13 sty 2015

CZASOZABIERACZE ! Część 7 :)


Czasozabieraczy na blogu również nie było już wieki ! Pora powrócić do starych serii :) Ostatnio udało mi się wpisać na listę kilka nowych seriali, kilka, które oglądałam już jakiś czas temu :) Myślę, że niektóre z nich na pewno oglądałyście, albo chociaż cokolwiek o nich słyszałyście 
 :) Planuje również drugą serie Czasozabieraczy Dzieciństwa - post cieszył się sporą popularnością, a mam jeszcze kilka pozycji to dodania :) 


Na początek tradycyjnie linki do poprzednich części:

I co się w nich już pojawiło: 

SERIALE 
Gotowe na wszystko 1
One Tree Hill 1
Pamiętniki Wampirów 2
Pretty Little Liars  2
The Lying Game 2
Switched at Birth 3
Hit the Floor 3 
Devious Maids 3
Przyjaciółki 4 
Dr. House 4 
Chirurdzy 5
Lost 5
90210 5
Zbuntowany Anioł 6
Power Rangers 6
Gęsia Skórka 6 
Słoneczny Patrol 6
Mowgli 6

PROGRAMY
Bitwa o dom   1 
Masterchef      2
Project Runway 3
Zapraszam do stołu 4 
Top Model 5




To co? Ruszamy z 7 częścią ! 

Długo zwlekałam, żeby zacząć oglądac ten serial ! Wydawał mi się być zbytnio przereklamowany, kilka lat temu nawet zaczęłam go oglądać, ale skończyłam po kilku odcinkach. Postanowiłam dac mu kolejną szansę i..... PRZEPADŁAM ! Tak jak pierwsze sezony oglądałam, bo oglądałam tak teraz wciągnął mnie niesamowicie ! Jestem już na 5 sezonie i jak na razie ten zdecydowanie jest najlepszy i wygrywa wszystko !  Ciesze się, że jednak zaczęłam go oglądać po raz kolejny, bo jest wart tych wszystkich godzin przed monitorem :P Do tego polski akcent gosposi Blair wygrywa wszystko :D Miło ogląda się Amerykańskie produkcje gdzie czasem przemknie polskie słówko ;) Są tutaj jeszcze jakieś fanki ?? 

Do oglądania tego serialu namówiła mnie koleżanka. Jako tako zaczęłam, na początku nawet się wciągnęłam i oglądałam kilka odcinków pod rząd, ale później zaczął mnie niesamowicie nudzić i ... obrzydzać ! Ukazuje losy bohaterki, która trafia do więzienia i musi nauczyć się "współgrać" z jego całym światem. Mnóstwo okropnych momentów, które musiałam przewijać, bo nie byłam w stanie na nie patrzeć :P Jest kilka śmiesznych scen, ale ostatecznie trochę mnie on dołował. Przerwałam w połowie drugiego sezonu i nie będę do niego wracać.  Jak ktoś lubi trochę czarny humor i akcenty więzienne to polecam. Mi jednak on nie przypadł do gustu :) Wole przesadzone historie o bogaczkach z Manhatanu chodzących na bale niż oglądanie tych okropnych celi :P 

Ten serial również zaczęłam oglądać i nie skończyłam i bodajże również zatrzymałam się jakoś w okolicach drugiego sezonu. Opowiada o przyjaciółkach, które uczą się funkcjonować samodzielnie, bez rodziców. Na początku nawet mi się podobał, potem zaczął nużyć. Producent chce oddać prawdziwą rzeczywistość, codzienność, więc tutaj też nie spotkacie się z balami, kupą kasy itp. Opowiada o najzwyklejszych dziewczynach :) Oglądała go może któraś z Was? Ja może kiedyś dam mu jeszcze szanse :)


PROGRAMY 

Rezydencje Gwiazd 

Ten program poznałam ostatnio, dzięki temu, że wprowadzono nowy kanał na którym on leci Lifetime. W każdym odcinku spotykamy się z jakąś znaną osobą ze Stanów, która planuje kupić nowy dom. Wybiera spośród trzech, a my jej przy tym towarzyszymy :) Uwielbiam programy gdzie pokazane są piękne, wymyślne domy !  Każdy jest lepszy od poprzedniego, a ja mogłabym je podziwiać godzinami :D Cudowne baseny, królewskie łazienki, sypialnie, przeogromne kuchnie i wszystko co sobie tylko zamarzymy ! :) W pamięci szczególne zapadł mi jeden, był ulokowany nad samiutkim oceanem i jak się wychodziło na balkon to pod nami była woda ! CUDO ! Trochę bym się tylko bała, że w nocy nas porwie woda, ale co tam :D 



Salon sukni ślubnych 

Chyba każda z Was go zna ? Jeśli nie to w programie spotykamy się z doradcami i przyszłymi pannami młodymi w salonie Kleinfeld Bridal :) Jego również mogłabym oglądać godzinami ! Każda z nas chyba znalazłaby tam coś dla siebie.  Jestem oczarowana połową sukien ślubnych, które tam pokazują, ach jak na razie mogę sobie tylko o takiej pomarzyć :P




A Wy co możecie mi polecić czego jeszcze Wam nie pokazywałam ? :))
Buźka ! 


25 komentarzy:

  1. Ja ostatnio chorując odgrzebałam serial z "nastoletnich lat" - Instant Star gwiazda od zaraz. Obejrzałam 4 sezony w 5 dni xD
    Nie wiem, czy Ci się spodoba, ale polecić mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia co to i pierwszy raz słyszę :D Ale już patrzę ! :))

      Usuń
  2. Moim czasopochłaniaczem jest synek :D nie mam czasu na nic;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja z seriali oglądam tylko telewizyjne tasiemce ;D na kompie wolę filmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjj też chyba z 1.5 roku temu zaczęłam oglądac Plotkarę i skończyłam po kilku odcinkach :D
    Może kiedyś spróbuję od nowa..ale teraz stawiam na filmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie na filmy to z moim a jak siedze w domu to tylko seriale :D !

      Usuń
    2. o widzisz :D ja seriale też..ale taki z tv PM, M jak miłosc, Na dobre i na złe :D

      Usuń
  5. Plotkarę oglądałam i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plotkarę znam, oglądałam, była fajna.

    U mnie teraz kupę czasu zjadają programy typu "wojny magazynowe", "walka o bagaż" albo "gorączka złota". Ostatnio szczególnie ten ostatni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak też je oglądam ! Tego ostatniego tylko chyba nie znam, albo nie kojarze po nazwie :) Muszę zobaczyć co to :P

      Usuń
  7. Kleinfelda i plotkarę (przed którą się wzbraniałam podobnie jak Ty, czyli kiedyś obejrzałam 1 sezon, odpuściłam i wróciłam) też oglądam :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Plotkara była niesamowita, niestety dawno już ją skończyłam ;D A za Orange is the new black i Dziewczyny niedługo się zabiorę, bo są na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie został ostatni sezon :(

      Usuń
  9. Z "Dziewczynami" mam tak jak Ty. Oglądałam, oglądałam i w końcu jakoś z niczego przestałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie teraz wciągnął serial: dawno, dawno temu... oglądam jak głupia odcinek za odcinkiem xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Orange is the new black właśnie mam zamiar zacząć oglądać. O Dziewczynach pierwsze słyszę, ale zobaczę, czy może trafi w mój serialowy gust :D Plotkarę oglądałam daaaaawno temu, kiedy jeszcze w emisji był, ale jak się skończył, to może obejrzę od nowa ? Ostatnio przez miesiąc oglądałam Chirurgów, jestem w połowie 10 sezonu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo chirudzy !! Ja czekam na nowy sezon, ale ostatni był tak beznadziejny, że lepiej nie mówić :( Mam nadzieję, że teraz nadrobią :P

      Usuń
  12. hihi nie widziałam nic z tego, co przedstawiasz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Plotkarę też oglądałam :D Ja najpierw czytałam książki, więc w ogóle trudno było mi się przemóc co serialu bo uznałam od razu że będzie gorszy, a potem zaczęłam jednak oglądać a nie doczytałam wszystkich książek xD
    Dziewczyny widziałam wszystkie odcinki, coś zupełnie innego niż Plotkara, ale fajny bo nie stereotypowy.
    A zaciekawiłaś mnie tym Orange is the new black :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, ze są ksiązki ! :)
      Właśnie Dziewczyny są takie specyficzne i trzeba trafić w czyiś gust, żeby się spodobał :)

      Usuń
  14. Znam Plotkarę, Dziewczyny i Salon sukien ślubnych :) Ale żadnego z nich dawno nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jakos nie tesknie za telewizorem i serialami. Tak, wiec nie znam zadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio oglądałam Salon sukni ślubnych - no genialne :D

    OdpowiedzUsuń