12 sty 2015

Paznokciowy Projekt - Podsumowanie całej akcji !


Kochane ! 
Dzisiaj przychodzę do Was z całym króciutkim podsumowaniem akcji pazurkowej, którą organizowałam dla Was pod koniec ostatniego roku :) Post miał być wcześniej, ale przez swój brak czasu i internetu troszeczkę się opóźnił. Nie przedłużając,zaczynajmy!


Mi udało się niestety, ale zmalować tylko 4 z 5 tygodni zabawy. Ostatni wzorek cały czas planuje nadrobić, ale wiecie jak to bywa, szczególnie podczas zbliżającej się sesji... 
Oto moje prace :) 





Jeśli nie widziałyście i jesteście ciekawe prac dziewczyn zapraszam Was do podsumowań :) Naprawdę jest na co popatrzeć ! Każda z prac jest piękna i inspirująca. 
Mam nadzieję, że nic nie pomyliłam w notkach :P 


I jak wiecie podczas każdego tygodnia można było głosować na najlepszą Waszym zdaniem pracę :) 
Jako, że jeszcze nie zdradziłam kto wygrał tydzień 5 nadeszła na to pora. 
Zwyciężczyniami ostatniego tygodnia zabawy są : 

5.MadziaM

19. Kokietka Uroda 

23.MatMaja

Gratulacje dziewczyny ! :* 

Wszystkim jeszcze raz dziękuje za zabawę ! :)) Mam nadzieję, że w kolejnych tego typu akcjach również weźmiecie taki aktywny udział !! :) 
Buziaki!

25 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom, piękne prace! ;) Czekam już na kolejny projekt ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jakie te paznokcie wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie Ci się udało ogarnąć podsumowanie :)) Świetnie się ogląda prace, aż dziw bierze, że to już miesiąc minął od zakończenia projektu...Już mi smutno i tęskno za tak dobrym projektem. Świetnie się bawiłam i jak patrzę na pracę dziewczyn, to nie ja jedna ;)) Czekam(y) na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak , wreszcie !
      Nooo strasznie szybko to zleciało :( Dziękuje ślicznie za pozytywne słowa ! :* Ciesze się, że projekt się spodobał :)
      Mam nadzieję, że w lutym uda mi się stworzyć coś równie świetnego ! :))
      Buziaki !

      Usuń
    2. byłoby super :) to ja się już zapisuję :D
      pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. super się śledziło tę akcje :D
    ja bardzo aktywnie głosowałam hehe "D

    Kochana, masz może konto na filmweb albo lubimyczytac? chętnie podejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! :)
      Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze jakiś stworzyć :)

      Mam i tutaj i tutaj, ale z lubimy czytać praktycznie nie korzystam (obiecałam sobie że w tym roku bedę ) a na filmweb tak różnie to bywa :D Ale w tym roku planuje wszystko prowadzić mega aktywnie ! :P Zaraz znajdę i podesle Ci linki :*

      Usuń
    2. Podesłałam Ci na poczte :*

      Usuń
    3. Ja też bym prosiła o linki :D jeśli mogę :D hehe :D I przepraszam za małe wtrącanie się :)

      A samą akcje też miło sie śledziło, oglądało i czytało - mam nadzieje że następnym razem uda sie wziąć udział :DDD

      Usuń
    4. jasne nie ma problemu :* Już Ci za chwilkę podsyłam na pocztę :))

      Oj tak musisz ! :))

      Usuń
  5. dziewczyny bardzo zdolne :) gratki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne stylizacje paznokci, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żałuję, że tak mało mnie było w tej akcji, ale obiecuję poprawę :) i czekam na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja była bardzo fajna. Jakaś następna by się przydała, choć już nie co tygodniowa, bo to dla mnie za często :D
    Ładne zdobienia wygrały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna akcja, może dołączę do następnej, jeżeli tematy mi podpasują. Planujesz coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie tylko wiem, że coś będzie, ale co to jeszcze niewiadomo :D

      Usuń
  10. Zaproszenie!
    Jeżeli jesteś szczęsliwą posiadaczką konta na facebook'u to serdecznie zaprasza Cię do dołączenia do grupy Polskich blogerek, które mają bloga na domenie blogger: klik

    OdpowiedzUsuń
  11. super dziewczyny, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, jaki to był świetny projekt, akurat, kiedy byłam w rozjazdach :( ! Przepiękne powstały zdobienia, szczególnie podobały mi się łapacze snów!
    Jestem za jakimś projektem codwutygodniowym, takie akcje motywują do kreatywnych pomysłów. Co prawda, ja jestem stemplomaniaczką i się tego nie wstydzę, ale nawet ze stemplami można pokombinować coś bardziej!
    I dziękuję czytelnikom za wyróżnienie - udało mi się wziąć udział tylko w jednym tygodniu, w którym uważam, że prace innych osób były lepsze od mojej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń