15 gru 2014

Paznokciowy Projekt - PODSUMOWANIE tydz.5 + Głosowanie !


Kochane moje ! To już ostatnie podsumowanie mojego projektu i jestem w szoku, że tak szybko to zleciało ! Teraz przed nami ostatni tydzień przed świętami- szok prawda? ;) Ja niestety nic nie zmalowałam. Ostatni tydzień był trochę zalatany, ten będzie wyglądał podobnie, przede mną jeszcze trzy zaliczenia, zdanie dziennika specjalizacji i praca pisemna z mapą :( Mam nadzieję, że uda mi się to wszystko załatwić co najmniej na same czwórki :P  Od czwartku zaczynam przygotowania do świąt :) Polecę jeszcze do kilku sklepów dokupić dodatki do prezentów, wezmę się za porządki i co najważniejsze PIERNICZKI ! Wy też piekłyście? :) 
Nie przedłużając zapraszam Was na ostatnie podsumowanie :( Cały projekt myślę, że wyszedł bardzo fajnie, więc na pewno jeszcze nie jeden pojawi się u mnie na blogu ! Mam nadzieję, że będą na niego chętne. 



1. FRAMBUESA
Tak jak już mówiłam NIC nie zmalowałam :( Przez cały tydzień chodziłam w zdobieniu, które pokazywałam Wam wczoraj, a gdy je zmyłam maznęłam pazurki tylko zwykłym czerwonym. Brak czasu ! :( 

2. Dzień z życia M. 

3. Szarona
Też nie zdążyła :( 

Autorka zmalowała pazurki przy użyciu cudownej płytki ! Ja jestem oczarowana tymi wzorkami, są tak idealnie odbite :) 

Madzia wzorki w dużej mierze stworzyła sama przy pomocy farbek .  Do tego śliczne kolory :) Sama nie pomyślałabym o takim zestawieniu, a wyszło przepięknie.  Stempelkowe mamy reniferki, które są urocze ! 

6. Paulinartnails


Piękne Mikołajowe kolory i te cudowne renifery ! Autorka mega się napracowała przy tym zdobieniu, bo wszystko było ręcznie malowane :) 

8. Margaritkaaa

Dzika Wózkowa próbowała sama stworzyć swoje pierwsze naklejki na paznokcie :) Niestety jak sama mówi miała z tym spore problemy. Może któraś z Was mogłaby coś jej doradzić, bo ma w tym większe doświadczenie ? :) 



Piękne reniferki :) Chyba nawet te same, które odbijała  Magda. Ja jestem oczarowana tym zdobieniem ! Tło jest cudowne ! 

11. Francja-elegancja

12. Telashe

I tutaj mamy Mikołajkową kolorystykę :) 

Ohoho, jest i bałwanek razem z choineczką ! Oczywiście nie mogło by zabraknąć tradycyjnych norweskich wzorów :) Mam nadzieję, że ja niedługo będę mogła ulepić Pana Bałwana na żywo, a nie tylko na pazurkach :P



Spójrzcie tylko co my tutaj mamy ! Prawdziwe futerka! :D Sama mam identyczny zamsz w swoich zbiorach i nigdy jego nakładnie nie wyszło mi tak pięknie :) Zdradź nam Kasiu czy przetrwał wieczorną kąpiel i jak długo trzymał się na pazurkach ? :) 

16. Thekatharinaa

17. Color-explosion-blog

18. Sabi-nails
Sabi podesłała mi pazurki na maila, bo sama jeszcze nie zdążyła dodać posta :) Z tego co mi się wydaje przed nami piękne, śnieżne stemple ! :) 


Cudowne i wręcz idealnie odbite stemple 1 Do tego śliczne kolorki :) Prawdziwy norweski wzór przeniesiony na pazurki :) Jestem na tak ! 

Cudowny jest ten reniferek ! Zajrzyjcie na bloga autorki i zobaczcie co było inspiracją do niego :) Sama chętnie nabyłabym sobie taki talerzyk na świąteczne pierniczki ! 

21. Lusia22

22. Testacja


A na koniec malutka niespodzianka, bo na ostatni tydzień zabawy dołączyła do nas : 
23. Matmaja 
Bardzo mnie to cieszy, bo bloga śledzę, a zdobienia uwielbiam ! To jest przecudowne i wręcz idealne :) Ja nigdy nie nauczę się robić kolorowych stempli :P 



PODSUMOWANIE 
Jak widzicie w tym tygodniu mamy chyba najmniej prac :) Niestety jest to dość burzliwy okres dla wszystkich dziewczyn:) Ostatni tydzień przed świętami, na uczelniach zaliczenia, a w pracy pewnie natłok zajęć :) Te prace co powstały są urocze ! Oczywiście w tym tygodniu królowały stemple, z kolorów tradycyjnie mikołajowo czyli biel połączona z czerwienią :) Strasznie żałuje, że mam tylko jedną dobrze działającą płytkę i nie posiada ona takich wzorów :P Oczywiście jak się zorientowałam, że mogłam jakąś zamówić to był początek grudnia, więc przed świętami raczej bym jej już nie dostała :) 
Tradycyjnie będziemy głosować :) Osóbka która wygra ten tydzień najprawdopodobniej, albo pojawi się w oddzielnym poście, albo na końcu jakiegoś innego. Sama jeszcze nie wiem :)

Wam przeogromnie dziękuje za ten projekt i 5 tygodni wspólnej zabawy :) Poznałam super nowe bloggerki i blogi :* Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się coś takiego zorganizować i będziecie chciały bawić się razem ze mną ! :) 


Ostatni tydzień zabawy wygrywa : 
Mamy znów aż trzy dziewczyny, które zdobyły bardzo podobną liczbę głosów :) 

Paulina :)  nr6

Margaret :) nr.10

Kasia :) nr 15

GRATULACJE :* 


Was zapraszam do głosowania na pracę z tego tygodnia :) 



41 komentarzy:

  1. Zagłosowałam, choć ciężko było wybrać, bo wszystkie paznokcie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowane, nie wyrobiłam się, ale mam nadzieję, że sobie kiedyś nadrobię ten wzorek :P
    Tak czy inaczej jestem chętna na jakiś projekt jeśli będzie co 2 tyg, bo co tydzień to za szybko dla mnie, chociaż sama myślę, czy nie zrobić jakiegoś projektu u siebie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że go kiedyś nadrobię :P
      Okiiiii w takim razie będę coś mysleć, a na razie szykuje się na zaliczenia i ŚWIĘTA ! <3

      Usuń
    2. o 2 tygodnie to świetny pomysł wtedy może i mi ewentualnie udałoby się dołączyć ;D

      Usuń
    3. W takim razie coraz bardziej to biorę pod uwagę :D

      Usuń
  3. Przepiękne zdobienia! Podziwiam dziewczyny, które wymalowały paznokcie ręcznie - naprawdę czapki z głów! Stemple, wiadomo, są efektowne, trzeba mocniej poćwiczyć, zeby wychodziło tak, jak chcemy, nie zawsze się udaje, itd., ale ręczne malunki, to ręczne malunki! Tu naprawdę trzeba mieć stabilne ręce, a wzory są niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Mega dużo pracy trzeba włożyć w takie pazurki, aż szkoda ich potem zmywać :)

      Usuń
    2. Ja swoje malowałam ponad 3h :)

      Usuń
  4. Głosuję na Madzię, jej brązowo-białe sweterkowe zdobienie jest ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 - te reniferki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie prace przepiękne! sama bym chciała takie, ale ze względu na pracę nie maluję paznokci za często. ciężko było zagłosować, ale jakoś udało się wybrać jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są świetne:) To z pewnością mój ulubiony motyw na pazurkach.
    Głos oddany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie dałam rady zrobić w tym tygodniu pazurków ale dziewczynom wyszły cudowne :) Tym razem oddaje głos na nr 14 :) Jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie projekty bez wyjątku mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zdobienia są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo kreatywne i pomyslowe projekty
    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też piekłam pierniczki! ;D Wszystkie prace są śliczne, podziwiam zwłaszcza te ręcznie malowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wyróżnienie w poprzednim tygodniu :)) I gratuluję Paulinie i Margaret!!! Tak się fajnie złożyło, że mamy numerki 5-10-15 :))
    Co do mojego mani z tego tygodnia, to wbrew moim obawom, zamszyk przetrwał wieczorną kąpiel i gościł u mnie kolejny dzień... Pewnie byłby i dłużej, ale miałam w tym tygodniu 5 projektów, więc chcąc nie chcąc musiałam go zmienić ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmalowałyście cudowne pazurki ! :*
      Oooo to świetna wiadomość, chyba i ja w takim razie wykorzystam swój zamsz i zmaluje coś podobnego kocykowego :))

      Usuń
    2. Hmm.. ja mam 5 :) Paulinka miała 6.

      Usuń
    3. ano właśnie :) czyli mam gratulować Madzi? :)

      Usuń
    4. Dopiero po tym, jak napisałam pod komentarzem Kasi to o 5 i 6 zauważyłam, że faktycznie w podsumowaniu poprzedniego tygodnia jesteś pod 5 :) To teraz Frambuesa nam zagadkę zafundowała :)

      Usuń
    5. 6 ! jak zwykle coś pokićkałam :( Przepraszam Was przeogromnie :* I gratuluje spostrzegawczości ! U mnie ostatnio tak słąbo z czasem, że nawet nie mam kiedy na bloga zajrzeć i wszystko robię jak najszybciej :(

      Usuń
  14. ja odpuszczę głosowanie, bo co jedne to lepsze! zazdro :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiadam na Twoje pytanie co do pudełek VIP ShinyBoxa. Z tego co wiem, trzeba zapisać się do subskrypcji pudełka, a nie kupić pojedyncze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Frambuesa dziękujemy za zorganizowanie projektu. Zabawa była świetna ! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się :) Było cudnie - czekam na powtórkę z nowymi pomysłami!

      Usuń
  17. ja również nie zdążyłam nic zmalować :(, ostatnio jestem strasznie zabiegana, dziękuję za uznanie za zeszły tydzień, jestem zaskoczona :) prace dziewczyn super, oddaję swój głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jejku, wszystkie takie ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam sweterkowe zdobienia :) sama ostatnio robiłam kolorowe sweterkowe stemple ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkie śliczne, zwłaszcza nr 23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba taki norweski wzorek :) zazdroszczę i gratuluję umiejętności, Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierniczki piekłam wczoraj i dzisiaj. Dzisiejsze dwie pierwsze tace spaliłam xD

    OdpowiedzUsuń