7 sty 2015

Framix = 6x6x6 ! :) Part 15 ! :)


Oj Framixu nie było już u mnie wieki! Aż jak dzisiaj szukałam ostatniego to byłam mega zdziwiona, że jest on dopiero z listopada ! Przez ten czas sporo się wydarzyło. Niestety wciąż nie mam w nawyku fotografowania wszystkiego (może w tym roku się to zmieni?!), ale te 6 zdjęć udało mi się znaleźć :)
Dla niezorientowanych i nowych duszyczek na blogu Framix to zestawienie ostatnich 6 zdjęć, 6 linków i 6 wydarzeń z mojego życia :) 

6 zdjęć minionego czasu !
1. jeszcze cieplutko i słonecznie ! Piękna jesień :) Tutaj zdjęcie pstryknięte wracając ze stacji. Wreszcie udało mi się kupić wzorzyste cieplutkie leginsy ! 
2. Pierniczkowe szaleństwo :) Rok temu nic nie upiekłam, w tym roku musiałam więc nadrobić :) udało mi się kupić nawet śliczne foremki w empiku przecenione, za 3 zapłaciłam 6 zł :) Do tego kolorowy lukier, pisaki i niezastąpione śnieżynki ! Połowa pierniczków poszła do prezentów, reszta na tace i choinkę :) 
3.Tutaj już jak widać zimniej! Emu niezastąpione :D I co z tego, że niby są tak brzydkie :P Ja stawiam na wygodę i ciepło :D 
4.Zimowe ciacho! Czyli cynamonowiec z bezą i posypką z prażonych migdałów, cynamonu i cukru. Było przepyszne, przepis znaleziony gdzieś w necie i nie mam już pojęcia skąd :( 
5.Kolejne zimowy wypieki ! Babeczki z malinami i śnieżynkami :) 
6.Zimowy krajobraz ? To nawet nie jest śnieg tylko mróz... Białego puchu jeszcze u nas nie było :( 

6 linków z ostatniego czasu!
Jako, że zaczynamy nowy rok to stawiam na wyzwania ! 
1.Na samiutki początek 52 wyzwania na 2015 . Myślę, że ciekawa opcja ! Ja uwielbiam takie wyjścia i na pewno motywuje nas to do działania :) Do tego jest to zbiór bardzo różnorodny i będę starała się coś tam z tej listy zrealizować :) 
2.21 wyzwań minimalistki kolejna świetna opcja ! Tutaj tylko obowiązuje styczeń i kilka zadań, które mamy zrealizować w ciągu tego miesiąca. Są bardzo "życiowe", więc i tej listy postaram się coś zrobić :) 
3.30 dniowy minimalizm . Ostatnie wyzwanie w tym Framixie :) Te jest na 3 dni, małe, proste zadania, które na pewno umilą nam życie :)
4.Kolor roku 2014 ! Wiedziałyście, że jest coś takiego jak wybór koloru roku ?  Ja jestem zachwycona, że ten kolor wygrał, bo ostatnio kupiłam sobie taką narzutkę i sukienkę :D ŚLICZNY ! 
5.Blog lifestylowy na którym ostatnio spędziłam sporo czasu :) Was również zapraszam :)
6.W moim framixie oczywiście nie mogło zabraknąć... JEDZENIA ! TUTAJ przepis na przepyszną gorącą czekoladę z piankami ! Mniam ! 

6 rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić
1.Powolutku staram się ogarnąć szafę i pozbyć rzeczy niepotrzebnych! Wiecie jakie to trudne ? :( 
2.Udałam się do biblioteki i zamierzam wziąć się za czytanie ! 
3. Postawiłam sobie cele na rok 2015 i zamierzam je zrealizować ! 
4.Troszeczkę ogarnęłam swój pokój, chce się pozbyć kilkunastu rzeczy, które mnie otaczają i cokolwiek zmienić :) 
5.GOTUJE ! Oby więcej ;)
6.Upolowałam mnóstwo cudowności na wyprzedażach :>  Tryb oszczędzania już włączony !!!



31 komentarzy:

  1. Świetna okazja z tymi foremkami z Empiku :) Ja też mam zamiar ogarnąć swoją szafę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki - mniam:) Ja doskonale wiem jak ciężko się pozbyć zalegających rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam babeczki:) o u mnie z czytaniem nie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehhh jak ja bym chciała ogarnąć swoją szafę :). Zjadłabym taką pyszną babeczkę :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też przepadam za babeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Foremki z Empiku? Oj, ja omijam sklepy, żeby mi się chciejstwo nie włączyło, przecież wsystko już mam (oprócz ciepłych wzorzystych leginsów!)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tym ogarnianiem szafy mam ten sam problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Babeczki bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobnie jak większość dziewczyn u mnie ogarnięcie szafy to mission impossible ;) noworocznie robię porządki z lakierami, ale nie wiem, kiedy mi się uda skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie, pokazuj łupy !! :)
    Kochana tak skromnie z tymi zdjęciami? ja to robię jak opętana :D
    strona z kolorem mi się nie otwiera :(((
    czekolada mmm, wygląda pysznie!
    i jak znajdziesz przepis na to ciasto to czekam *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe co nieco było w nowościach :D
      A u mnie właśnie słabiutko z fotami :P
      Strona już poprawiona, coś żle skopiowałam :* Dziękuje, że napisałaś !

      Usuń
    2. Szkoda :D
      Ejjj, ale to z 2014? bo tam jest że to kolor 2015 :D
      Cała przyjemnosc po mojej stronie :D :*

      Usuń
  11. A ja nie mam problemu z ogarnianiem szafy i ciuszków, co jakiś czas siadam, większość zostaje, a te których już nie używam jadą na wieś, tam mają z tego pożytek, a ja więcej miejsca :D Lecę czytać o minimalizmie, bo ostatnio zaczyna mi się podobać posiadanie mniejszej ilości wszystkiego :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierniczki! ;D Oj, też musiałabym się wziąć za porządek w szafach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Przepraszam Cię bardzo za spam ale piszę licencjat i brakuje mi jeszcze 20 wypełnionych ankiet! czy mogłabyś poświęcić mi chwile i ją wypełnić :http://goo.gl/forms/YM9VsyqK5e .
    Dla mnie to bardzo ważne, a wypełnienie zajmie ok 2 min....

    OdpowiedzUsuń
  14. Omomom!! Babeczki!!! Im jedynym nigdy nie mogę się oprzeć;) Fajne wyzwania. Szczęśliwości w Nowym Roku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety też nie mam nawyku fotografowania wszystkiego, ale powoli nabieram wprawy;)
    muffinki<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim jedynym wyzwaniem jest squat challange, postanowień nie mam, ale wyprzedaże wykorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierniczki <3

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczki :D W zeszłym tygodniu upiekłam je z Ukochanym po raz pierwszy i były przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ tych wyzwań podjęłaś dużo! Powodzenia:)

    http://rzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ile nowości! ile wypieków! :) fajnie, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiłaś mnie wyzwaniami! Za czytanie już się wzięłam, a pierniczki będą mi się po nocach śniły ♥

    OdpowiedzUsuń