6 sty 2015

Podsumowanie i ulubieńcy - 2014 ! :)


Podsumowanie roku 2014 zaczniemy od moich  ulubieńców ubiegłego czasu ! Kilka z nich pojawiło się już u mnie na blogu, o kilku tylko wspominałam, a niektórych jeszcze tutaj nie było:) To co? Do dzieła! 

1.Cienie Hean -  tych cieni nie mogło tutaj zabraknąć! Jak wiecie kompletnie nie umiem się nimi posługiwać, nie maluje praktycznie oczu, a to są jedyne cienie których w ogóle używam !  Biel świetnie podbija eyeliner i ładnie rozświetla oko :) Do tego są mega napigmentowane i nawet dla takiego laika jak ja dają się użyć ;) Ich cena nie jest wysoka, moja paletka kosztuje 13 zł i macie mnóstwo wariantów kolorów do wyboru :) Jeśli chcecie je zobaczyć u producenta to KLIK , mój kolorek to 606. Niestety wieczko mi pękło :( Normalnie da się je założyć i jako tako się trzyma, ale w kosmetyczce potrafi mi odpaść :( 
2. Eyeliner Golden Rose- sama nigdy nie kupiłabym sobie eyelinera z pędzelkiem ! Ten dostałam na Spotkaniu Charytatywnym i jestem pozytywnie zaskoczona :) Kreski wychodzą śliczne, delikatne i bardzo równiutkie. Już nigdy nie sięgnę po te z gąbeczką czy innymi cudami do malowania :) Do tego długo się trzyma, a cena też nie jest wysoka. Napisy szybciutko się starły, ale używam go praktycznie przy każdym wyjściu z domu:) Kreseczki to u mnie podstawa, a z nim nauczyłam się tych idealnych :) 
3.Lakiery KOBO - Kobo to moje pozytywne zaskoczenie ubiegłego roku. Lakier jak na razie używałam tylko jeden, ale jak wiecie pod choinkę dostałam kolejnych 5 :) Ten świetnie kryje, długo się trzyma i do tego ten piękny połysk ! Dosłownie jak bym miała na sobie hybrydy. Oby więcej takich lakierów w takiej cenie ! Kobo zaskakuje :)
4.Szminka KOBO - tą szminkę pokazywałam Wam w nowościach września. Od tego czasu używam jej namiętnie :) Wcześniej nigdy nie sięgałam po mocno kryjące szminki, a teraz się to zmienia  :) Cena również bardzo niska, a trwałość jest świetna. Spokojnie trzyma się 2-3 h :) Kupiłam ją jeszcze na promocji i zapłaciłam około 10 zł ! 
5.Pędzel z biedronki! Jak wiecie ten pędzel dostałam od Patrycji :) Do niego były jeszcze doczepione trzy i kosmetyczka na nie. Ja najczęściej sięgam właśnie po ten do różu  :) Po miesiącu użytkowania wciąż jest jak nowy, a róż aplikuje fenomenalnie !  Nic tylko kupować :D 
6.Jedwab GreenPharmacy to już moje drugie opakowanie tego specyfiku i na pewno nie ostatnie :) Jako, że już Wam o nim pisałam to zapraszam o TUTAJ :)
7.Olej z avocado- pozytywnym zaskoczeniem ostatniego roku są ogólnie dla mnie wszystkie oleje z Fitomed jakie używałam :) Każdy sprawdza się świetnie i fenomenalnie nawilża moje włosy. Porowatość coraz mniejsza ! O nim również już Wam pisałam o TUTAJ
8. Płytki od BornPrettyStore. Po mojej historii i początkach z płytkami mocno się rozczarowałam. Dopiero jak kupiłam moja pierwszą płytkę od BPS to zobaczyłam o co chodzi :) Wzory są świetnie odbite, każda z Was na pewno sobie z nimi świetnie poradzi :) Możliwości na mani - nieskończenie wiele ! Nic tylko malować pazurki i niestety, ale kupować kolejne płytki :D 

To jak ostatnich ulubieńców mamy już za sobą to przejdźmy do ogólnego podsumowania i planów na obecny rok ! 

Na samiutki początek trzy posty, które czytałyście najczęściej ! 

Jak ja oceniam ostatni rok? 
Zleciał oczywiście za szybko :) Sporo się w nim wydarzyło, ale więcej tego pozytywnego i dobrego niż złego :) Trochę zwiedziłam, poznałam kilka nowych osób, wiele się nauczyłam ! 
Między innymi udało mi się podszkolić z malowaniem zarówno pazurków jak i siebie. Wprowadziłam więcej sportu i zdrowego odżywiania co bardzo, bardzo mnie cieszy. 
Na blogu udało mi się zorganizować jeden paznokciowy projekt w którym wzięło udział sporo osób oraz blogowe mikołajki, które wypadły bardzo dobrze i pozytywnie ! 
Jestem szczęśliwa, że wreszcie udałam się do jakiegoś SH :D Moje łupy nie raz mogłyście widzieć na blogu ! Do tego założyłam paypal, oczywiście przy Waszej pomocy i zrobiłam pierwsze zakupy na Ebay- potem to już jakoś poszło :D Na uczelni wszystko do przodu i mam nadzieję, że tak zostanie ! 



Co chciałabym osiągnąć w roku 2015? 
1. Jeszcze więcej sportu - muszę poprawić sylwetkę i mocniej wyrzeźbić mięśnie ! 
2. ZDROWO JEMY ! Z tym u mnie najgorzej, bo kocham fastfoody - WSZYSTKIE ! I gotować ! 
3.Chciałabym zrealizować jakieś czytelnicze wyzwanie, a jak to mi się nie uda to i tak czytać więcej, i więcej, i więcej ! 
4.Ostatni rok zaczynałam z 450 obserwatorami, teraz jest Was ponad 680 - w tym roku przybędzie może jeszcze więcej :) Liczba 1000 to moje małe, cichutkie marzenie :) 
5. Calutki czas szkolić się w malowaniu paznokci i makijażu :) 
6.Ogarnę pięknie swój pokój ! 
7.Korzystać z życia jak najwięcej ! 
8. Prowadzić kalendarz ! :P Ciągle mam z tym problem :D 
9.Schodzić z porowatości ! 
10. Oczywiście zrealizować to co mam do zrealizowania jeśli chodzi o uczelnie. Przede mną obrona i specjalizacja ! 
I co najważniejsze 
BYĆ SZCZĘŚLIWĄ ! :) 



52 komentarze:

  1. ten pędzel z Biedronki jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne postanowienia, obyś je zrealizowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja KOBO nie znam..tzn. chyba nic od nich nie mam :o aż w szoku jestem :D
    Plany super, mam w sumie podobne :D i też chcę zejśc z porowatości..ale przy co miesięcznym farbowaniu raczej będzie ciężko :(
    Ja też uczę się prowadzic kalendarz, póki co wpisuję tam coś na siłę, bo jakoś kompletnie mi to nie idzie :D muszę to jakoś poplanowac hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni chyba tylko w naturze są :)
      ja staram sie nie farbować i jak na razie bardzo dobrze mi idzie :D Oby tak dalej :P
      Hehe ja wpisuje raz na jakiś czas :D A potem są dziuuuuury :D

      Usuń
  4. Szminki Kobo lubię, ale te lakiery mi nie przypadły do gustu.
    Jedwab GP też juz u mnie na stałe zagościł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za postanowienia :)
    Ja też chciałabym bardziej zadbać o włosy - przede wszystkim bardziej je nawilżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego produktu, ale najważniejsze że się sprawdziły :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żeby to wszystko udało Ci się osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia planów życzę!
    Wyobraź sobie, że jeszcze nie próbowałam stempli.... muszę to zmienić, skoro one takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety u mnie lakiery do paznokci z Kobo to buble:/ mam piękną czerwień i niestety nie trzyma się dłużej niż pół dnia :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery z Kobo są boskie! Potwierdzam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podsumowanie i postanowienia - obyś je zrealizowała! :)
    Co do ebaya - wciąga, prawda? :D Z tych powodów nie radzę zakładać konta na aliexpress... :D
    Jak patrzę na ten pierwszy punkt u Ciebie, to czuję wstyd :D Mam tak mało ruchu poza wfem i w dodatku mnóstwo wymówek... Szkoda, że nie lubię biegać, w ogóle nie mam pomysłu na siebie i o :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahahaahh ostatnio właśnie zaczęłam wchodzić na Alli, jestem nawet na jakimś fp na fb :D Tam jest tyyyyle cudowności :D Ale nie mam karty kredytowej, więc to mnie ratuje :D
      ja też mam mase wymówek :( Ostatnie dwa tyg totalnie przesiedziałam i NIC nie zrobiłam :(

      Usuń
    2. Wystarczy debetowa... taka zwykła, jaką płacisz w sklepie i wypłacasz z bankomatu... Już rozpętałam burzę? :D Dolar drogi teraz, fajnie by było, jakby znowu spadł, mam już tyle rzeczy wrzuconych do wishlisty, że masakra :P

      Usuń
    3. O nie czemu mi to mówiłaś :D Haha :P Nie mogę tam teraz wejść^^
      Jest strasznie drogi :( Robiłam zakupy przed wczoraj to był za 3,57 a wczoraj już za 3,62... I rośnie :(

      Usuń
  12. znam tylko jedwab i w sumie taki średniak z niego w porównaniu do kuracji mariona - jestem zachwycona nią! :D Strasznie załuje że nie udało mi się pędzli upolować :( Jak byłam w biedro były tyko 2 wybrakowane egzemplarze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie marion totalnie nie przekonuje :D Źle mi się kojarzą ich kosmetyki :P
      Mi pędzle upolowała Patrycja :D Tak to też bym ich nie miała :)

      Usuń
  13. bez jedwabiu do włosów nie wyobrażam sobie życia :)
    a co do fast food'ów, to możesz robić je sama, w domu i ze zdrowych składników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj i ja już sobie tego nie wyobrażam :)
      Staram się jak mogę gotować zdrowo :) Udało mi się wprowadzić kilka nowych składników, ale ja i tak kocham MC, Kfc Kebaby itp :P Wiadomo, że te zrobione w domu zawsze wyjdą inaczej :)

      Usuń
  14. super postanowienia, trzymam kciuki za wytrwanie i realizację ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 3mam kciuki by wszystko się udało zrealizować kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnego z tych produktów, coś nie mogę się zdecydować na żadną płytkę xD
    Haha sport na pierwszym miejscu :P ? Gratki kochana ! bo u mnie to to na samym dole jest :P xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pierwszym pierwszym moje studia mnie zobowiązują :D

      Usuń
  17. Nie znam żadnego z tych produktów :( no po za oczywiście płytkami :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszyscy zachwalają te pędzelki z Biedronki, a mnie chyba trafił jakiś wybrakowany zestaw, bo wyłażą z nich kłaczki na potęgę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałam ale jedwab chcę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Popieram punkt 1 postanowień, też mam w planach więcej ćwiczyć!

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę powodzenia w osiąganiu celów wyznaczonych na 2015 rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myslę, że ostatnie postanowienie jest najważniejsze... i tego Ci szczerze życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. akurat używam tego jedwabiu do włosów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też uwielbiam płytki z BPS :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam jedwab z greenpharmacy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia z zalozeniami na nowy rok! Ja mam 4 lakiery z KOBO ale jakos nie mam okazji ich uzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Płytki do stempli marzą mi się. Póki co mam tylko 2 na start z Essence - najłatwiej było je iść i kupić do Natury :D
    U mnie ten pędzel służy do pudru, przez to, że mam malutką kosmetyczkę od taty, więc do poprawek w makijażu jest the best :D
    Kobosie polubiłam, ale chyba mam inne, większe hity lakierowe na tą chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te z Essence są strasznie słabe i nie odbijały mi wzorków :(
      A ja do pudru rozwaliłam podczas sylwestra :( Nie mam pojęcia co się z nim stało, ale jak wyjełam go z kosmetyczki to był zgnieciony i odpadła mi końcówka :( Musze go skleić i znów będzie działał :D

      Usuń
    2. No właśnie są słabe, choć jakoś tam odbijają. Ale jak zobaczyłam, że to fajna sprawa, to teraz marzą mi się inne, lepsze :)
      Uu ciamajda ♥

      Usuń
  28. dlatego trzeba wprowadzić zmiany! rok 2015 rokiem pielęgnacji :D


    ja do awokado coraz częściej się przekonuję - w kosmetykach i na talerzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam ostatnio lakier z Kobo, jeszcze go nie testowała ;)
    Eyeliner polecam ten w pisaku z Golden Rose - wszystkie moje koleżanki go uwielbiają ;)
    Płytki z Born Pretty Store to studnia bez dna. Studnia na monety ;P
    A jedwab z GP też używam i bardzo lubię, ten zapach landrynek <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Musze wreszcie wypróbować szminki z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jedwab z GP też znalazłby się w moich ulubieńcach gdybym takich tworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam 3 szminki z Kobo i ostatnio się z nimi polubiłam ;) Mają genialne kolory i mam wrażenie że nawilżają moje usta ;) A płytki do stempelków bardzo lubię, jednak nigdy nie mam czasu żeby ich użyć albo mi się nie chce :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo z tymi płytkami :D

      Usuń
  33. Wytrwałości w dążeniu do celu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałabym spróbować z płytkami, ale nawet nie bardzo wiem jak zamówić z tej strony :(
    Może kiedyś uda mi się dorwać takie płytki na miejscu albo przez allegro.
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    P.S. W secondhandach kupuję na wagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby zamawiać z BPS albo Ebay trzeba mieć założony Paypal :( Ja długo się wahałam, ale w końcu top zrobiłam i nie żałuje :)
      Ja kupiłam jedną też przez allegro ale bardzo słąbo mi odbija :(
      Dziękuje :)

      Usuń
  35. Jedwab GP również bardzo lubię ;) nie obciąża i swietnie zabezpiecza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Te pędzle z Biedronki mnie również pozytywnie zaskoczyły, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń