14 sty 2015

Kobo nr.20 MEXICO i płytka BPS :)


Dzisiaj przychodzę do Was z moim dzisiejszym mani . Na początku zamysł był troszeczkę inny. Palec ze stempelkiem był biały, ale niestety mój wysłużony lakier dzisiaj dosięgnął dna i wylądował w koszu :( Ostatecznie i na niego musiałam wrzucić lakier Kobo.  O samym lakierze i płytce już za chwileczkę :) 



To już trzeci lakier Kobo, który Wam pokazuje i jak na razie niestety, ale to własnie on wypadł u mnie najgorzej :( Jest strasznie rzadki przez co spływał mi z paznokcia na skórki... do tego dwie warstwy to zdecydowanie było za mało. Z wysychaniem jak na razie również najdłużej. Mimo wszystko kolorek bardzo mi się podoba, a nazwa zdecydowanie do niego pasuje ! Od razu widzę gorący Meksyk ! 
Jak widzicie na środkowy palec postanowiłam wrzucić coś z płytki, którą ostatnio dostałam, a jeszcze nie miałam okazji jej testować. Jest to model BP-18 :) Wzorki odbijają się bardzo ładnie, niestety to mój pędzel, albo lakier zawodzi cały czas w tej kwestii. Robiłam chyba z trzy podejścia do każdego palca ! Na drugiej ręce ostatecznie nie mam nic :D Byłam już tak zdenerwowana, że mi nie wychodzi, a lakier albo spływa albo się marszczy, że postanowiłam zaprzestać dalszych prób :P 
Pięknie nie jest, piórek mi to za bardzo nie przypomina, ale cóż... trening czyni mistrza :) Mam nadzieję, że następnym razem będę mogła pochwalić się Wam czymś o wiele lepszym ! 


A jak Wam podoba się cały mani ? Widzicie w ogóle, że są to piórka ? :P 

38 komentarzy:

  1. widzimy :P Bardzo fajne mani, kolorek od razu przywodzi na myśl cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzimy, widzimy :D
    ojjj szkoda, że Ciebie nieco rozczarował :D ale zobaczymy jak reszta :)
    w ogóle byłam na Twoim insta dzisiaj :D - ale masz tyłeczek :D chyba ostro cwiczysz co? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby reszta była lepsza ! :*
      ahahah naprawdę ? :P Ale żeś mi komplement walnęła <3 Tyłeczek najważniejszy :P To od siatkówki ! <3

      Usuń
    2. Hehe w ogóle zastanawiam się na którym zdjęciu to wypatrzyłaś ? :P

      Usuń
    3. oby :D
      serio? :D to co ja mam zrobic żeby taki miec hehe :D

      kurcze, to było zdjęcie z jakimiś 2 dziewczynami :D i byłaś chyba w legginsach :D takie w lustrze robione :D

      Usuń
    4. Hehe właśnie tak myślałam, że o tą fotke chodzi :P

      Cwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć ! :d Przysiady najlepsze i MelB ! :))
      Trzymam kciuki ! :*

      Usuń
    5. hehe :D bystre oko!

      no staram się :D i tak źle nawet ze mną nie jest :D
      przysiady się staram robic :D na razie 50 ale próbuję wyrobic regularnosc! :D

      Usuń
  3. fajne masz paznokcie, bardzo kształtne :)
    bosko wyszły Ci piórka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, a piórka wyglądają bardzo uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne są piórka, całkiem dobrze wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne są te piórka bardzo moje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość Kobo, których próbowałam, miała taką niefajną konsystencję :( A piórka widzę - odbite całkiem, całkiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne to mani. Kolor Kobo ładny, ale ja za tymi lakierami średnio przepadam. Nie są najlepsze...

    PS. własnie rzucił mi się w oczy Twoja najliczniejsza etykieta. Widziałaś coś napisała? ;p;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaak, wiem :D Od samego początku mam tam literówke :P

      Usuń
  9. ojej, te piórka są przesłodkie na paznokciach!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten "piórkowy" paznokieć wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te piórka:) a i pomarańcz niczego sobie::)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne <3

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie lakiery wróca u mnie na wiosnę, ale piórka są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, e lakier taki kłopotliwy ponieważ kolor ma świetny:)
    Zdobienie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że widać piórka, śliczne są ;) Kolorek bardzo ładny, szkoda, że taki kłopotliwy ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam ten lakier, to mój pierwszy Kobo, kupiłam na promocji w Naturze ;)
    Jeszcze nim nie malowałam, bo jest taki... niezimowy, ale pewnie wkrótce go przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też stiwerdziłam, że taki nie zimowy , ale co tam :D

      Usuń
  17. No i teraz musisz wszystkim pokazywać środkowy palec, bo paznokieć wyszedł świetnie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się piórka podobają, choć lakier kobo mi do niego nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że widać, że piórka ! :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeurocze :D Nie mogę się napatrzeć :)
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Piórka widać, fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek rzeczywiscie sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te piórka nadają lekkości i uroku, aczkolwiek chyb a bardziej bym je widziała w jaśniejszej barwie :]

    OdpowiedzUsuń