20 sty 2015

Balea- maska do włosów z figą i perlą :)


Po pierwsze może zacznę od tego, że właśnie powinnam się uczyć ! Myślę, że to jednak będzie mój ostatni post przed nadchodzącą sesją :( Zapewne pojawię się tutaj dopiero za dwa tygodnie, oby tylko wszystko zaliczyć ! Do tego w sobotę calutki dzień zajmie mi spotkanie bloggerskie na, które zgłosiłam się u BlondeBangs. Już nie mogę się doczekać tego dnia i zaczynam się zastanawiać jak się tam wystroję, haha :P Jeszcze jak na złość zaczęłam oglądać kolejny,nowy serial i znów przepadłam, a wiedza z książek sama do głowy nie wejdzie :( Wszystko dookoła mnie rozprasza i przeszkadza. Powinnam na ten okres wyrzucić komputer i telefon przez okno, dosłownie :P 
Nie przedłużając, bo jak wiecie czasu nie mam dużo przejdźmy do recenzji ! 




Do zaprezentowania mam dla Was dzisiaj pierwszy kosmetyk od Balei :) O czymkolwiek z tej firmę marzyłam od dawna i udało mi się wygrać tą maskę jakiś czas temu w rozdaniu u Kotka Pstroka  :) 
Byłam ciekawa czy zapach, których Wy zawsze tak mocno chwalicie jest naprawdę tak wielkim atutem tej firmy :) 
Oczywiście na wieczku mamy wszystko napisane po niemiecku. Ja języka kompletnie nie znam, nie lubię i nie zamierzam nigdy poznać, więc musiałam sobie troszeczkę pomóc internetem cóż to jest za cudo :)  Głównym zadaniem maski jest oczywiście nawilżenie naszych włosów, a dodatkowo ma je nabłyszczać ! 
Produkt zapakowany mamy w 200ml słoiczku. Dodatkowo jak widzicie zabezpieczona jest sreberkiem.  Wieczko czasami pod prysznicem może nam sprawiać małe problemy z odkręceniem, ale ja i tak zdecydowanie preferuje takie :) 
Dobra, dobra przejdźmy do najważniejszego, czyli jak to jest z tym zapachem ? 
Dla mnie jest... NIEZIEMSKI !  Mega słodki i ja nie wyczuwam w nim nawet odrobiny chemii. Podobnież pachnie figami, ja nie mam pojęcia jaką mają one woń, więc nie wypowiem się pod tym względem, ale musicie mi uwierzyć na słowo, że jest śliczny :) Do tego utrzymuje się na naszych włosach i nawet na drugi dzień jest na nich wyczuwalny. Uwielbiam gdy mnie otula ! 
W konsystencji maska jest dość rzadka, ale ładnie łapie się włosów i nie spływa z nich. Z wydajnością oczywiście zależy od długości włosów, ale u mnie słabiutko wypada :( Staram się stosować ją tylko na długość i trzymam około 3 minutek. 
Na moje włosy maska działa świetnie ! Bardzo ładnie je nabłyszcza i wygładza, przez co nie puszą się aż tak bardzo, a dość często mam z tym problem :) 
Ja jestem w niej króciutko mówiąc ZAKOCHANA i z miłą chęcią sięgnę po kolejne opakowania ! 
Szkoda, ze u nas w PL jest tak ciężko z ich dostępnością :( 
Z jej składem nie jest prawdę mówiąc jakoś super, ale działanie pokazuje, że moje włosy ją pokochały. Z takich "lepszych" składników tylko gdzieś na końcu znajdziemy hydrolant z perły i ekstrakt z figi :) 



Ufff, wiem, że post troszeczkę chaotyczny, ale mój mózg już dzisiaj nie myśli! Wracam do naukii :( 
Buziaki ! 

31 komentarzy:

  1. Ja mam szampon i odżywkę ale jeszcze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akuratnie używam szamponu z tej serii i niestety jestem nim trochę rozczarowana. Bardzo plącze włosy i niestety dosyć szybko po nim się przetłuszczają. Może dam jeszcze szansę masce, w końcu każdej marce zdarzają się buble :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kosmetyki balei i uwielbiam łazić po DMie jak jestem w kraju, gdzie ją mają ;)
    Dobrze, że nie wiedziałam wcześniej o spotkaniu blogerek, bo jeszcze zrezygnowałabym z wyjazdu do Londynu ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej nauki :-) :-D wiem z czym musisz się zmierzyć :-P
    Chciałabym wypróbować ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze w koncu kupic cos z tej Balei i BingoSpa, bo mnie zzera jak wszyscy tak zachwalaja te firmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa i najwazniejsze! Powodzenia na sesji! Mi zostaly jeszcze 2 egzaminy ;)

      Usuń
  8. Mam tę maskę i bardzo ją lubię :) Powodzenia na sesji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z tej serii odżywkę - bardzo, bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam kosmetyków z tej firmy. Trzymam kciuki za powodzenie na sesji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ! ;) Miłej nauki .

    OdpowiedzUsuń
  12. ojjj u mnie też mnóstwo nauki i projektów, bleeeeh :(
    ciekawa jestem zapachu! może uda mi się ją kiedyś przetestowac.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej maski jeszcze nie miałam. Póki co z "włosowych" produktów Balei miałam 3 szampony i odżywki do nich,ale jakoś mnie nie powaliły. Muszę w końcu je zrecenzować:P Co za serial Cię tak wciągnął? Powodzenia na egzaminach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że skład nie powala.Z kosmetyków Balei niestety jeszcze nie miałam tej maski, ale chyba specjalnie się nie skusze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam i byłam zadowolona, choć efektu wow nie było ;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ha jak tylko napisałaś że byłaś ciekawa dlaczego wszyscy zachwycają się tak zapachami Balea, to się uśmiechnęłam, że teraz już wiesz :D
    Ach ta przeklęta sesja, oby Ci Kochana zeszła szybko i za pierwszym podejściem :)
    A co to za nowy serial zaczęłaś?
    Ja teeeeż, mój się nazywa "the 100" jak na razie fajny, ale myślałam, że będzie taki luźny o nastolatkach a jest trochę brutalny, ale fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zapach jest boski !
      Ooooby ! :(
      A serial to parenthood :D Myślałam, że bedzie słaby a dawno na żadnym tak się nie uśmiałam :P
      Ooo już sobie wygooglowałam, ale razej bym przez niego nie przebrnęła :P wole takie rodzinne sielanki ^^

      Usuń
  17. Jak szkoda, że nie mam dostępu do Balei...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków z tej firmy.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki tej marki bardzo nas interesują:)

    OdpowiedzUsuń
  20. miałam z tej serii odżywkę, maski nie sprawdzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. och, tak mnie kusisz tym zapachem! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jeszcze nie miałam nic z balea bo jakos trudno je znalezc ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. maski nie miałam, ale odzywkę z tej serii bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia na sesji! :* trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam odżywkę z tej serii i lubiłam ją, zapach też mi się podobał:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tej pory z Balei miałam głównie żele i szampony, maskę chętnie prztestuję, skoro mówisz, że dobra :]

    OdpowiedzUsuń