27 sty 2015

Wibo- Efekt matowego piasku nr 1 :)


Jestem i ja ! :) Sesja w toku, a ja blogguje, no cóż :D W sobotę jak już Wam wspominałam byłam na CUDOWNYM spotkaniu bloggerskim! Niebawem mam nadzieję (ale to już po sesji!) uda mi się zrobić z niego relację dla Was. Tymczasem jak na złość za okno właśnie zawitała prawdziwa zima ! Ja już czekam na lato i słońce, a tutaj dopiero co spadł śnieg  :( 
W styczniu troszeczkę się obkupiłam i podsumowanie tego miesiąca będzie zapewne bogate :) Lakier, który widzicie właśnie teraz to również efekt moich ostatnich zdobyczy. Kupiłam kilka maleństw do swojej kolekcji na wyprzedaży na blogu Aalimka , całość pokażę  Wam przy podsumowaniu, a dzisiaj tylko tak szybciutko to kobaltowe cudo ! 



O piasku w jakimś bardziej zimowym kolorze marzyłam już od dawna. Do tego na mojej liście od nie pamiętam kiedy był kobalt ! I tak oto dzięki niemu połączyłam te dwa marzenia i mamy kobaltowy, zimowy piasek! 
Piaski po prostu uwielbiam ! Zawsze używam ich jak potrzebuje szybko pomalować pazurków i gdzieś wyjść, bo ich wysychanie, nie wiem dzięki czemu, ale jest po prostu błyskawiczne :) Na szczęście tak i było w tym przypadku. Do tego śliczny żywy kolor ! Za tego cudaka u Aalimki zapłaciłam bodajże... 2 zł ! 
Nosiłam go przez tydzień, nie odpryskiwał, tylko delikatnie się ścierał, co zawsze zdarza się u piaskowych lakierów. 
Co mnie w nim bardzo pozytywnie zaskoczyło to zmywanie ! W ogóle nie drapał wacika  :) Aż sama byłam w szoku, że schodzi tak samo jak każdy inny zwykły lakier. Jedyne co to delikatnie zabarwił mi skórki na niebiesko :( Ale to już mu mogę wybaczyć :P 
Mi on zdecydowanie przypadł do gustu i na pewno często będzie lądował na moich pazurkach  :)
To co? 
Lece no nauki ! :( 




38 komentarzy:

  1. u mnie też - przygotowania do obrony a ja pisze posty, maluje paznokcie i inne takie tam :D
    Kobalt jest piękny - a ten preznetowałby się zacniej gdyby nie był piaskiem :D
    Ja też dziś pokazywałam piaskowego cudaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe czyli typowy student :D
      Zwykły też mam, ale jeszcze nie próbowałam ! :D Następnym razem poleci na pazurki, zobaczymy cz dorówna kolorem temu :P
      Ooo to muszę do Ciebie zajrzeć ! :) W ogóle śledzę regularnie, wszystko czytam i widziałam zmiany na blogu, jest pięknie ! Ale nie mam nawet kiedy się odezwać :(

      Usuń
  2. przepiękny odcień ;)
    jestem ciekawa co się działo na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uiwielbiam piaskowe lakiery, ten ma śliczny odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebieskie lakiery uwielbiam. A jeśli to są piaski i do tego matowe! Śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek, lubię takie na paznokciach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś go chciałam bardzo, teraz mi już nieco przeszło, ale nadal mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do notatek a nie po spotkaniach się szwendasz ! :D
    Nie no a tak poważnie to lakier bardzo fajny i miło z jego strony że spoko schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dokładnie tak:P Ale na razie wszystko do przodu ! :) :D

      Usuń
  8. Uwielbiam te lakiery do paznokci :) Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio przeglądałam zbiory mojej kuzynki i znalazłam właśnie ten lakier z twojego postu. masz rację, jest genialny :) świetnie wygląda i ten kolor! Tylko przy zmywaniu niestety barwi nie tyle co skórki, ale i całe palce:/ ale to normalne przy ciemnych kolorach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, z tym barwieniem :( Na szczeście jakoś sobie z tym poradziłam :)

      Usuń
  10. Miałam podobny lakier, pisałam nawet o nim wpis :)
    U Ciebie też nauka? Ja jestem w trakcie pisania licencjatu ;/ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piaski lubię, Wibo również, ale ten kolor jest nie mój. Nie lubię niebieskości na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak nie lubię niebieskich lakierów, tak ten w lecie chętnie bym nałożyła na pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U innych zawsze bardzo mi się ten efekt podoba :) sama nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor! Bardzo podobają mi się lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodobał mi się ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorek jest cudny! Ja mam 1 kobaltowy lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. na drugim zdjęciu cudownie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  18. i like it! podoba mi się ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia w sesji. A lakier jest cudny, kolor zdecydowanie udany:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio nabrałam ochoty na takie chabrowe kolory:) Zamówiłam już kredkę do oczu w tym kolorze. Jeszcze tylko lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie zobaczę, w co się w styczniu obkupiłaś, ja na szczęście się ograniczam ostatnio i zużywam to co mam :D
    Kolorek ładny, ale jakoś lakiery piaskowe mnie nie urzekają coś :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor :) Ostatnio piaski są moimi ulubieńcami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor zarąbisty, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń