31 sty 2015

Już dwa lata jesteśmy razem !! :)

Nie dowierzałam, gdy pisałam dla Was rok temu post blogowo urodzinowy, tym bardziej nie dowierzam teraz, że to już DWA lata za nami ! :) Czas zleciał niemiłosiernie szybko, przez ten okres wiele się wydarzyło, więc tym bardziej ciesze się, że calutki czas jestem malutką częścią blogosfery ! :) 
Oczywiście wszystko zawdzięczam Wam, bo jak bym nie miała dla kogo pisać i nigdy by tego nie słuchał to zapewne już dawno bym przestała to robić. Dziękuje za calutki czas, który spędziłyście u mnie na blogu, za wszystkie wiadomości komentarze i za słowa, które tu zostawiacie ! Mam nadzieję, że jeszcze sporo czasu przed nami :)) 
Nie pozostaje nam nic innego jak ...
ŚWIĘTOWAĆ
Jeszcze króciutkie statystyki :) 
Czyli to co udało mi się przez te dwa lata osiągnąć i z czego jestem MEGA dumna ! 

Napisałam 367 postów (ten jest 368;))
Jest Was aż 667 ! 
Blog został wyświetlony  136 093 razy ! 
Zostawiłyście 13442 komentarze ! 

Posty, które najchętniej czytacie to : 

Jeszcze raz przeogromne DZIĘKUJE !
Mam nadzieję, że przed nami jeszcze sporo takich rocznic :) 

A tymczasem częstujcie się !



32 komentarze:

  1. Gratuluję Fram dwóch latek i życzę, by kolejne upływały w jeszcze milszej atmosferze! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyników, życzę uśmiechu i dalszych sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje! Życzę weny na kolejne lata pisania. Tortem niestety się nie poczęstuje bo jestem na diecie :D Ale pyszny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj poczęstowałabym się;D I wielkie gratulacje i wytrwałości w dalszym blogowaniu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dalej! :)
    Spojrzałam na najchętniej czytane posty- właśnie jestem po wyzwaniu przysiadowym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj też mam nadzieję, że jeszcze dużo takich rocznic :D bo uwielbiam tu wpadac, o czym myślę dobrze wiesz ! :D
    A więc gratulacje i jeszcze więcej pomysłów :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ! :* I żeby u Ciebie było ich jak najwięcej ! :*

      Usuń
  7. No a torcikiem się oczywiście częstuję, ommmmomom *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. I wygrałaś rozdanie u Blondwłosej chemiczki :D masz prezent! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale, żeś mi sprawiła niespodziankę ! :D Dopiero się dowiedziałam i jestem w szoku !! Jejku takie CUDA, że lepiej nie mówić :D I aż dwie rzeczy z mojej wislisty :P Uch :D Będzie testowanie:P Jestem w niebie ^^

      Usuń
    2. Hihi to cieszę się że byłam pierwsza! :*
      No nagrody super, aż trochę zazdroszczę :D

      Usuń
  9. Gratulacje! Życzę dużej weny do pisania postów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten czas szybko leci, gratuluję :) Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale smaczny tort :D Kolejnych udanych lat !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję podwójnie :) Ale Ci się udało z tą wygraną akurat na urodziny bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogromne gratulacje :) U mnie też dwa latka wybije w marcu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję statystyk kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i oby tak dalej!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę kolejnych wielu fantastycznych latek blogowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje, a statystyki już nieaktualne ;) Robimy, co możemy.
    Życzenia kolejnych lat blogowania z sukcesami!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) jednocześnie życzę powodzenia na dalszej blogerskiej drodze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat! i jeden dzień dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję, życzę wszystkiego najlepszego i częstuję się kawałkiem tortu

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny tort!!!

    Gratuluję tych 2 lat blogowania!!! no i mam nadzieję, że i kolejne lata spędzisz z nami!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń