14 gru 2014

Płytka BP 03 po raz kolejny :)





Niestety na mój ostatni tydzień w moim paznokciowym projekcie nie ma szans :( Dzisiaj bł ostatni dzień, liczyłam, że coś zmaluje, ale i przez brak czasu i weny pomalowałam je jak najszybciej na czerwono. Mam nadzieję, że Wy mnie nie zawiedziecie i zmalujecie same norweskie cuda ! 
Ja przychodzę do Was z kolejną propozycją zdobienia z użyciem mojej płytki od BPS. Jak widzicie idzie mi coraz to lepiej :D Mam nadzieję, że i ja niedługo dojdę do perfekcji :P  Płytki strasznie mi się spodobały i czekam na kolejne dwie ! Mam nadzieję, że dojdą do mnie niedługo, bo znając ich czas wysyłki i okres przedświąteczny to mogę sobie jeszcze trochę poczekać... Zamawiałam je jakoś w pod koniec listopada, więc jednak mam nadzieję, że niebawem już do mnie zawitają, już nie mogę się ich doczekać :D 




Przy tym zdobieniu poza różyczkami jak widzicie palec serdeczny jest pokryty "piórkami" od Essence :) Jak wiecie otrzymałam je od mojej Mikołajki w paczuszce świątecznej i jak najszybciej musiałam ich użyć, bo zżerała mnie ciekawość :D Jak wypadły? Niestety trochę mnie rozczarowały :(  Aplikacje Essence sobie wymyśliło tragiczną, bo piszą, żeby wysypać je na pokrywkę i umoczyć paznokieć... Pokrywka jest dość wysoka, więc pewnie musiałabym wysypać tam połowę słoiczka. Trochę niepraktycznie. Tak, więc tradycyjnie tak jak to robię z brokatami i kawiorem, po prostu je wysypałam na paznokieć nad przykrywką :) Potem docisnęłam delikatnie i przykryłam bezbarwnym topem.  I tak jak brokat ładnie się zlewa z lakierem kryjącym tak te piórka cały czas były chropowate, odstawały mi i o wszystko zahaczały :( Miałam nawet problem żeby założyć bluzkę, rękawiczki czy cokolwiek. Ponosiłam je dwa dni i zdrapałam, więc nawet nie wiem jak to by było ze zmywaniem, ale pewnie też słabo :D 
Mimo wszystko efekt na pazurkach mega mi się podoba, więc będę się męczyć i dalej ich używać :P Do tego cudowny kolor !  Czasami trzeba przeboleć niewygodę, prawda? :D 


Różyczki jak widzicie mamy cztery. Mega wygodnie mi się je aplikowało i bardzo ładnie się odbijały :) Bałam się, że czarny będzie trochę za mocny, ale końcowy efekt bardzo mi się spodobał.  Raz naniosłam źle jedną różyczkę, za blisko środka i bałam się, że będę musiała zmazywać cały lakier. Na szczęście wystarczyło przetrzeć delikatnie wacikiem nasączonym zmywaczem i zeszła tylko różyczka bez różowego lakieru :)  
Stemple wykonywałam lakierem od Hean do wzorków. Jest świetny w tej kwestii  :) 
Róż to lakier od Golden Rose, który już nie raz u mnie widziałyście :) 



A jak Wam podoba się całość ?

Jeśli jesteście zainteresowane kupnem płytki to dostaniecie ją o 

31 komentarzy:

  1. Płytkę już mam :) bardzo lubie płytki z BPS - są doskonale zrobione :) a Twoje mani śliczne i bardzo dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcień różu :-) a płytkę też mam, ale jeszcze nie przetestowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie, strasznie mi się podoba ta różyczka :)
    Szkoda że nie będzie norweskiej zimy u Ciebie :( ze mną też nie wiem jak to będzie, mam nadzieję, że jeszcze mi się uda dzisiaj :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś zmalujesz :*

      Usuń
  4. Fajne ma wzorki ta płytka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ta płytka czeka na użycie. Widzę, ze różyczka się pojawia na blogach :) Ładnie I wyraźnie odbita, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że te pióra takie kłopotliwe w użyciu, bo wizualnie są naprawdę fajne.
    Ekstra ta płytka, ładnie wzorki Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze że łądnie się prezentują :*

      Usuń
  7. szkoda zw nie umiem takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne wzorki na tej płytce, a te niteczki fajnie w całość się wpasowały!! podoba mi się to zdobienie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piórka chyba by mnie wkurzały ale różyczki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek uroczy, ale to zdobienie serdecznego do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podoba :) i miałam pytać czy te piórka się dobrze trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje że zdązyłam bo post udało się zrobić na ost chwile :)
    Moje ostatnie mani w projekcie
    http://anitakulikowska89.blogspot.com/2014/12/paznokciowy-projekt-5-norweska-zima.html

    Twoje pazurki są piękne pewnie bym się z piórkami nie bawiła wole bardziej brokat ale całość z tym różowym kolorem pięknie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze zdążyąłś :) Zaraz siadam do postu :)

      Usuń
  14. piękne! mi te płytki nie działają noo :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie zdążyłaś ze zdobieniem skandynawskim, ale czekam z niecierpliwością na prace innych.
    Ja też zamówiłam płytki z BPS pod koniec listopada i nadal na nie czekam.
    I robię tak samo, jak wzór mi się źle odbije - delikatnie przecieram wacikiem i zazwyczaj się udaje nie naruszyć lakieru pod spodem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że jeszcze przed świętami dostaniemy nasze płytki :P
      Duża wygoda z tym wacikiem :) Aż chce sie malować :P

      Usuń
  16. Ślicznie ta róża wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, że ta ozdoba jest taka niepraktyczna, piękne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna różyczka. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna różyczka. Pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna jest na róża, i te cekinki tez sie fajnie prezentują ;)

    zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń