30 sty 2015

Tajemnicza paczucha od BornPrettyStore !


Mam nadzieję, że jestem już z Wami całkowicie ! Ostatni egzamin (oby!) mam już za sobą. Dzisiaj jeszcze powinnam się dowiedzieć czy czekają mnie jakieś poprawki, czy obyło się jednak bez ;) Dziękuje wszystkim którzy mnie dopingowali i trzymali kciuki! Na pewno się przydały ! :)) 
Dzisiaj przychodzę do Was z tajemniczą paczuszką którą otrzymałam od BPS :) Czym jest ta tajemnicza paczucha? Już Wam tłumaczę :) 
Na stronie sklepu możemy zamówić za 0,99$ pakiet trzech przypadkowych artykułów do paznokci. Co nam się trafi? :) Oczywiście tego nie wiemy i na tym własnie polega całą zabawa ! 
Jako, że akurat uzbierałam trochę pieniążków za dodawanie zdjęć i recenzji na stronie sklepu to postanowiłam ją sobie zamówić :) 
Uwielbiam takie tajemnicze paczki i otwieranie ich ! Do samego końca nie mamy pojęcia co nam się trafi i czego możemy się spodziewać. Co wpadło do mnie? Już Wam pokazuje ! 



Na samiutki początek naklejki wodne `ala różyczki ! One jako pierwsze poleciały na moje pazurki i już pierwsze mani z nimi w roli głównej mam za sobą :) W przyszły tygodniu spodziewajcie się publikacji :) 
Czy mi się podobają - TAK ! 
 
Druga rzecz to również naklejki wodne. Tym razem urocze koniki, gwiazdki, tęcze etc. Już kiedyś je oglądałam na stronie i zastanawiałam się czy nie zamówić, więc tym bardziej bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam je w mojej tajemniczej paczuszce ! Są przeurocze i już mam na nie mnóstwo pomysłów !
A Wam jak się podobają ? :)

I na samiutki koniec coś najdziwniejszego z całej paczki czyli... przeurocze KOKARDKI ! Sama raczej na pazurach ich nosić nie będę, bo według mnie są one za duże. Mani jednak jakieś z nimi wykonam, bo strasznie mnie ciekawią :) 
Są cudowne i słodkie, na zdjęciu niżej możecie im się lepiej przyjrzeć :) 
Jako, że dostałam aż dwie paczuszki, w jednej jest 5 kokardek to jeśli któraś z Was chciałaby je wypróbować, to mogę je sprezentować tylko za koszty wysyłki czyli 4,5 :) 


Opłaca się zamówić Tajemniczą Paczkę? 
Według mnie .... TAK ! 
Tym bardziej, że ja dzięki zbieranym punktom nie musiałam za nią płacić, a oczekiwania na nią nie da się opisać :D 
Do samiutkiego końca nie wiemy jakie cuda znajdziemy w środku i co nam się trafi :) 
Mi przypadło na gustu 2,5 rzeczy na 3, więc jest baaaaardzo dobrze ! 
Na samym początku myślałam, że to paczka ze współpracy od BPS, a tutaj proszę bardzo :D Na tamtą pewnie sobie jeszcze trochę poczekam :( 
A Wam jak się podoba zawartość? Skusiłybyście się na taką paczkę, czy obawiacie się, że nie przypadła by Wam do gustu ? :) 

Jeśli chcecie zamówić to zapraszam ! 


32 komentarze:

  1. Ciekawi mnie jak te dosyć duże kokardki będą wyglądać na paznokciach :D A naklejki super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa jak sie zaprezentują w ostatecznej wersji :D

      Usuń
  2. Hehe fajna paczucha Ci się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pierdołki! :) widzę wkręciłas się na maksa, skoro już recenzje piszesz i punkty zbierasz :D hehe świetnie!
    na wyniki egzaminów czekam razem z Tobą, a ja jeszcze w tym tygodniu niestety pojeżdzę na uczelnię :( a potem wolne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak :D przynajmniej coś z tego mam haha :D
      Mam nadzieję, że też wszystko szybciutko pozaliczacz i wolne ! :* Ja już co chwilę odświeżam Wirtualną Uczelnie w oczekiwaniu na oceny :D

      Usuń
    2. hehe :D
      oby tak było! :*

      Usuń
  4. Też uwielbiam takie oczekiwanie co dostanę, co będzie w środku, jaka niespodzianka ;D Ciekawe te kokardki ;D będę wypatrywać mani:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze-mega kokardki na pazurki:)szok:DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się pewnie nie skusiła na niespodziankową paczkę, no, może na tę z płytkami. Chociaż za punkty, to nie szkoda :)
    Z twoich zdobyczy te różyczki spodobały mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też sie zastanawiam nad tą z płytkami :))

      Usuń
  7. ale miałaś szczęście :)) ja jak zamówiłam ich mystery pack to dostałam totalne badziewie... więcej nie zamówię, w tej cenie wolę kupić jakąś płyteczkę na promocji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj,,, to dobrze, że mi się tak trafiło... a co miałaś w środku ?:)

      Usuń
  8. Kokardki mnie zaskoczyły, za to naklejki wodne bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie jakie są warunki współpracy z BPS. Na ich stronie jest napisane, że co miesiąc wysyłają przesyłkę o wartości 10-50$ a wcale takich paczek i tak często na blogach nie widać.
    Sama zamówiłam u nich 2 losowe płytki za 0.99$. Nie mam jeszcze dużo płytek od nich (zaledwie 4) więc jest duże prawdopodobieństwo, ze nie trafi mi się taka, jaką już mam. Z niecierpliwością na nią czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zawsze piszą o wielel lepiej niż to sie ma... Ja ostatnio recenzowałam coś dla niech rok temu w wakacje, potem czekałam pół roku na paczke, która nigdy niedoszła i teraz od grudnia czekam na kolejną... Strasznie dziwne rzeczy się z nimi dzieją :(
      Oj ciekawa jestem co CI sie trafi ! Też się zastanawiam nad tymi płytkami :) mam od nich 3 i są bardzo fajne :)

      Usuń
  10. Ale fajny pomysł, chyba też się skuszę na taką paczuszkę-niespodziankę :D Ciekawią mnie jak będą na pazurkach wyglądać te kokardki, bo faktycznie wyglądają na całkiem duże :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby wyniki egzaminów Cię usatysfakcjonowały :)
    Bardzo fajnie te pierwsze naklejki. Te kokardki wydają się być bardzo duże, ciekawa jestem co z nimi wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o na pewno się skuszę ! też lubię takie tajemnicze paczuszki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, że uwielbiam niespodzianki to chętnie kiedyś kupię :) nawet nie widziałam czegoś takiego na bps ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem ciekawa paczka, choć nie mam pojęcia jak można wykorzystać te kokardki. Ale naklejki czaderskie zwłaszcza ta z gwiazdkami właśnie. Trzymam kciuki za zaliczenia bez poprawek :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie zamówić taką niespodziankę :P .

    OdpowiedzUsuń
  16. Kokardki urocze, ciekawe czy się sprawdzą, bo chyba będą mało wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę zdanej sesji, mnie się dopiero zaczyna w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ogromnie ciekawa jak te kokardki będą się prezentowały na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cena nie jest wysoka więc chyba fajnie zamówić i mieć niespodziankę podczas otwierania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. naklejki są cudowne!!!
    ja nadal nie wiem jak powiązać BPS z PP ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna paczka, naklejki ładne :]

    OdpowiedzUsuń