10 sty 2015

Kobo - Lisboa nr 12 :)


W końcu postanowiłam dać trochę odpocząć moim pazurkom po hybrydach i sięgnąć po lakier, który znalazłam w mojej paczuszce od Świętego Mikołaja. Pokazywałam Wam go w ostatnich nowościach :) Od razu już w pudełeczku przypadł mi do gustu i z 5 lakierów od Kobo wiedziałam, że to własnie on pierwszy poleci na moje łapki. Do tego po ostatnich intensywnych kolorach miałam ochotę na coś spokojniejszego i stonowanego. Chciałam dodać jakieś stemple aż w końcu lenistwo wzięło górę i skończyłam z nim samotnym ;) 




Lakier troszeczkę przypomina mi sławny odcień Essie - Fiji, a Wam ? :) 
Jest takim typowym dziennym nudziakiem, na szczęście tym z ciepłych odcieni. Na pazurkach jest minimalnie ciemniejszy! 
Jak wiecie ta seria lakierów Kobo wpadła do moich ulubieńców kosmetycznych roku 2014 i ten również mnie nie rozczarował :) 
Na pazurkach mam trzy cienkie warstwy lakieru. Myślę, że na taki odcień wcale nie jest to wiele. Do tego lakier bardzo szybko wysycha, więc nawet przy takiej ilości nie musimy długo czekać :) 
Ja dodatkowo przykryłam go topem, który również był w paczuszce od Kobo. Dopiero zaczynam go testować, więc obszerniejsza opinia na jego temat pojawi się w innej notce. 
Cóż tutaj więcej pisać? 
Ja lakier pokochałam od pierwszego malowania i wpada do moich ulubieńców ! ;) Jest śliczny ! 
Urzekł mnie jego delikatny i subtelny kolor, do tego bardzo dobrze kryje i nie muszę czekać aż wyschnie :) Jestem na TAK ! 



A Wam jak się on spodobał? 
Macie coś podobnego w swoich zbiorach ? :)

Niebawem spodziewajcie się kolejnej serii Czasozabieraczy i mojej Wishlisty urodzinowej ! :))
Buziaki ! 

52 komentarze:

  1. a cudowne mleczko. Podoba mi się bardzo estetycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie nudziakopodobne kolorki, ale ten jest dla mnie zbyt jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor. Bardzo lubię takie odcienie. Mam jeszcze pytanie, które mnie nurtuje... będzie jakieś podsumowanie ostatniego tygodnia projektu?

    OdpowiedzUsuń
  4. podooooba mi się :) lubię czasem takie delikatne pazurki :D
    i jaki pierścionek, szalejesz Kochana hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest super. miałam jakieś 2-3 lakiery z tej serii (inne kolorki) ale nie ma z tego miłości...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek a paznokcie masz bardzo ładne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba :) lubię jaśniutkie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się ten kolorek, z pewnością poszukam podobnego :)
    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga oraz pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobo dobra firma , uwielbiam cieliste paznokcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakier z Kobo i pierwsze malowanie było straszne. Zraziłam się więc minął długi czas zanim sięgnęłam po niego od nowa aczkolwiek ten kolejny raz nie był już taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się :) Lubię takie nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo subtelny i naturalny :D Jestem na TAK ! :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz piękne paznokietki..zazdroszczę :) kolorek bardzo delikatny i naturalny. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog też Ci się spodoba, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie kolory... eleganckie i takie "czyste" :) btw świetny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lakier i piękny kształt pazurków :) http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek świetny, dobrze, że lakier szybko wysycha bo często mi się zdarza, że dotknę się gdzieś zanim jeszcze wyschnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam paznokcie w takim kolorze przez prawie cały rok. Uwielbiam takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny bo delikatny lubię takie czasami ponosić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, idealny na bazę pod stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor idealny do mojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ten kolorek!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Niby banalny kolor ale tak przyjemny dla oka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wolę bardziej wyraziste kolory, ale ten z pewnością ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie delikatne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kolorek, ładnie prezentuje się na dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie jakoś kolor nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fiji jest chyba bardziej różowy, Twój (przynajmniej na moim komputerze) wpada w beżowy żółty.
    Ale i tak jest piękny - idealny pod stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :))
      hehe nastepnym razem pójdzie włąsnie pod stemple :P

      Usuń
  28. Moim zdaniem lepiej by wyglądał, gdyby był minimalnie ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier w rzeczywistości jest odrobinę ciemniejszy co pisałam w poście :)

      Usuń
  29. Nie mam jeszcze żadnego lakieru z Kobo, są trwałe?

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie się prezentuje ;)
    Kolor idealny jak dla mnie ;)
    jednak ja pazurki maluję jedynie odżywką... taka praca...

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zadbane paznocie masz, a ten kolor, wprost boski !

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie do konca moj kolor, ale ciekawy!

    OdpowiedzUsuń