17 sty 2015

Wishlista ... URODZINOWA !

Tak, tak , kiedyś na urodziny wyczekiwałam, teraz ich nienawidzę :D Pewnie z czasem będzie jeszcze gorzej, ale cóż ! Przychodzę z moimi kilkoma zachciewajkami ;)  I tak nic stąd nie dostane i niczego się nie spodziewam, ale pomarzyć zawsze można prawda :P Najwyżej jak zawsze sama sobie wszystko kupie, haha :D 


Część "rzeczowa" !

1. Burgundowa spódniczka ! Ostatnio zakochałam się w tym kolorze, jest po prostu idealny ! Do tego rozkloszowana spódniczka to kolejne cudo. Mam już jedną, czarną i jest mega uniwersalna i pasuje mi dosłownie do wszystkiego :) Uwielbiam takie rozwiązania :) Aż chyba dzisiaj ją przyodzieje :P
2.Sportowe leginsy ! To jest akurat model adidasa :) Mi przydadzą się każde, dobrej firmy i kolorowe :P Tak, żeby coś się na nich działo i były idealne do ćwiczeń :)
3.Złoty zegarek ! Ach cudo, cudo, cudo ! Idealny do każdej stylizacji :) Jak na razie mam z 5 zegarków, tylko jeden z nich jest cenny i coś tam kosztował. Reszta to geneva za  5 zł :P Tutaj akurat Fossila, jak dla mnie ideał! Może wreszcie sama na taki uzbieram i sobie kupię.
4.Świeczka YC! Sama nigdy nie wydałabym aż tylu pieniędzy na świeczkę :D Na prezent jednak z miłą chęcią bym przygarnęła ! Zapach obojętny!
5.Duża torba! Mega pakowna, wielka torba, tak żebym mogła wszystko do niej wrzucić :D Ta akurat jest z Sinsay, kosztowała chyba 20 zł, ale za późno się zorientowałam i już jej nie mają :( A szkoda, szkoda... może uda mi się ja jeszcze kiedyś dorwać.
6.Wzorzysty kardigan! Ciepły, gruby i niejednolity ! Ostatnio kupiłam sobie dwa, ale niestety są bez wzorków :( Te są śliczne ! A zimy wciaż u nad nie widać.
7.Odzywki na siłownie ! Tak, tak ta pozycja może zdziwić :D Ciągle obiecuje, że kupie sobie białko jakieś spalacze itp i ciągle mam jakieś inne wydatki :( od lutego wracam ostro do ćwiczeń, więc coś tam by mi się przydało :)


Część beauty ! :) 
1. Olej Yves Rocher! Sporo już o nim czytałam na Waszych blogach, jest bodajże jeszcze jedna jego wersja . Chciałąbym wypróbować na swoich włosach, bo wiele z Was go zachwalało ! :) Może wreszcie do mnie trafi :P
2.Szminka nude, brudny róż! Ostatnio kupiłam kilka szminek o mocnych, wyrazistych kolorach. W moich zbiorach nie ma jednak nic stonowanego, takiego na codzień :)  Planuje zakup GR Velvet Matte jakiegoś właśnie delikatnego kolorku. Może macie jakieś i mogłybyście coś mi polecić? :)
3.Jeżynowa seria Yves Rocher! Wygląda tak pięknie i apetycznie, że po prostu marzy mi się coś z niej mieć :D Uwielbiam kolor purpurowy i to chyba własnie przez to :D Do tego zapach musi być obłędny, a jeszcze nawet nic nie wąchałam :P Ileż może zrobić samo opakowanie :D
4.Lakiery ! Obojętnie jakie, takie kolorki, których jeszcze w swoich zbiorach nie mam :D  Tylko nie glittery bo ostatnimi czasy zdobyłam ich tyle, że jeszcze nie wszystkie zdążyłam użyć :D
5.Invisibobble ! Chyba nie ma włosomaniaczki, która nie chciałaby przetestować tych gumek na swoich włosach :D Obawiam się, że u mnie kompletnie nie zdadzą egzaminu :( mało która gumka w ogóle trzyma mi dobrze włosy, ale i tak mimo wszystko chciałabym je wypróbować :D Nawet raz oglądałam je w Heba, aż w końcu się rozmyśliłam :D Szkoda mi tych 15 zł na coś co raczej się u mnie nie sprawdzi, ale jako prezent z miłą chęcią bym przygarnęła :D
6.Konturówka do ust!Nie mam żadnej w swoich zbiorach, więc z miłą chęcią jakąś chciałabym wypróbować :) Najchętniej też kolorek jakiś jasny, brudny róż czy nude :) Niebawem planuje zakup, ale czekam na nagły przypływ gotówki, sama nie wiem skąd :D
7.Sylveco pomadka z pilingiem! Tyle się na niej naczytałam w blogosferze, ze po prostu muszę mieć swoją własną ! Jak macie to zdradźcie mi gdzie ją kupiłyście ? :) Ja jeszcze nigdzie ich nie spotkałam :(
8.Lovely Matte Top! O matowym topie też marze już od dawien dawna ! Nawet jeden zamówiłam od BPS, ale od dzisiaj do mnie nie dotarł i na pewno już nie dotrze (paczka z sierpnia) Tak, więc wreszcie muszę się sprawić jakiś dostępny stacjonarnie :)  ten podobno jest dobry, a do tego tani, więc jako pierwszy leci na moją listę :)
9.CHI Keratin Mist ! O tym cudzie już Wam kiedyś pisałam i pojawił się na mojej wishliscie . Jak widać dalej go sobie nie kupiłam :(  Cudowna mgiełka do włosów o nieziemskim zapachu ! Kupie ją na pewno, ale jeszcze nie wiem kiedy :D A może można ją gdzieś dostać stacjonarnie? Wicie może? :)
10. DKNY! Cudowne, przepięknie i nieziemskie ! Dostałam próbkę jak kupowałam ostatnio perfumy w Douglasie! Są mega, mega, mega ! Uwielbiam takie słodkie perfumy :) Niestety ich cena skutecznie mnie odstrasza :(
11. Beauty Blender! I to cudo z miłą chęcią bym wypróbowała, niestety osobiście mnie na nie nie stać :D Jako prezent z miłą chęcią bym przygarnęła !
12. Semilac! Ostatnio jak wiecie dostałam zestaw do hybryd, lakierków jednak mam malutko, więc przyjmę z miłą chęcią każdy kolor ! :D Już się boje moich wydatków na nie ! 



Ufff, ale się rozpisałam! Mam nadzieję, że komuś będzie chciało się to przeczytać :P


36 komentarzy:

  1. Spódniczkę, sweterek i pomadkę z peelingiem chcę! :)
    matowy top coat mam ten z lovely i średnio się sprawdza bo lubi tak smużyć czasami,a le ogólnie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ! <3
      Smuży :( Dobrze, że tylko czasami i nie tragicznie :P Za taką cenę można mu to wybaczyć :P

      Usuń
  2. Leginsy i kardigan również są na mojej wstępnej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre z tych rzeczy chętnie bym przygarnęła jak zegarek i kardigan :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja bym wybrała :) Z części rzeczowych : 1, 2, 6 a z części beauty: 4, 10, 11, 12

    OdpowiedzUsuń
  5. Też marzy mi się taki zegarek! Złoty albo z różowego złota, ahh!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego :D życzzę Ci by jednak te marzenia się spełniły i byś dostała wszystko co pragniesz w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. InvisiBooble to raczej InvisiBuble, ja nie polecam, to marnowanie kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. invisibobble :) - http://img.smila.pl/invisible-mixed-aukcja.jpg

      Usuń
  8. Pomadkę Sylveco musiałam zamawiać przez internet bo też stacjonarnie jej nie znalazłam. Rozkloszowane spódniczki uwielbiam a na świece YC też kiedyś nie wyobrażałam sobie wydać tyle pieniędzy ale teraz oszalałam i już mam swoją pierwszą :)
    PS. W moim rozdaniu możesz wygrać pomadkę Sylveco, lakier Colour Alike i krem do rąk jeżynowy YR więc zawsze jakieś punkty byłyby odhaczone w przypadku wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo i ja bym chciała wreszcie swoją pierwszą ! :) Ciekawe czy mi uda się ją gdzieś znaleźć , oby !
      Ooo super, już lecę się zgłosić :*

      Usuń
  9. Matowy top z Lovely jest naprawdę świetny, a pomadkę Sylveco ja kupiłam w zwykłym sklepie zielarskim.

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejek z YR mam i jest bardzo sympatyczny. Super się go aplikuje. Warto kupić przez Internet ponieważ w gazetkach promocyjnych przysyłanych pocztą jest on o wiele droższy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie weszłam dzięki Tobie na stronę sklepu i zaciekawiła mnie jeszcze ich malinowa płukanka ! Musze zobaczyć ile kosztuje w sklepie i jak coś to sobie zamówię ! :))

      Usuń
  11. z pierwszej listy to ojjj większosc bym chciała :)
    też myślę o odżywkach..no ale ja w sumie nie cwiczę regularnie..więc raczej tak nie za bardzo :) ale jakieś białko czekoladowe czasem mogłabym wciącnąc :D ale kompletnie się na tym nie znam, więc się wstrzymam :D
    spódniczka burgundowa..mmm <3 u mnie taka była na liście do mikołaja :D może uda mi się zdobyc w 2015 jakąś :D jeszcze chaber za mną 'chodzi' :D

    Olejek YR mam od niedawna i jestem bardzo zadowolona szczerze mówiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to w kwestii modowej byśmy się dogadały <3

      Za mną też najbardziej własnie chodzi białko :) Od domu do siłowni mam kawałek więc od razu po wyjściu miałabym posiłek z głowy :)
      Za mną jeszcze chodzi szara ! :D Ale aż trzy to za duzo :P Tym badziej, że pewnie podczas lata na gołe nogi nie założe jej ani razu :D

      To i ja musze się chyba w niego zaopatrzyć :) Widziałam jeszcze malinową płukanke! Też może być super, a wszystko co malinowe ubóstwiam :P

      Usuń
  12. uwielbiam takie kardigany ala koce, którymi można się otulić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie zmarzluch więc też takie kocham :D

      Usuń
  13. Kardigan taki też bym chciała. Jeśli chodzi o YR to jest seria "Czarne owoce" i jest limitowana więc pewnie w sprzedaży są już ostatnie sztuki :P. U mnie w sklepie wszystkie produkty skończyły się jeszcze w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie wiem, że to zimowa limitka :( A w YR będę dopiero za tydzień, więc też pewnie nic nie bedzie :(

      Usuń
  14. Bardzo fajna lista.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje, z czasem bedzie jeszcze gorzej ;p Bardzo fajna lista, polowe i ja chetnie bym przygarnela ;) Zycze szybkiego wykreslania z listy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kosmetyki CHI. Stosuję od wielu lat ich jedwab, a od kilku miesięcy szampon keratynowy Enviro - coś niesamowitego:) Widziałam, że mają w dużych centrach handlowych swoje wysepki. Można też zamówić u sprawdzonego sprzedawcy na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to musze poszukać gdzie mają taka wysepke w wawie :)

      Usuń
  17. Ten najbardziej kolorowy kardigan jest przepiękny :)
    Na "telefoniczną" gumkę się zdecydowałam przy okazji zakupów w Minti shop i chyba za małą czy pojedynczą wersję zapłaciłam 4 zł i to był fantastyczny zakup. Jest idealna do nocnego związywania włosów czy do dziennego koczka, trzyma świetnie (choć moje włosy nie są gęste i ciężkie).
    Czy sama się do tego przyczynisz, czy ktoś Ci pomoże, życzę Ci spełnienia się obu list :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to może i na moich włosach sprawdzi się tak dobrze jak i u Ciebie :) Musze zobaczyć czy gdzieś stacjonarnie mozna dostać pojedyńcze a nie cały trójpak :) za 4 zł na pewno się opłaca wypróbować "_
      Dziękuje !

      Usuń
  18. Co do szminki i koloru brudnego różu to właśnie polecam Golden Rose Matte Velvet o nr 2. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Numer 5 z części beauty mam, kupiłam dosłownie za parę groszy na Allegro. Nie jest na pewno taka sama jak oryginalna, ale powiem szczerze, że ćwicząc na siłowni, i tak świetnie trzyma włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zobaczyczyć czy gdzieś stacjonarnie dostane pojedyncza wersje :)

      Usuń
  20. DKNY tez mam ale odlewke, zapach niesamowity!
    A ja nie chce semilakow, bo wszyscy je maja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka i dwa kardigany są genialne sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bejbe jak Ty się uchowałaś przed matowym topem Lovely? :D Przecież każdy chyba już go kupił, nie wiem z jakiej planety jesteś :D

    OdpowiedzUsuń