bardzo ale to bardzo by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie, fujka, ten zdecydowanie nie jest moim zapachem :P wolę jednak swoje owocowe/jedzeniowe słodziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czasami mam ochotę na coś mocniejszego :P

      Usuń
  4. Zastanawiałam się nad zakupem świec z tej firmy ale w końcu zrezygnowałam bo są troszkę za drogie :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak sa strasznie drogie a mi się marzą :(

      Usuń
  5. zgadzam się w100% jest bajeczny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go, ale z opisu to raczej nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miłuję się w słodkich zapachach, więc raczej nie mój typ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeden męski Midsummer's night ale nie zawsze mam na niego ochotę. Ciekawa jestem czy ten by mi się spodobał :) Muszę niuchnąć jak będę w sklepie :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie mocne zapachy, ale to zależy od nastroju ;) Dobrze, że Tobie się spodobał :* Pozdrawiam Cię serdecznie :* www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go jeszcze wąchać ale z przyjemnością poznam jego zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachęcający opis, świece zapachowe świetnie relaksują.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam chyba ten wosk ale dawno temu i wspominania zapachu mi się zatarły.
    ładny kominek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przyznaję, że mi ten zapach nie przypadł do gustu :( Ja dopiero zaczynam przygodę z woskami YC (mam ok.10) ale moje ukochane to - angel wings, pink dragon fruit i moja obsesja czyli black plum blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wąchałam ten zapach wczoraj w sklepie ale mi nie przypadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kuszą mnie właśnie te męskie zapachy i przyznam, że chętnie bym wypróbowała po tych owocowych i słodkich :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W moim małym pokoju jego moc jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń